Колата е Голф 5 с двигател BKC 2004год на реални 150хл.км.За този пробег е строшила 2 турбини,а в момента е с трета която се монтира преди няколко дена.Преди монтажа и се почистеха турбо пътища,смукателен колектор,ЕЖР-а,беше свалена главата за профилактика /нови лагери,нови повдигачи,почистене и пасване на клапани/,обслужване на колата/ангренажен ремък и т.н./,ревизиране на маслена помпа,сменени всички филтри и масло.
При запален двигател се чува свирене от турбината не че е развалена,а звука е от въздух.Все едно е се тъпчи с въздух и стои под товар.Затвори ли се ЕГР-а звука се усилва.При четене на 8 канал разлика между искана и дадено си е в норма - минимална
Прилагам този лог да си кажи те мнението къде може да е проблема на колата,а именно този звук от въздух в турбината и откъде може колата губи налягане на турбината.



Голф 5 BKC проблем
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Голф 5 BKC проблем
- Прикачени файлове
-
- Голф 5.xls
- (36.5 KиБ) Свален 177 пъти
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта