пали от раз на бензин, без значение от температурата, но не може да се кара нито държи обороти на място. Подавам газ постоянно но не много, просто с треперещ крак постоянно подпирам леко педала на газта иначе гасне, в движение е мъка, не може да отлепи, трябва или газ до дупка или да му се подава с треперене на педала на газта. На газ си работи безупречно. Харчи 6.5л/100 извънградско и под 10 градско газ. Мотореткта си има сила, не харчи масло, не пуши.
Откачих днес всички букси от моното + една на един клапан точно зад въздушния филтър. Не иска да запали, закачих само тази която се включва на моното отпред и сочи към предната решетка, запали и работи стабилно на място, не гасне, но не може да се форсира. Закача ли лявата или дясната на моното и гасне веднага. Тази на клапана зад филтърната кути май не променя работата на двигателя. Но загрее ли малко пак почва да си прави мизериите.
Та въпросите ми са няколко основни, клапана зад филтъра от време на време чука здраво като дизелов ДВГ. Той за какво служи ?
Централния кабел сочещ към решетката за дюзата ли е ?
Левия и десния за какво служат ?
Може ли датчика за температурата да ми прави всичките мизерии ?
Колата е карана само на газ от няколко години, предполагам всичко е пълно с боклук и е запекло, но вече два месеца я карам всяка сутрин на бензин във всякакви режими, доколкото ми позволява трудната работа на двг на бензин и промяна няма никаква.
Бензин ми трябва само за запалване и евентуално ако свърши газта да се домъкна до бензиностанция защото при топъл двигател е почти невъзможно в момента.
проблем Голф3 ABD
-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: проблем Голф3 ABD
Залагам на бензинова помпа 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: проблем Голф3 ABD
Най-лесно - откачаш маркуча към моното, слагаш го в шише да речем, да не те изненада ако ти е изправна помпата
и даваш контакт.

-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: проблем Голф3 ABD
Тя може да напълни шишето но да няма дебит 

Re: проблем Голф3 ABD
snupeca написа:Най-лесно - откачаш маркуча към моното, слагаш го в шише да речем, да не те изненада ако ти е изправна помпатаи даваш контакт.
има два маркуча с метални щуцери с болтове, това са маркучите предполагам, кой е входящия и само на контакт ли е достатъчно да дам ? А ако вдигна задната седалка няма ли достъп до помпата да я чуя дали работи. На пасата ми от там бърках.
-
- Low rider
- Мнения: 5574
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: проблем Голф3 ABD
Щом колата работи на бензин значи помпата работи.Просто няма дебит
С две думи е бегала.Това с помпата е просто предположение
Може да има друг проблем. Дюза /горивен филтър 



- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: проблем Голф3 ABD
Според мен също е логично да е в горивната система. Дали помпа, дали филтър, дали дюза... Щом при газ всичко е ОК и няма такива дефекти. Ако има начин да ти замерят налягането на помпата ще се ориентираш поне дали е от нея. Има някаква вероятност и да не ти затваря добре клапана на газта и да пуска по малко,колкото да бърка смесите. Ако откачиш двата маркуча към плочката и ги затапиш с нещо или да махнеш плочката може да разбереш дали е от това.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: проблем Голф3 ABD
DoH_KuXoT написа:...
Единия е входящия, другия за обратния бензин предполагам (нямал съм честта да човъркам ABD лично) но ако не е единия ще е другия - иначе може и да я наслушаш изпод седалката както казваш, но щом колата работи - помпата ще бръмчи - дали умряло или не.. Ще напълни шишето разбира се - ако не е тотално аут, но пак се прави някаква съпоставка между просто теч от маркуча да речем, и някакво налягане - ясно, че на око не може да се измери.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: проблем Голф3 ABD
Същия проблем съм имал на карбораторен Сеат Ибиза, на газ пердаше много добре. На бензин не беше карана изобщо в рамките на 2 години, само се палеше сутрин и се прехвърляше ръчно на газ!
На бензин не се караше както при тебе колега.
Мислих, че е помпа, делко но се оказа запушен карбуратор
Сложих 100 октана бензин и извън града и дадох жега до 120км/ч и се оправи, отпуши нямаше това колебание в газ-та. При мен го правише при потегляне, ако галя газта няма проблем, но дойде ли ред да сложа 2-ра и дам газ, се почва лАкатенето. Не казвам, че така можеш да си решиш проблема на 100% но не пречи да пробваш!
Според мен не е помпата. Тя или работи или не! (това е мое мнение и не го налагам, че е 100% истина)
На бензин не се караше както при тебе колега.
Мислих, че е помпа, делко но се оказа запушен карбуратор
Сложих 100 октана бензин и извън града и дадох жега до 120км/ч и се оправи, отпуши нямаше това колебание в газ-та. При мен го правише при потегляне, ако галя газта няма проблем, но дойде ли ред да сложа 2-ра и дам газ, се почва лАкатенето. Не казвам, че така можеш да си решиш проблема на 100% но не пречи да пробваш!
Според мен не е помпата. Тя или работи или не! (това е мое мнение и не го налагам, че е 100% истина)
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 окт 2010 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sandanski
Re: проблем Голф3 ABD
понекога трупа грешки от газовото имал сам сащия проблем сменявал сам целото моно и пак сащото или е помпата или откачи акумолатора за малко
Re: проблем Голф3 ABD
в тоя студ нямах много желание да разтурям колата, та не съм стигнал почти до никъде, това с дебита ще се прецени лесно, имам представа колко бензин е нужен за нормалната работа на ДВГ, тя ако си бачка но с намален дебит ще си работи, вече при супер натоварвания и обороти ще замира, но реално мога да преценя дали е заминала съвсем или само е намалял дебита й. За продухването на магистрала не се получи, пътувах до свищов предния уикенд и опитвах какво ли не, голфчето на бензин работи колкото да се преместваш леко по улиците, в режими на движение все едно е свършил бензина. Давах газ до долу, принудителен празен ход, баири, все едно няма бензин а съм заредил лично над 20 литра.
Ще пиша какво е развитието, само да ми остане време да почовъркам малко.
Ще пиша какво е развитието, само да ми остане време да почовъркам малко.
Re: проблем Голф3 ABD
погледни в резервоара кадето е помпата да няма някой прегунат или спукан маркуч тогава тя качва едно количество а другото си го исхвърля обратно в резервоара при мен беше пречупен,другото което е горивен филтър,запушена дюза или скъсано платно на моното но не ми се вярва
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: проблем Голф3 ABD
DoH_KuXoT написа: Та въпросите ми са няколко основни, клапана зад филтъра от време на време чука здраво като дизелов ДВГ. Той за какво служи ?
Централния кабел сочещ към решетката за дюзата ли е ?
Левия и десния за какво служат ?
Може ли датчика за температурата да ми прави всичките мизерии ? ..
-Клапана дето чука е канистъра,отдушник на резервоара
-Централния кабел е за дюзата,да
-Левия е за стъпковия мотор.Той държи оборотите на обороти,той казва на компа,че си натиснал газта.
-Десния е за ТПС-а,датчик за посицията на дросел клапата.Когато се скапе той клати обороти или задържа високи/ниски такива.Когато дадеш на контакт и го изключиш,трябва да чуеш стъпковото как се прибира до край и се връща малко напред.
Ако изключиш стъпковия би трябвало компа посредством ТПС да вдигне оборотите.Ако изключиш ТПС би трябвало колата да изгасне.
Ако са ти наред тези два елемента,остава дюзата.
За дебита на помпата-вадиш маркуча за обратния от моното бензин,най-добре е да пъхнеш друг в щуцера/обозначени са със стрелки кой какъв бензин е но най-често вътрешния е за наобратно/,а другия край във шише и палиш колата.Ако си върви плътна струя докато работи колата на обороти,значи помпата ,а и регулатора са добре.Остава дюзата.
Re: проблем Голф3 ABD
И аз карах една 3ка на газ, която не едвам едвам вървеше на бензин и проблема беше от помпата ,а на газ си беше пушка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта