Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот plamen000000 » Вто 15 май 2012 10:48


Моят Brilliant Schwartz Mettalic или иначе казано историята на една немска машина,карана от жабарка, именно Passat b3 - arriva. Пасата го закупих лятото на 2010г., с изцяло спестени от мен пари със студенстските ми възможности, от една автокъща в Дупница. Колата беше дошла на автовоз от Италия, в момента, в който я гледах в автокъщата 03.06.2010г., още не я бяха напудрили, след като я запалих да я чуя и я поогледах тук таме за забележки, взех телефона на продавача и си казах това е моята кола.На другата седмица преди един изпит минах и я огледах още веднъж, този път по-обстойно, беше четвъртък 10.06.2010г.Събота вечер се обаждам на продавача, че ще дойда лично в понеделник да я запаля студена, съответно водех мой човек майстор да я погледне и той, заедно констатирахме, изпуснали и омаслили задни амортисьори, съответно и цената падна.Колата е 1,8 ми 90 коня ABS мотор, със всички екстри за модела без ел.огледала , климатика е поставян в Италия.Ето няколко снимки на колата от момента на закупуването й:
DSC00002.JPG

DSC00005.JPG

DSC00001.JPG

След оформяне на документите за собственост, закупуване на винетка, поставяне на транзитни номера, дойде ред да си закарам колата на ход в Сливница, след леки перипетии в жегата и натоварените пътища към 15:30 си бях в къщи с "любимката ми", търсена от мен в продължение на 4-ри години. След 10-ина дни последва пълно обслужване, масло,филтри, ремъци,ролки задни амортесьори.В последствие отидох при Ваското 1, за смяна на хидравлично масло, и благодарение на него колата ми живее втори живот (оказа се със затворил термостат(ХИЛЯДИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВАСКО)),смени човека термостата и колата спря да вдига градусите.Поради високите цени на бензина не я карах много и точно това ме е спасило от голямата беля (прегряване на двигател).Септември месец дойде време да започна 3-та академична година в Благоевград и се наложи монтажа на АГУ, Ловато с БРЦ изпарител,и сключването на Каско. Така спокоен започнах даскало :). В последствие Газаджията ми подсказа да си сменя свещите защото бяха оригиналните(със свещите карах допреди месец време, за информация със оригиналните скапани свещи вече от годините работа ми даваше разход на газ на дълго 7,2 литра).След известно време се оказа, че са ми се разкъртили външните накрайниции тях смених(снимки от смените на амортесьорите и накрайниците нямам).След като направих неотложните ремонти, дойде ред лека, полека на глезотииките, намерих си тънкана СД с усб сони ето го как изглежда:
DSC00042.JPG
;поради лошото състояние на оригиналните говорители, се наложи монтаж на говорителчета първо във вратите, те са марка Кларион 17см.Есента бързаше да настъпи и се наложи само ваксиране на колата.На следващата пролет си я пастирах ръчно.
Поради ограниченото свободно време, се мотая с модификациите по колата но хубавите работи ставали бавно.С идването на пролетта на 2011 година си обслужих климатика (няма такъв кеф), и се отдадох на просвещение изцяло погълнат от научна дейсност. Преди 2 месеца благодарение на колегата Ivchoforever, се сдобих с здрав маркуч на картерната вентилация. Имам планове напред във времето, придържане към изцяло стоков вид, малки заигравки по боя, махане на грозната бяла лепенка със инициали на страната в която се е карала колата, малко работа по оригиналните за модела лети джанти, монтаж на задна линия говорители, буферче и други неща който ще се осъществят по нататък. Пропуснах да кажа че поради намалена работоспособност на фаровете ми се наложи монтаж да релета и смяна на крушки, с последвал реглаж на фаровете (вече имам прожектори :)), между другото пропуснах и смяна на тапите на всмукателния колектор, от карането с вода или, необслужване откъм антифриз в Италия се бяха скапали.След всички ремонти нормални за възрастта на колата(все пак вече е пълнолетна), се радвам на един здрав, икономичен, лесен за поддръжка автомобил от фв семейството. Въртят ми се в главата монтаж на обезшумителна кора под капака и предпазна кора под двигателя,намиране и монтаж на двусекционна хелла, лека намеса в броячите на таблото или смяната на цялото табло с уредите.

