1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 23 май 2007 6:19


Това с маслото в Интеркулера е доста общо казано.
На SEAT-а интеркулера е голям и седи вертикално зад радиаторите . Най ниските точки от цялата система са именно съединенията на кулера- отваряш там и ...масло , отваряш другият край на съединенията (към турбото или към мотора) - чистички ! Определено маслото се е събрало в най-ниската точка и там където скоростта на въздуха е най-ниска. При Seat, тези точки са именно щуцерите на интеркулера и за това се събира масло. На Тoyota Rav4 кулера седи отгоре на мотора , наклонен под ъгъл, а изхода му е отдолу, даже нарочно са го направили малко като фуния към маркуча за изхода и масло няма ! Ако пипне с пръст е мазно, тоест масло пак си минава, но не се задържа , а от питата всичко се стича към изхода и от там струята го издухва в мотора.




Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 23 май 2007 7:57


Rabbit_TDI написа:
shenko написа:горе има една клапа за вакум и от-долу до кулера, и забелязах, че пуши, а преди не пушеше :?

Тва че "пуше" вероятно тръбата или съединение по нея е сдало багажа.Отстрани го бързо щото турбото сега надува повече за да компенсира теча.


наистина има теч, защото на земята имаше струйка масло, не е да е капело, а и няма толкова тяга, утре ще сменям андренаж и съидинитела, тогава евентуално може да се намери теча :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 23 май 2007 18:48


gr_kanev написа:
Stivi написа:Абе с цената на качествени филтри /MANN/ около 25лв въздушен и 75горивен дали няма да ти идва малко нанагорно това обслужване :shock Ама те цените на твойте сигурно са други :wink:

MANN въздушен за 25 лв съм съгласен, ама горивния за 75 лв. със залтни и платинени нишки ли е ? И дава 75% намаление на разхода ?


Ами толкова си струва филтъра /говорим за цял филтър а не за пълнител/ но първия дето си беше на колата и по документи беше сменен малко преди да я купя го карах около 40К км и сега със този дето аз го сложих мисля да мина минимум още толкова !


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 28 май 2007 8:40


няма теч ама сега се поеви друг, мистериозен проблем:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47884


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот misho_GTI » Пет 19 фев 2010 13:44


Да събудя малко темата.
Въпреки, че нее точно по въпроса, но е свързано искам да попитам, като чистите интеркулерите ползвате ли някакви препарати или не?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот Ludiq » Пет 19 фев 2010 14:15


misho_golfa написа:Да събудя малко темата.
Въпреки, че нее точно по въпроса, но е свързано искам да попитам, като чистите интеркулерите ползвате ли някакви препарати или не?

Аз ползвах бензин.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот fox_vt » Пет 19 фев 2010 18:06


Аз нафта


Потребителски аватар
lusko_vabel
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Pleven
Контакти:

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот lusko_vabel » Сря 05 дек 2012 17:18


Да върна малко темата и аз.Значи сега бутнах тръбата за въздух която се намира зад декоративната решетка на бронята и тя беше омаслена отдолу.При вас среща ли се този проблем?Колата си върви като преди няма разлика не пуши не мирише на изгоряло масло.Колата е Пасат Б5 1.9 ТДИ АФН.


enchosss
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 06 мар 2008 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот enchosss » Сря 05 дек 2012 17:39


Не се притеснявай, ако турбото духа масло ще се усети на нивото рано или късно. По принцип това омасляване е благодарение на 2 неща според мен:
1.ЕГР-а.
2.Отдушника за маслените пари който е вкаран към студения въздух. - поне при моя мотор :)


Потребителски аватар
lusko_vabel
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Pleven
Контакти:

Re: Масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот lusko_vabel » Сря 05 дек 2012 18:43


enchosss написа:Не се притеснявай, ако турбото духа масло ще се усети на нивото рано или късно. По принцип това омасляване е благодарение на 2 неща според мен:
1.ЕГР-а.
2.Отдушника за маслените пари който е вкаран към студения въздух. - поне при моя мотор :)

Да ЕГР-а е запушен интересното е, че миналата година пак беше направило капка отдолу.И прави по капка две а не локвичка, а и турбото си е на доста км. и го пражи само в студено време..


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот StrEagle » Сря 05 дек 2012 19:05


Може от студа някое желязо да се свива и да сълзи малко. Ако е от това, при топъл двигател и/или време не трябва да има капки, и не е болка за умиране.


Потребителски аватар
lusko_vabel
Мнения: 200
Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 17:11
Автомобил: Vw Passat B5 1.9 TDI
Двигател: AFN
Местоположение: Pleven
Контакти:

Re: 1,9 TDI 1Z масло в тръбите за интеркуулера.

Мнениеот lusko_vabel » Сря 05 дек 2012 20:56


StrEagle написа:Може от студа някое желязо да се свива и да сълзи малко. Ако е от това, при топъл двигател и/или време не трябва да има капки, и не е болка за умиране.

Да колега така е при топъл двигател няма ядове.Така беше и водния радиатор голямо капене миналата зима лятото и грам антифриз не капна дойде време за смяна на ролки и ремъци и смених и радиатора и сега никакви ядове нямам :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта