Здравейте и от мен. За да не отварям нова тема, ще използвам настоящата такава, посветена на интересуващия ме Пасат. Питането ми е свързано с двигателя 2.0ТДИ 170 коня. С какво се различава от 2.0тди 140 коня и по-проблемен ли е? Причината да се насоча към него е че в момента карам б5 1.8Т 150 коня, а искам следващата ми кола да е по-бърза от него. Както сами се досещате, няма как 2.0тди 140 да е по-бързо от 1.8Т 150.
Затова очаквам мнение за двигателя 2.0тди 170 коня, най-вече за вървежа, динамиката и ускорението му. Като гледам такива модели почти не внасят. В мобилето няма нито един пасат с такъв двигател.
Passat B6 няколко въпроси и мнения
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Здрасти. Аз не съм на мнение, че 170 к.с. е по-добър от 140к.с.
В смисъл, че 170 е със 16 клапана, докато има 140 с 8, има и с 16. По принцип 16 клапановите и от двете мощности ги водят като по-проблемни(изгоряло дюзи, пукнати глави), спрямо 8 клапановия 140 к.с.
Единственото, което знам е, че 16 клапанов 140 к.с. е по-икономичен от 8 клапанов такъв, нека някой колега ме поправи, или потвърди.
Иначе 140 к.с. нафта, са с по-голям въртящ момент от 150 к.с. бензин. И не знам защо всички още сравняват само конските сили. Комплекс от фактори е, една кола да е по-добра от друга.
В смисъл, че 170 е със 16 клапана, докато има 140 с 8, има и с 16. По принцип 16 клапановите и от двете мощности ги водят като по-проблемни(изгоряло дюзи, пукнати глави), спрямо 8 клапановия 140 к.с.
Единственото, което знам е, че 16 клапанов 140 к.с. е по-икономичен от 8 клапанов такъв, нека някой колега ме поправи, или потвърди.
Иначе 140 к.с. нафта, са с по-голям въртящ момент от 150 к.с. бензин. И не знам защо всички още сравняват само конските сили. Комплекс от фактори е, една кола да е по-добра от друга.
- Student_pravo
- Мнения: 245
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница, София
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Да и също така отдавна е известно че за бързината на една кола не се съди само по въртящия момент, даже бих казал че той изобщо не е от такова значение. Дизелът може да има двоен въртящ момент, но не може да го задържи и развие във високи обороти, както бензина. Така че дизелът може да е по-як като моментно ускорение и теглителна сила, но на истинска гонка и зверска стъпка въртящият момент не играе толкова голяма роля, колкото оборотите. Именно поради това болидите във Ф1 имат смешен въртящ момент и много конски сили. Затова пък при тировете се акцентира на въртящия момент. Както се казва което за каквото си е направено.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Айдееее
.А добре започнахте!

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
А този привод в маслената помпа (шестограма) само в официалните ли го има? Аз го поръчах от ХААС в Пловдив още на 21 Декември. Казаха, че ще го пратят за моя сметка с Еконт. Всичко окей, но звъня вчера и ги питам какво стана. Попаднах на същото момче, на което го поръчах. Спомни си ме пича. Каза да се обадя по-късно, щял да прави справка. Обаждам се... казва, че е направил запитване но все още нямало отговор. Възможно ли е да не искат да се занимават заради част, която е 10лв. Много добре знаят какво може да се случи. Даже си правеше шегички с мене. Ама като си поръчах 2ри ключ за 400лв. на 3тия ден беше тука 

- jorkata30
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 28 мар 2012 8:37
- Автомобил: VW GOLF-1.9TDI
- Двигател: AHF-1999
- Местоположение: varna
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
колега да беше казал тук във варна ги има на склад до сега щяx да ти го пратя 

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Здравейте.Не разбирам много от коли, затова се обръщам към вас, като по-вещи по въпроса.Та искам да си взема Пасат след 2006 и първоначално се бях спряла на 2.0 TDI 140/170к.с. ама сега видях един 3.2 бензин 250к.с. 4motion. Въпроса ми е кое според вас е по добре да взема: дизела или бензина и да му сложа газ?Като цена ми лягат едно и също след поставянето на газта.Интересува ме кое е по-добро откъм потдръжка? Какъв разход мислите, че ще има на газ? Приемам всякакви мнения и критики
Благодаря предварително!

-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Има една тема за газифицирането на бензиновите мотори на B6. Някой беше написал, че е Мисия Невъзможна.
Иначе ако търсиш дизел, трябва много да внимаваш при покупката.
Намери някоя кола по обява, пиши във форума. Може някой с повече знания и опит, преди теб да я е гледал.
Ако ли не, винаги може да вземеш някой форумен специалист да ти помогне при оглед на бъдещата ти покупка.
В моят гараж има някои неща колко струват.
Не съм написал ремъци и ролки, защото не помня колко бяха. Трябва да питам баща ми, той ги сменява.
Иначе ако търсиш дизел, трябва много да внимаваш при покупката.
Намери някоя кола по обява, пиши във форума. Може някой с повече знания и опит, преди теб да я е гледал.
Ако ли не, винаги може да вземеш някой форумен специалист да ти помогне при оглед на бъдещата ти покупка.
В моят гараж има някои неща колко струват.
Не съм написал ремъци и ролки, защото не помня колко бяха. Трябва да питам баща ми, той ги сменява.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
На практика всички двигатели FSI не подлежат на качествено и безпроблемно газифициране. А да вземеш 3.2 и да го газифицираш ... ни виждам смисъл.
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
По-добре вземи 2.0 TDI, ако можеш с BMP двигател заради дюзите. 3.2 бензин и да му сложиш газ... никакъв смисъл. А и ако не се лъжа 3.2 или 2.5 са си и физически по-големи двигатели, което от своя страни води до по-големи разходи в сервизите. По мои наблюдения за такива двигатели таксуват повече, защото се разглабяло повече. Примерно при смяна на ролки и ремъци. А, ако финансите не са проблем това е друго вече. Но като гледам, че искаш газ явно са проблем
Така че от 2000 кубика на горе не скачай. FSI вярно не са податливи на газифициране. Лично за мене 2.0 TDI e добър избор. Стига да намериш добра бройка и няма какво да се замисляш 


Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Благодаря за отговорите.В крайна сметка стигам до извода че бензина не може да се газивицира и да вземам 2.0TDI.Аз всъщност се колебая м/у тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1q99ox и тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=1q9af4 Моля ако някой ги е гледал или знае нещо, което аз не знам за тях да каже.Иначе във вторник имам час в Порве да прегледат бензиновия.След прегледа ще споделя за да има инфо за бъдещи кандидати 

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Имам Пасат б6 FSI на 185 000. Карам го 1 г. Какви проблеми мога да очаквам. Не ми свети диода на контактния ключ.
Последна промяна от папапа на Пет 11 яну 2013 13:52, променено общо 1 път.
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Ако можеш да се грижиш (и ако е добра бройка) вземай R32. К'ат гледам е голем звер
Е дизеларката е добра, но лично R-ката повече ме кефи мен

Е дизеларката е добра, но лично R-ката повече ме кефи мен

- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Аз R-liine никъде не видях. Видях един обикновен пасат с 3.2 мотор, без ксенон и с китайска навигация. Ако не знаете как изглежда R-line, питаите гугъла.
За дизеловия, половината екстри написани в обявати, колата ги няма, даже някои от екстрите и vw не знае че са вграждани в пасат
)) Парктроника е некъв aftermarket. Ти сам си направи извода за продавача.
Ако някоя от колите те кефи, си я взимаи. Нямам намерение с този пост да те разубеждавам!

За мен и двете не си заслужават
За дизеловия, половината екстри написани в обявати, колата ги няма, даже някои от екстрите и vw не знае че са вграждани в пасат

Ако някоя от колите те кефи, си я взимаи. Нямам намерение с този пост да те разубеждавам!


За мен и двете не си заслужават
Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения
Възможно... не се загледах, все пак друго си е на живо
Но сега намерих тази обява: http://www.weltauto.bg/?go=offer&p=deta ... ferId=2335
Може да не бъка от екстри, но поне няма шашма. То ако и в оказина на VW ще има шашми...
Тази бройка също е добър избор 

Може да не бъка от екстри, но поне няма шашма. То ако и в оказина на VW ще има шашми...


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта