


Историята да един syncro camper.....
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: Историята да един syncro camper.....
здравей колега, кемперчето ти е екстра поздравления за труда който си хвърлил евала
- musuibie
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 21:02
- Автомобил: gotin
- Двигател: chugunen glava - aluminieva
- Местоположение: У нас
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Чудно хубава работа си свършил! Много голям кеф ми е да чета всичко по темата. Май ще поплагиатствам малко 

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 30 ное 2008 9:30
- Автомобил: VW T3
- Двигател: DJ 2100
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Историята да един syncro camper.....
свалям шапка на хора като теб за отношението и подръжката на буса който е уникален много ми харесва





- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Дойде времето най-накрая да се направи ъпгрейд на едно от малко места където не съм пипал до сега, спирачките.
Използвах дискове 295мм вентилирани от мерцедес с код 400.3619.20.
Спирачните апарати са от skoda superb, същите се използват на Audi A4 - А6 1,8T.
Наложи се малко преправяне на отворите от където минават винтовете.
Резултата:


Вижте как изглеждаха старите в джантата и как новите (втората снимка)


Буса спира много по добре, и вече мога да карам на стръмните спускания без да миришат спирачките.
Етап номер две ще бъде смяна на сервото, но малко по-нататък
Използвах дискове 295мм вентилирани от мерцедес с код 400.3619.20.
Спирачните апарати са от skoda superb, същите се използват на Audi A4 - А6 1,8T.
Наложи се малко преправяне на отворите от където минават винтовете.
Резултата:


Вижте как изглеждаха старите в джантата и как новите (втората снимка)


Буса спира много по добре, и вече мога да карам на стръмните спускания без да миришат спирачките.
Етап номер две ще бъде смяна на сервото, но малко по-нататък
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Приключена е и втората фаза на ъпгрейд на спирачките с поставяне на серво от BMW E30.
Резултата е отличен - точно каквото исках.
Пробвал съм преди това бусовете на приятели с серво от Passat-A4 и с серво от T4.
Мога да кажа че сервото от BMW E30 най много ми хареса.
На Т4 е подобно като осещане докато на А4 е много агресивен.
Смяната стана без да се махне таблото.


Резултата е отличен - точно каквото исках.
Пробвал съм преди това бусовете на приятели с серво от Passat-A4 и с серво от T4.
Мога да кажа че сервото от BMW E30 най много ми хареса.
На Т4 е подобно като осещане докато на А4 е много агресивен.
Смяната стана без да се махне таблото.


- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: Историята да един syncro camper.....
Браво Темис,
много добре се е получило
. Благодаря,че даваш такива подробности,така че да е лесно на останалите, които вървят по вашите стъпки. 




- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Надявам се лятото да намеря време и аз да направя тази конверсия със спирачките 

- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Екстра
А помпата сменя ли се?

А помпата сменя ли се?
Последна промяна от chato на Чет 15 ное 2012 15:26, променено общо 1 път.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
chato написа:Екстра![]()
А помпата сменяли се?
Не, не се сменя, единствено се използва частта във форма на U (не знам как се казва на Български) от сервото на VW на което се прави режба за да се монтира на сервото на BMW
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Аха.
Благодаря Темис,за бързия отговор
.
Благодаря Темис,за бързия отговор

- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Поредния филм токущо е почнал и се очертава доста дълъг.
Виновника е панела зад шофъора долу на прага на който му се отвориха дупки от ръжда.
Дойде нов панел от GuenzlClassicParts но за да се сложи без да се запалиме трябва да се изпразни интериора. И какъв по хубав повод от това за да се направи реновация на интериора!
Вдигаме ръкавите и се почва:
Вади се back-to-back седалката


Вади се хладилника

Вади се кухнеската мебел

Вади се rock-n-roll седалката


Разглобява се


Изважда се мрачния сивия слой

Старата изолация направо за боклука

Следва....
Виновника е панела зад шофъора долу на прага на който му се отвориха дупки от ръжда.
Дойде нов панел от GuenzlClassicParts но за да се сложи без да се запалиме трябва да се изпразни интериора. И какъв по хубав повод от това за да се направи реновация на интериора!
Вдигаме ръкавите и се почва:
Вади се back-to-back седалката


Вади се хладилника

Вади се кухнеската мебел

Вади се rock-n-roll седалката


Разглобява се


Изважда се мрачния сивия слой

Старата изолация направо за боклука

Следва....
Последна промяна от BUS1988 на Нед 25 ное 2012 22:58, променено общо 1 път.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Историята да един syncro camper.....
Хахаха, започна се 
Еййй, ама ви действам много запалващо, сега остава и останалите в бокса и освежаване за сезон 2013
Утре съм на дърводелец да нарежем ламината за моя под

Еййй, ама ви действам много запалващо, сега остава и останалите в бокса и освежаване за сезон 2013

Утре съм на дърводелец да нарежем ламината за моя под

- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: Историята да един syncro camper.....
Екстра,много готин филм.Преди време и аз участвах в един такъв,даже скоро мисля да правя и римейк
.

- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Историята да един syncro camper.....
Филма продължава:
Демонтирах резервоарите на водата...

...и остатъка от интериора. Свалих тапицериите, изолацията...


...и установих че имам ръжда, там където имат всичките кемпери с кухнески шкаф, точно зад него долу:

Открих също ръжда над лявото задно колело

Ясно е че ще има рязане и нови парчета.
Също така открих че има доста дупки по каросерията направени не точно както трябва:




Демонтирах резервоарите на водата...

...и остатъка от интериора. Свалих тапицериите, изолацията...


...и установих че имам ръжда, там където имат всичките кемпери с кухнески шкаф, точно зад него долу:

Открих също ръжда над лявото задно колело

Ясно е че ще има рязане и нови парчета.
Също така открих че има доста дупки по каросерията направени не точно както трябва:




-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 23:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Варна
Re: Историята да един syncro camper.....
Колега би ли ми казал каква е подложката под ламината ,че от снимката не си личи мн. добре.И направо върху ламарината ли е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта