Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Колега, ти изцеждаш всеки кубически сантиметър който са дали немците на това голфче. Евала на труда ти и на труда на колегата от Монтана. С извинение за спама и намесата в хубавата ти тема, искам да попитам като махнахте този клапан който изпуска налягането още около 1 бар турбото се освободи да надува над това налягане нали ? И аз имам такъв клапан на същия мотор, ако го махна има ли опасност ако надуя на 1.4-1.6 да хвърли гарнитура да пукне глава?
Още веднъж браво !
Още веднъж браво !
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
винаги има риск нещо да поддаде,все пак мощността на колата се повишава значително,а така и натоварването върху всеки елемент от мотора.Квото е писано,ама си струва да знаеш
Разтоварващия клапан не се маха,само се затапва и оттам надувай до 1,5 бара ако искаш.Гарета за малко го бях карал на 1,8 бара и не можех да си позная колата,въпреки че за тези налягания не е много ефективен.Сега да си постегна колицата и с к24 очаквам на 1,5-1,6 бара да изкара сериозен вървеж.

- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:винаги има риск нещо да поддаде,все пак мощността на колата се повишава значително,а така и натоварването върху всеки елемент от мотора.Квото е писано,ама си струва да знаешРазтоварващия клапан не се маха,само се затапва и оттам надувай до 1,5 бара ако искаш.Гарета за малко го бях карал на 1,8 бара и не можех да си позная колата,въпреки че за тези налягания не е много ефективен.Сега да си постегна колицата и с к24 очаквам на 1,5-1,6 бара да изкара сериозен вървеж.
Тоше,батка мераклия си...сложи 24ката,браво!пробвай първо на 1.2 и после повече натягай-да усетиш как е постепенно! Ще излети това ГТД,ей! Скоро да видиме клип,Тошка!

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
първо трябва да оправим теча на масло от изходящата магистрала Бобка и тогава
иначе в момента колата е по-мъртва отколкото като беше с навития Гарет,ама щото си е на сток настройки за бууст.Предполагам при едно навиване и пускане на гориво ще се пържи здраво 


- daywalker
- Мнения: 425
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: DS
- Местоположение: Сервиза до нас
Re: Напомпване на голф 2 GTD
shanadjiqta написа:първо трябва да оправим теча на масло от изходящата магистрала Бобка и тогаваиначе в момента колата е по-мъртва отколкото като беше с навития Гарет,ама щото си е на сток настройки за бууст.Предполагам при едно навиване и пускане на гориво ще се пържи здраво
да,нормално е на сток.и мойта ккк24 стоково не беше е силна.обаче само да помирише повечко нафта и леко натягане,ще се зарадваш.има да дървариш много ТДИ-та,зависи на какво налягане ще караш.Аз на 1.3 се спрях,но за идното лято мисля на 1.5 да я пробвам.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Колеги докато карах предния гроб на газ не подозирах че турбодизелите подлежат на такива леки настройки с такъв огромен резултат. А какво ще кажете за гарет т2 на 1.5 бара с малко пускане на нафта ще се покачи ли разхода когато се кара пенсионерската? Ако разхода си е същия и имаш запас от мощ винаги си е е@аси далаверата
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
е долу-горе така се получава
пак по-малко гори от бензин на същите коне

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Бат Тоше провери ли гейта на 24-ката дали работи ,че аз имах грижи с една 24-ката,беше й се спекъл гейта от "кюмюра" 

-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
не съм братле,ама нали направо ще закачим бууст контролера и оттам ще я навивам
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Колега, какъв въздушен филтър си сложил за да се усети разлика от стоковия ?
Турбото от шпилката на гейта ли си го натегнал или с буустконтролер ?
Турбото от шпилката на гейта ли си го натегнал или с буустконтролер ?
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
филтърът е спортен конусен и се вижда на снимка в края на предната страница
а за навиването май не си ми чел темата
-първо навихме гейта механично,а след това закачихме и контролер
така и така повдигнахме темата да съобщя,че все още не е оправен проблема с маслената магистрала и на всяко гасене на двигателя изтича масло.Вече съм долял към 2,5 л за месец каране
Турбото не е навито и се кара сток и затова колата е мъртвец


така и така повдигнахме темата да съобщя,че все още не е оправен проблема с маслената магистрала и на всяко гасене на двигателя изтича масло.Вече съм долял към 2,5 л за месец каране

- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD
Интересува ме момента след като си навил шпилката на гейта и си сложил контролера, усети ли подобрение в динамиката на мотора ? И как го регулира надува на турбото? Разви шпилката на гейта и нави от контролера ли ? Самото регулиране как го правиш ?
Питам Емо ама той не влиза често и не мога да се свържа с него да ми обясни.
Питам Емо ама той не влиза често и не мога да се свържа с него да ми обясни.
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напомпване на голф 2 GTD
все се каня да ти снимам контролера какво представлява,ама не идва ред.Значи това е един винт,който ми го монтираха вляво под волана.Този винт от вътрешната си страна е свързан с маркуче,което посредством един тройник е свързано към гейта на турбината.Къде точно и как се свързва маркучето с гейта не мога да ти кажа,защото ми го прави човек,който е запознат.
По въпроса за регулирането на бууста-като въртиш винта на контролера,монтиран в купето, по часовниковата стрелка бууста на турбото се увеличава,а в обратната посока намалява.Сега ако ме попиташ точно на какъв принцип действа и защо се получава така с научни обяснения не мога да ти кажа, не съм толкова запознат.Тъй като шпилката на гейта ми беше вече механично навита на 1,2 бара под това налягане с контролера не можех да я сваля.С него обаче я бях навил до 1,8 бара за едно кратко време,а през останалото си я бях закрепил на 1,4-1,5.Това е работата-въртиш наляво по часовника и бууста се увеличава,въртиш надясно-намалява.
По въпроса за регулирането на бууста-като въртиш винта на контролера,монтиран в купето, по часовниковата стрелка бууста на турбото се увеличава,а в обратната посока намалява.Сега ако ме попиташ точно на какъв принцип действа и защо се получава така с научни обяснения не мога да ти кажа, не съм толкова запознат.Тъй като шпилката на гейта ми беше вече механично навита на 1,2 бара под това налягане с контролера не можех да я сваля.С него обаче я бях навил до 1,8 бара за едно кратко време,а през останалото си я бях закрепил на 1,4-1,5.Това е работата-въртиш наляво по часовника и бууста се увеличава,въртиш надясно-намалява.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Напомпване на голф 2 GTD

Според мен за налягането което е удачно за това турбо 1.2-1.3бара шпилката на гейта трябва да е натегната на оригинално налягане - 0.8 и върховото 1.3 да се натегне от контролера. И затова те питах, но щом не си наясно няма проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта