Защо решихте че обслужването на Голф5 гти е по-скъпо от на Голф4 гти
Тези коли са еднакъв клас и ако се купуват оригинални консумативи от представител цената е 1:1 или с пренебрежима разлика. ТОВА Е ЕДИН КЛАС КОЛА, нищо че голф4 е на 20 години частите (ОРИГИНАЛНИТЕ ТАКИВА) са си все толкова скъпи колкото когато е била и нова.
Разликата в поддръжката на 2те коли идва от частите които се купуват 2ра ръка, за голф5 все още се намират трудно, а и струват много защото в моргите ги има малко. Като поддръжка разликата не е фрапираща, разхода е като на 1.8т дори малко по-нисък от порядъка на 12-14 градско зависи как колко и къде се кара, извънградско може да падне и на 7. Колата е доста приятна за каране, но ми се струва слаба за своите 200 коня, покарай и виж дали ти пасва, ако ти пасва и можеш да я храниш купувай, поддържката е като на всеки Голф скъпичка, но не чак толкова

Мои познат притежава такава кола и всичко което казвам е от първо лице. Обърни внимание и на 2.0тди 170 коня, колата се усеща също толкова силна като ГТИ-то а гори почти наполовина, обслужването е малко по-скъпо, но май си заслужава повече. Единствения минус на ТДИ-то е че идва малко по-бедно като окомплектовка от ГТИ-то, т.е при ТДИ за някои есктри се плаща скъпо които при ГТИ ги има базово
Ако бях на твое място (а аз съм защото и аз се оглеждам за тия коли) бих избрал ТДИ-то, естесвено ще взема което изпадне първо по-запазено