Последна промяна от plamen000000 на Пет 18 май 2012 6:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
SlaB
Мнения: 280
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот SlaB » Вто 15 май 2012 15:42


Честито от мен колега :beer да те слуша дълги години :да:


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот ДАНЧО » Вто 15 май 2012 18:46


Честито,много да те слуша и само консумативи да и сменяш.Имам едно предложение и предупреждение:Премести си ароматизатора на някоя от страничните духалки. :wink: На един приятел преди години от такъв ароматизатор му изгоря касетофона и му се оака таблото.На автомивка кухия манго го сложил наобратно и като отива да си взема колата след няколко часа всичко било изтекло. eusa


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот plamen000000 » Вто 15 май 2012 18:55


Споко колега махнал съм ги, не ги ползвам защото се чупят при невнимание духалките, ползвам от шишенцата с връвчиците са по 2 лв.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот CoZmO » Сря 16 май 2012 9:34


Честито, колега. Хиляди безаварийни ти пожелавам. :welcome_to_group


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот red rider » Сря 16 май 2012 20:42


Пламене , всичко хубаво ама вземи сложи едни снимки като хората да го видим както си трябва .Какво си го замазал като автоджамбазин :lol:


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот plamen000000 » Чет 17 май 2012 10:53


Тия дни като си взема един цифров фотоапарат ще му лепна някоя и друга снимка като хората.


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот Special mk3 » Пет 18 май 2012 0:26


изключително добра Б3ка харесват ми ,търси и хубава 16ка и ако е бяло ще стане eusa
Успех . :beer


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот plamen000000 » Пет 20 юли 2012 10:02


Има леко раздвижване по паско, от 10-ина дни сме с обезшумителна кора под капака, предстой боя на зимните железарки.


Потребителски аватар
volodya iliev
Мнения: 367
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: APT 2000 4MOTION
Местоположение: Дупница

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот volodya iliev » Пет 20 юли 2012 22:19


Пожелавам ти дълги години да се радваш на колицата си и милиони безаварини километри и когато имаш път към дупница звънкай да се запознаеме официално и да го видя на живо.Поздрави...... :beer


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот nokiangage » Пет 20 юли 2012 22:50


Оооооооо, от колко време чакам тази тема :да: ... Знаеш, че стискам палци да стане така, както си я искал и дано дълги години те слуша!!! :beer

plamen000000 написа:Въртят ми се в главата монтаж на обезшумителна кора под капака и предпазна кора под двигателя,намиране и монтаж на двусекционна хелла, лека намеса в броячите на таблото или смяната на цялото табло с уредите.

+1 :да: :drunk


Потребителски аватар
stefanvwto
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 11:08
Автомобил: vw golf 3
Двигател: 1Z

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот stefanvwto » Пет 30 ное 2012 9:17


Супер е пасатчето пацооооо това си е рядко изпълнение и след време ще е много ценен


Потребителски аватар
stefanvwto
Мнения: 130
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 11:08
Автомобил: vw golf 3
Двигател: 1Z

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот stefanvwto » Чет 27 юни 2013 19:39


Айде бе Пацо махни праха от темата :icon_razz


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот nokiangage » Чет 27 юни 2013 19:45


stefanvwto написа:Айде бе Пацо махни праха от темата :icon_razz

+1 :th_up , айде, че ми се гледат хубави снимкииии :drunk


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 989
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Моят Brilliant Schwartz Mettalic

Мнениеот plamen000000 » Чет 27 юни 2013 20:05


Тия дни ще поизтупаме прахта от темата със свежи снимки само да се пооправи времето, а иначе текущи неща с който се занимавам по колата са обслужване, замяна на задно гърне, смяна на една от духалките че се разкърти от скапаните ароматизатори, намерих си декоративните лайстни който търсех цифра време, ще се занимавам с подготовката им за боя, натягане жилата на ръчната че началото на юли съм на преглед, занимавки покрай каляската на баща ми, че днеска е дало фира предното 24-годишно гърне и така.В перспектива са намиране на кори под двигателите и за 2-те коли, все още си търся оригинално опушена червено черна хела, ляв стоп външната част на калника.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта