Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Вто 13 ное 2012 14:58


-да, за такъв чип туниг става на въпрос

-и да отида на място, нищо не може да се направи, тъй като към момента въпросния тунер не разполага с дино стенд. И да разполага, до сега не е измислено дино, което да симулира различни атмосферни налягания за да се види ясно как сработва софтуера и ограничава турбината, и да е измислено мисля още никой не разполага с такова в България. Общо взето, уред на който тунерите и собствениците на коли си мерят п@шк@т@, според мен. Аз п@шк@ не меря, а се опитвам да се справя с проблем по възможно най-правилният начин, поне според мен.

-ти може да си виждал десетки хора и коли с чип от въпросния, но колко от тях са си ровили по колите и са се опитвали да си обяснят защо това е така, а не иначе? Нито един.

-това не се казва директно във форума, опити са правени още преди няколко години. Предлагани са алтернативни решения, които аз отказах. Темата във форума беше пусната след като разполагах с информация как и защо, турбината сработва и се лимитира от софтуера по атмосферно налягане, а преди това десетки пъти ми беше любезно обяснявано, че проблема няма как да бъде софтуерен.

Останалото всеки може да го прочете в тази тема, да го анализира и да си направи изводи за себе си. Има реални логове, на реални коли, те говорят сами по себе си.




Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот zdraveli » Пон 03 дек 2012 22:51


сега за да не спорите ,за настроиките на брезел в петък съм на нови настроики в варна при тони,,иначе колата ми е с чип от брезел,които също съм доволен колата ми върви много добре за 160кс..но за да се увериме всички в това в петък ще ви дам резултат..

Последна промяна от zdraveli на Пет 07 дек 2012 22:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Вто 04 дек 2012 2:09


Мисля, че преди темата да претърпи поредната корекция преди близо 2 месеца, беше един от поредните предоволни клиенти на Brezel и Andonov. Как си трушал турбини, как си отишъл при тях, как са ти сложили оригинален софтуер, как се решил проблема, пък как са ти сложили чип след това.... пък как си станал още по-доволен.... само преди 2 месеца, мисля беше след като започнах темата :roll: .

С което искам да кажа: Не правете моята грешка да скачате да защитавате някой, който дори не познавате и който ви прави нещо по колите си което не вие ясно и за което си плащате, или пък да го плюете без да имате черно на бяло факти: Тестове, дино графики, представа какво всъщност представлява чип-тунинга конкретно на тези мотори.

След като качите колата на дино, ако има възможност прегледайте софта - буст лимит картата по атмосферно и карти за времето на впърскване от 0 до 4, много често срещан проблем при техен софтуер с тези карти при този мотор и разновидностите му на пасат б5.5. А когато повториш една и съща грешка 3 пъти до сега, при три различни коли, за мен значи, че ползваш или готов софтуер който не разбираш, съответно нямаш идея как сработва въпросната карта/карти.

Тъй като и ти си със ASZ, ми е интересно как изглежда твоят софтуер, така, че ако можете да я прочете и ми изпратиш софта, ще го разгледаме с удоволствие и ще бъде съпоставен с моят, а така също и с останалите 2-ва AVF-а. Също ми е интересно кога оринтировъчно е инсталиран на колата.

Аз още съм на вълна как сработва буст лимит картата при различните атмосферни условия... в момента изчаквам да ми изпратят продължителен лог, на същата отсечка, на същия голф 4, но със софтуер от Brezel, който е 1 към 1 с този, който беше свален от моята кола. За да стане ясно, черно на бяло има ли разлика или няма и как управляват двато софтуера мотора при сходни условия. Тестовете са изцяло за моя сметка, а така също и на момчето, което ни се вързва на акълите, тъй че имайте търпение.

Ще помоля темата да остане чиста, ако нямате какво да кажете по същество или покажете нагледно с тестове и дино графики, по добре си оставете коментарите и мнението за себе си :) .


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пет 07 дек 2012 21:58


на мен също ми е интересно какво ше каже Тони за софтуера на колата. Това че не върви като други нищо не значи. По принцип до колкото помня понеже беше изпотрошил турбини преди идването си при нас, пожела всичко да е в граници и да караш злобно но безопастно, така че повече от 30 коня повишение едва ли ше покаже диното. Винаги може една идея по силна да се нарправи колата но лятото почва да грее ала бала и не е полезно.

С морфей нямам интерес и желание да говоря но си спомням че беше се заклел да ме плюе колко може. Сега като може да преправя файлове , да преценява кой какво може и е станал майстор, изобщо не очаквам обективно мнение от него. Това е все едно да викна някой при мен да почна да му ръчкам по колата , и след това да казвам Brezel го направи, той е виновен !
Също така никога не съм давал гаранция че след като си отиде клиента турбото му никога няма да зацапа геометрия. Има много клиенти на които все някога колата им почва да пренадува, заради зацапана геометрия, Н75 и т.н. Дори моята кола в момента е за чистене на турбо. Та ...да се намери кола чипвана от някого която да пренадува заради проблеми в самата кола е много лесно.

Ако някой желае да се провери и след това да си дава мнението относно мой чип е добре поне аз да присъствам за да се изключи вероятността някой да е пипал по колата освен мен. Пък ако толкова ви интересуват графики, можете и при мен да се премерите за сверка.

Мога да предложа чистонов диностенд на Dynojet 224xLC с идеална ARF система (с помпа и т.н. а не просто една сонда), охлаждащ вентилатор какъвто мисля че няма да намерите на друго място (18,5 Кв елетромотор със над 28 000 кубика дебит при 1600 паскала scare ) както и аспирация на газовете (в момента се гласи)
На диностенда могат да се развиват скорости от 322км в час така че всякакви пренадувания на 6та предавка могат да се симулират.

Доста хора идват при мен. С всички правиме логфайлове поне до 180км в час. НИКОГА не съм пуснал клиент да си иде с пренадуваща кола, освен ако той не е решил така (разни майсторчета които сами си чистят или регулират турбините)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Така че ако смятате да правите темата нещо като "линч за Брезел" , каня всеки недоволен от мен да ме посети. Разполагам и със професионална видео камера SONY HDV FX7 с която можеме да заснемеме всичко на FULL HD video.

Весели празници !!!


Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот zdraveli » Пет 07 дек 2012 22:43


аз мога да изкажа благодарности на андонов и брезел.за настроиките които ми направиха на колата,въпреки това исках да отида до варна за нови настроики днес бях там в 10.30 имах час за диното на тони/келеша/ тони ме попита какво и има на колата ти,аз му отговорих нищо върви си добре не с еоплаквам но да я провериме че коли като моят мотор вървят повече от мен..така качваме колата на диното всичко както си следва от самото начало.ще постна снимки утре че сега немога да ги кача..иммам и дино графика колата си изкара точно 162кс .човека ми каза че няма какво повече да се прави на колата направена е както си трябва ,това ме зарадва ..и си платих само диностенда ..просто му хареса и на него как е настроена колата..нощо че е от конкуренцията -Бреезел.все пак са си колеги амо това е моята случка..сега мислиме малко да я позасилиме с нова турбина тоест хибрид на моята GT1749VA..


Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот zdraveli » Нед 09 дек 2012 15:41


ето и обещаните снимки от диното в варна..всичко е ОК..
тони каза няма какво да се прави на колата..повече от това
162hp реални

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от zdraveli на Пон 10 дек 2012 23:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Aprilia » Нед 09 дек 2012 15:56


И тя ква стана май Брезел си разбира достатъчно много, щом дори конкуренцията казва че е ок и няма какво повече mhihi Евала и на Тони че не се е направил на луд да ти каже кофти е чакай да я направиме и да ти вземе едни пари за ремап, браво на такива хора :да:

Сега Морфей може да каже че и Тони нищо не разбира :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот zdraveli » Нед 09 дек 2012 16:27


ами маи маи ,така излиза... :beer
аз съм си писал още в самото начало че съм доволен от тяхните чипове,но все пак исках да се оверя и да кача колата на диното.незнаех че и на брезел диното е готово..


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 10 дек 2012 0:12


Aprilia написа:Евала на Тони че не се е направил на луд да ти каже кофти е чакай да я направиме и да ти вземе едни пари за ремап, браво на такива хора :да:


евала му наистина. Не го познавам лично и не съм го виждал но по думи на ифидик и други местни варненци съм чувал че е голям пич. Малко тъпо е че имах конфликт с него но ще трябва някак си да се реванширам.

103 киловата на колелата е много хубава цифра. Прави ми впечтление че са на 3600 оборота (сравнително рано) което се дължи на факта че във високите вече пада горивото. Иначе със същата горивация на 4000 об. ще изкара повече коне. Не е нужно обаче да грее на висока скорост. Иначе като цяло графиката е плавна и предполагам че колата е приятна за каране. Може би макс.въртящ момент скача малко рано но пък прави кеф за каране.

Поздрави


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 10 дек 2012 13:45


Aprilia написа:
Сега Морфей може да каже че и Тони нищо не разбира :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Щи каже, че не правиш разлика между управление на турбо и конски сили.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Freakylol » Пон 10 дек 2012 15:15


340nm не са ли малко или недовиждам нещо добре.. ? До колкото знам на ASZ след чип го дават към 370-380.. :roll:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Andonov » Пон 10 дек 2012 15:33


Въртящият момент и мощността са на колелата.


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Freakylol » Пон 10 дек 2012 16:00


Точно за колелата говора ..


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Пон 10 дек 2012 17:02


Брезел, аре да не си правите реклама в тази тема, имаш си тема рекламирай си се там и да не коментирате само нещата които ви изнасят, ако искаш да си обективен и да покажеш, че наистина си прав.

Като видя графика със 162коня си отвори голямата уста и пак нищо не каза.

Когато видя лога на турбото и лимита му при разлини атмосферни, мълчеше, правише се, че не си го видял и сега просто просто каза, че всичко което е написано от мен е лъжа. А това е същинската причина да започне тази тема. За тва е правен и на друга кола, която аз дори не съм виждал.

Ако съм имал проблеми или съмнения с конски сили, нямаше да чакам някои си да иде при келеша или където и да е за да ми покаже, а вече щях да съм го направил.

Уникалното ти дино може ли да ми симулира атмосферно от 800 до 1100бара, за зема да фана да доида да ти го покажа нагледно, не може... тогава какво въобще си говорим? (реторичен въпрос)

Или да ти направя една разходка до Гоче Делчев и обратно сам да се убедеш в това. После ако искаш и 500км на 8-ма предавка развивай на дино стенда си.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Brezel » Пон 10 дек 2012 21:53


Morfei, казах ти че нямам желание да общувам с теб. Моля те да не го правиш и ти.

Не си правя реклама, ти ми твърдиш че предлагам чип който пренадува, а ако го направя да не пренадува то тогава ги няма обещаните от мен коне. Колегата Zdraveli до колкото разбирам ти е повярвал напълно. Графиката показва обаче че обещаните от мен параметри са постигнати и то БЕЗ колата да пренадува. Тоест колегата е получил това за което е заплатил, без да има странични ефекти. Той за разлика от теб ме послуша какво му говоря и вече над 50 000 км си кара без грижи. Ти караш 3 години със софтуер от мен и с предупреждение че претоварваш колата. Сега ми пищиш че друг ти е виновен. Тръгнал си да ми говориш за атмосферни налягания, въпреки че за пореден път ти казвам...има още няколко лимитиращи по атмосферно които ти незнаеш.(което е съвсем нормално)

Така че верно...стига си правил реклама на себе си колко много разбираш кой как си е свършил работата.

Със създалата се ситуация в горните постове КОлегата здравели сам ти е доказал това което ти говоря.

Разбрах че ще се опиташ да ме плюеш себеизтъквайки се, така че аз съм до тук.

Съветвам те да отвориш една тема в която да даваш присъди, кой колко добре прави чиптунинг и в нея спокойно да пишеш коооолко съм неграмотен. Обещавам че няма да ти правя кефа да ти отговарям повече.

сам приканваш в предния си пост да се пускат само реални неща, логове, ГРАФИКИ и т.н. Сега пък недоволстваш че някой те е послушал и е пуснал графика. Сега почна да обясняваш как разбираш повече от мен , от келеша и от господ!

Успех ти желая



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 81 госта