



VW POLO MK2 реставрация
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO MK2 реставрация
Моята бричка беше с 239мм плътен и сложих директно вентилиран диск с по-тънки накладки.На плътния ми диск дебелината на накладките беше 19.7мм а с вентилирания 15.2мм 

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: VW POLO MK2 реставрация
Значи опира до другото, че апарата от голф дори за невентилиран диск има повече място от колкото този за полото, защото моя съм го пробвал и не става ...
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO MK2 реставрация
При G40 дисковете са вентилирани http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... B%E5%F1%E0, А това е при останалите http://autopartmaster.com/en/?action=ca ... =191615124 

Re: VW POLO MK2 реставрация
Volkov написа:Почвам от начало...
За 256 вече ти тряба отново различен апарат(както каза колегата по горе gilring 54 става) и различен съпорт, дефакто съпорта ти е цялата игра.... Та комбинация от 239 и 256 е невъзможна.... дискове от голф 2 кр примерно 256(стават за сетъпа със спирачките от ауди 1:1, проверено!)
Много благодаря за полезната информация


- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
golfmk1 написа:Моята бричка беше с 239мм плътен и сложих директно вентилиран диск с по-тънки накладки.На плътния ми диск дебелината на накладките беше 19.7мм а с вентилирания 15.2мм
Значи си с по широките апарати за 239...
За 239мм има 2 вида апарати, тия на полото(са по тесни) вентилиран диск с гола накладка по тях само метал пак няма да влезе!
Аз на моя голф 89 набор, вентилриан диск немога да сложа дори с тънки накладки, пробвано... просто не сте се заглеждали....
А, G40 като предни дискове пак е с 239мм вентилирани, но апаратите и съпорта е Лукас, като на старите пасати Б2 (1:1 са)

Това ми напомня, че онази тема със спирачките не е много пълна от към малки спирачки....


-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 21 дек 2011 19:16
- Автомобил: Голф 2
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: VW POLO MK2 реставрация
Поздрав колега
Аз също съм се захванал с едно поло 86ц
с интерес ще следя темата
Аз също съм се захванал с едно поло 86ц
с интерес ще следя темата

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
А относно 256 мм дискове малко снимков матриал!
Да се оплакне окото...







Да се оплакне окото...






-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO MK2 реставрация
От какво е супорта
Сироко,Ауди 


Re: VW POLO MK2 реставрация
Много благодаря за инфото, а снимките са екстра- започвам да придобивам реална представа какво точно трябва да направя
Само да намеря пасат б2 донор и следва инсталацията 
... та даже намерих един
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1cqrc2
поствам го ако някой все пак има възможност да си вземе каквото му трябва


... та даже намерих един
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1cqrc2
поствам го ако някой все пак има възможност да си вземе каквото му трябва

Последна промяна от OZZY_ на Чет 27 дек 2012 23:49, променено общо 1 път.
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
golfmk1 написа:От какво е супортаСироко,Ауди
Audi 90, 85'-89', а може и от купе да са,
П.П. а това пасва и на единичката директно!

-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW POLO MK2 реставрация
За 239мм или 256мм
Това на снимките ако не се лъжа е 256мм

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
Да за 256 писах отгоре, старите съпорти са 239, червените 256! 

Re: VW POLO MK2 реставрация
Здравейте! 
След дълго търсене и ровене ударих на камък относно двиигателя. Търся мотор от 65 до 75 конски сили, карбуратор и не се справям много добре. Идеята е да е идентичен с този на полото, но с по- голяма кубатура. Гледах, че има сеатови, който стават без преправяне (или поне не много), но са инжекция или моноинжекция, което не ми върши работа. Искам да избегна преправянето по инсталацията, резервоара и всички подобни, непонятни за мен неща. Знам, че няма мотор, който просто да пусна в коша и да тръгна да се возя и съм сигурен, че якой по- вещ от мен би могъл да даде съвет
Благодаря предварително! 

След дълго търсене и ровене ударих на камък относно двиигателя. Търся мотор от 65 до 75 конски сили, карбуратор и не се справям много добре. Идеята е да е идентичен с този на полото, но с по- голяма кубатура. Гледах, че има сеатови, който стават без преправяне (или поне не много), но са инжекция или моноинжекция, което не ми върши работа. Искам да избегна преправянето по инсталацията, резервоара и всички подобни, непонятни за мен неща. Знам, че няма мотор, който просто да пусна в коша и да тръгна да се возя и съм сигурен, че якой по- вещ от мен би могъл да даде съвет


- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: VW POLO MK2 реставрация
Защо направо не си намериш един 1.3 NZ мотор ,приятен вървеж за конете си и не мисля ,че ще е такава сложнотия инсталацията ако си я вземеш комплектна 

- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: VW POLO MK2 реставрация
Gigabyte написа:Защо направо не си намериш един 1.3 NZ мотор ,приятен вървеж за конете си и не мисля ,че ще е такава сложнотия инсталацията ако си я вземеш комплектна
Защото човека спонема, че не иска да сменя резерваори и да слага бензинови помпи, което ще се наложи за NZ, както и за другите моно и пълни инжекции мотори 1,4 / 1,6 и тн.
Аз лично съм преправял кола от карбуратор на g40, и определно е занимавка, резервоари, бензинопроводи, отдушници, пуска се инсталция за 2те помпи... играчка е, добре е решил да си ги спести!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта