Това с маслото в Интеркулера е доста общо казано.
На SEAT-а интеркулера е голям и седи вертикално зад радиаторите . Най ниските точки от цялата система са именно съединенията на кулера- отваряш там и ...масло , отваряш другият край на съединенията (към турбото или към мотора) - чистички ! Определено маслото се е събрало в най-ниската точка и там където скоростта на въздуха е най-ниска. При Seat, тези точки са именно щуцерите на интеркулера и за това се събира масло. На Тoyota Rav4 кулера седи отгоре на мотора , наклонен под ъгъл, а изхода му е отдолу, даже нарочно са го направили малко като фуния към маркуча за изхода и масло няма ! Ако пипне с пръст е мазно, тоест масло пак си минава, но не се задържа , а от питата всичко се стича към изхода и от там струята го издухва в мотора.
1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:shenko написа:горе има една клапа за вакум и от-долу до кулера, и забелязах, че пуши, а преди не пушеше
Тва че "пуше" вероятно тръбата или съединение по нея е сдало багажа.Отстрани го бързо щото турбото сега надува повече за да компенсира теча.
наистина има теч, защото на земята имаше струйка масло, не е да е капело, а и няма толкова тяга, утре ще сменям андренаж и съидинитела, тогава евентуално може да се намери теча

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
gr_kanev написа:Stivi написа:Абе с цената на качествени филтри /MANN/ около 25лв въздушен и 75горивен дали няма да ти идва малко нанагорно това обслужванеАма те цените на твойте сигурно са други
MANN въздушен за 25 лв съм съгласен, ама горивния за 75 лв. със залтни и платинени нишки ли е ? И дава 75% намаление на разхода ?
Ами толкова си струва филтъра /говорим за цял филтър а не за пълнител/ но първия дето си беше на колата и по документи беше сменен малко преди да я купя го карах около 40К км и сега със този дето аз го сложих мисля да мина минимум още толкова !
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
няма теч ама сега се поеви друг, мистериозен проблем:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47884
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
Да събудя малко темата.
Въпреки, че нее точно по въпроса, но е свързано искам да попитам, като чистите интеркулерите ползвате ли някакви препарати или не?
Въпреки, че нее точно по въпроса, но е свързано искам да попитам, като чистите интеркулерите ползвате ли някакви препарати или не?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
misho_golfa написа:Да събудя малко темата.
Въпреки, че нее точно по въпроса, но е свързано искам да попитам, като чистите интеркулерите ползвате ли някакви препарати или не?
Аз ползвах бензин.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
Аз нафта
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
Да върна малко темата и аз.Значи сега бутнах тръбата за въздух която се намира зад декоративната решетка на бронята и тя беше омаслена отдолу.При вас среща ли се този проблем?Колата си върви като преди няма разлика не пуши не мирише на изгоряло масло.Колата е Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
Не се притеснявай, ако турбото духа масло ще се усети на нивото рано или късно. По принцип това омасляване е благодарение на 2 неща според мен:
1.ЕГР-а.
2.Отдушника за маслените пари който е вкаран към студения въздух. - поне при моя мотор
1.ЕГР-а.
2.Отдушника за маслените пари който е вкаран към студения въздух. - поне при моя мотор

- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: Масло в тръбите за интеркуулера.
enchosss написа:Не се притеснявай, ако турбото духа масло ще се усети на нивото рано или късно. По принцип това омасляване е благодарение на 2 неща според мен:
1.ЕГР-а.
2.Отдушника за маслените пари който е вкаран към студения въздух. - поне при моя мотор
Да ЕГР-а е запушен интересното е, че миналата година пак беше направило капка отдолу.И прави по капка две а не локвичка, а и турбото си е на доста км. и го пражи само в студено време..
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.
Може от студа някое желязо да се свива и да сълзи малко. Ако е от това, при топъл двигател и/или време не трябва да има капки, и не е болка за умиране.
- lusko_vabel
- Мнения: 200
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
- Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
- Двигател: AFN
- Местоположение: Pleven
- Контакти:
Re: 1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.
StrEagle написа:Може от студа някое желязо да се свива и да сълзи малко. Ако е от това, при топъл двигател и/или време не трябва да има капки, и не е болка за умиране.
Да колега така е при топъл двигател няма ядове.Така беше и водния радиатор голямо капене миналата зима лятото и грам антифриз не капна дойде време за смяна на ролки и ремъци и смених и радиатора и сега никакви ядове нямам

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта