Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Значи преди няколко месеца на бензин започна да прекъсва гърми трещи и в последствеие спря да работи.Оказасе,че проблема е в моноинжекцията и понеже газовата уредба като са ми я вързали са направили да се прекъсва от бензиновата помпа,а не от моноинжекцията.Купих си втора употреба моноинжекция от форума монтирах я,сложих едно реле да прекъсва като карам на газ и нямаше проблем.И така до днес, свърши ми газта пускам на бензин и почна да прекъсва няма ниски обороти.На какво може да се дължи това? Също забравих да спомена от маркува за картерните газове хвърля масло и вътре при моноинжекцията имаше омасляване също и сипвах един лош бензин 3-4 литра ама след това сипах още 10 литра. Дали е възможно проблема да е от маслото което е хвърляло от картерния маркуч или от лошия бензин да е остана утайка на дъното тъй като не бях сипвал доста време бензин защото я карам предимно на газ и след като е изгорел хубавия бензин лошия да се е отаил отдолу и от него да се е запишила пак. Само да спомена преди няколко дни я карах на бензин нямаше никакви проблеми.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Ако проблема е само на бензин и на газ го няма,има няколко варианта.Ако се кара рядко на бензин е възможно да ти се е позапушила дюзата.Възможно е и компа да трупа грешки,пробвай с ресет и пиши.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Провери си вакумните маркучи и виж дали е здраво гуменото оплътнение под моното, за да не всима въздух от някъде...
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Да възможно е да е от вакумния защото преди 2 дни свалях кутията за въздушния филтер и може да съм разкачил нещо без да искам. Утре ще провера и ще пиша .
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Проблема остава не е от вакумите. Прегледах обстойно всичко и няма никакви проблеми там. Като помпам педала на газта колата върви иначе забива моцуна и гасне.
- TRAIANSKI
- Мнения: 248
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
- Автомобил: Golf mk3
- Двигател: 1.8 75 AAM
- Местоположение: Сливен (Праскова area)
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Същия проблем го имам постоянно ... Махни + клемата за 5 мин да се ресетне сложи я и си ти
ама до кога незнам 


- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Човека е написал че не става.
Пробвай с добавка за почистване на дюзата,може да е тя.Следващо което ми хрумва е степ мотора да се ебава.Пробвай със стария или изключи тоя и виж какво се случва.Би трябвало компа да аеме аварийни стойности и да държи 1000-1200 оборота.Ако и това не е остават 2 неща-бензин и комп.Но докато стигнем до там има време....
Пробвай с добавка за почистване на дюзата,може да е тя.Следващо което ми хрумва е степ мотора да се ебава.Пробвай със стария или изключи тоя и виж какво се случва.Би трябвало компа да аеме аварийни стойности и да държи 1000-1200 оборота.Ако и това не е остават 2 неща-бензин и комп.Но докато стигнем до там има време....
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Vratsa
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Колега при мен беше същата работа , защото карам само на газ , като превключих на бензин беше едно помпане на педала на газта беше едно чудо , но в рамките на около
15-20 км непрекъснато каране на бензин моното се отпуши и заработи както трябва.
15-20 км непрекъснато каране на бензин моното се отпуши и заработи както трябва.
Re: Голф 3 1.8mi ААМ 1992г с проблем при моноинжекцията.
Аз сега си поръчах едно моно тук от форума от един колега утре ще я получа ще я сменя мойта и ще пиша за резултата. И за напред сутрин като паля задължително на бензин да мина 2-3км и след това на ГАЗ,един пич от квартала е имал подобен проблем и така ме посъветва,че като поработи колата на бензин си смазвала дюзата иначе изъхвала и се запушвала.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта