проблем Голф3 ABD

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6277
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

проблем Голф3 ABD

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 07 дек 2012 16:08


пали от раз на бензин, без значение от температурата, но не може да се кара нито държи обороти на място. Подавам газ постоянно но не много, просто с треперещ крак постоянно подпирам леко педала на газта иначе гасне, в движение е мъка, не може да отлепи, трябва или газ до дупка или да му се подава с треперене на педала на газта. На газ си работи безупречно. Харчи 6.5л/100 извънградско и под 10 градско газ. Мотореткта си има сила, не харчи масло, не пуши.
Откачих днес всички букси от моното + една на един клапан точно зад въздушния филтър. Не иска да запали, закачих само тази която се включва на моното отпред и сочи към предната решетка, запали и работи стабилно на място, не гасне, но не може да се форсира. Закача ли лявата или дясната на моното и гасне веднага. Тази на клапана зад филтърната кути май не променя работата на двигателя. Но загрее ли малко пак почва да си прави мизериите.
Та въпросите ми са няколко основни, клапана зад филтъра от време на време чука здраво като дизелов ДВГ. Той за какво служи ?
Централния кабел сочещ към решетката за дюзата ли е ?
Левия и десния за какво служат ?
Може ли датчика за температурата да ми прави всичките мизерии ?

Колата е карана само на газ от няколко години, предполагам всичко е пълно с боклук и е запекло, но вече два месеца я карам всяка сутрин на бензин във всякакви режими, доколкото ми позволява трудната работа на двг на бензин и промяна няма никаква.
Бензин ми трябва само за запалване и евентуално ако свърши газта да се домъкна до бензиностанция защото при топъл двигател е почти невъзможно в момента.




golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот golfmk1 » Пет 07 дек 2012 16:26


Залагам на бензинова помпа :wink:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6277
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 07 дек 2012 16:55


хм това не се бях замислял, как да я проверя ?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот snupeca » Пет 07 дек 2012 16:57


Най-лесно - откачаш маркуча към моното, слагаш го в шише да речем, да не те изненада ако ти е изправна помпата mhihi и даваш контакт.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот golfmk1 » Пет 07 дек 2012 17:02


Тя може да напълни шишето но да няма дебит :idea:


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6277
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 07 дек 2012 17:19


snupeca написа:Най-лесно - откачаш маркуча към моното, слагаш го в шише да речем, да не те изненада ако ти е изправна помпата mhihi и даваш контакт.

има два маркуча с метални щуцери с болтове, това са маркучите предполагам, кой е входящия и само на контакт ли е достатъчно да дам ? А ако вдигна задната седалка няма ли достъп до помпата да я чуя дали работи. На пасата ми от там бърках.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5574
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот golfmk1 » Пет 07 дек 2012 17:22


Щом колата работи на бензин значи помпата работи.Просто няма дебит :idea: С две думи е бегала.Това с помпата е просто предположение :idea: Може да има друг проблем. Дюза /горивен филтър :idea:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот stefan4o » Пет 07 дек 2012 17:26


Според мен също е логично да е в горивната система. Дали помпа, дали филтър, дали дюза... Щом при газ всичко е ОК и няма такива дефекти. Ако има начин да ти замерят налягането на помпата ще се ориентираш поне дали е от нея. Има някаква вероятност и да не ти затваря добре клапана на газта и да пуска по малко,колкото да бърка смесите. Ако откачиш двата маркуча към плочката и ги затапиш с нещо или да махнеш плочката може да разбереш дали е от това.


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот snupeca » Пет 07 дек 2012 19:39


DoH_KuXoT написа:...

Единия е входящия, другия за обратния бензин предполагам (нямал съм честта да човъркам ABD лично) но ако не е единия ще е другия - иначе може и да я наслушаш изпод седалката както казваш, но щом колата работи - помпата ще бръмчи - дали умряло или не.. Ще напълни шишето разбира се - ако не е тотално аут, но пак се прави някаква съпоставка между просто теч от маркуча да речем, и някакво налягане - ясно, че на око не може да се измери.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 07 дек 2012 19:53


Същия проблем съм имал на карбораторен Сеат Ибиза, на газ пердаше много добре. На бензин не беше карана изобщо в рамките на 2 години, само се палеше сутрин и се прехвърляше ръчно на газ!
На бензин не се караше както при тебе колега.
Мислих, че е помпа, делко но се оказа запушен карбуратор
Сложих 100 октана бензин и извън града и дадох жега до 120км/ч и се оправи, отпуши нямаше това колебание в газ-та. При мен го правише при потегляне, ако галя газта няма проблем, но дойде ли ред да сложа 2-ра и дам газ, се почва лАкатенето. Не казвам, че така можеш да си решиш проблема на 100% но не пречи да пробваш!
Според мен не е помпата. Тя или работи или не! (това е мое мнение и не го налагам, че е 100% истина)


s.b.g.
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 07 окт 2010 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sandanski

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот s.b.g. » Пет 07 дек 2012 20:03


понекога трупа грешки от газовото имал сам сащия проблем сменявал сам целото моно и пак сащото или е помпата или откачи акумолатора за малко


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6277
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 10 дек 2012 9:03


в тоя студ нямах много желание да разтурям колата, та не съм стигнал почти до никъде, това с дебита ще се прецени лесно, имам представа колко бензин е нужен за нормалната работа на ДВГ, тя ако си бачка но с намален дебит ще си работи, вече при супер натоварвания и обороти ще замира, но реално мога да преценя дали е заминала съвсем или само е намалял дебита й. За продухването на магистрала не се получи, пътувах до свищов предния уикенд и опитвах какво ли не, голфчето на бензин работи колкото да се преместваш леко по улиците, в режими на движение все едно е свършил бензина. Давах газ до долу, принудителен празен ход, баири, все едно няма бензин а съм заредил лично над 20 литра.
Ще пиша какво е развитието, само да ми остане време да почовъркам малко.


Потребителски аватар
vasex
Мнения: 163
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот vasex » Съб 15 дек 2012 19:37


погледни в резервоара кадето е помпата да няма някой прегунат или спукан маркуч тогава тя качва едно количество а другото си го исхвърля обратно в резервоара при мен беше пречупен,другото което е горивен филтър,запушена дюза или скъсано платно на моното но не ми се вярва


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот Iezekil » Нед 16 дек 2012 13:41


DoH_KuXoT написа: Та въпросите ми са няколко основни, клапана зад филтъра от време на време чука здраво като дизелов ДВГ. Той за какво служи ?
Централния кабел сочещ към решетката за дюзата ли е ?
Левия и десния за какво служат ?
Може ли датчика за температурата да ми прави всичките мизерии ? ..

-Клапана дето чука е канистъра,отдушник на резервоара
-Централния кабел е за дюзата,да
-Левия е за стъпковия мотор.Той държи оборотите на обороти,той казва на компа,че си натиснал газта.
-Десния е за ТПС-а,датчик за посицията на дросел клапата.Когато се скапе той клати обороти или задържа високи/ниски такива.Когато дадеш на контакт и го изключиш,трябва да чуеш стъпковото как се прибира до край и се връща малко напред.
Ако изключиш стъпковия би трябвало компа посредством ТПС да вдигне оборотите.Ако изключиш ТПС би трябвало колата да изгасне.
Ако са ти наред тези два елемента,остава дюзата.
За дебита на помпата-вадиш маркуча за обратния от моното бензин,най-добре е да пъхнеш друг в щуцера/обозначени са със стрелки кой какъв бензин е но най-често вътрешния е за наобратно/,а другия край във шише и палиш колата.Ако си върви плътна струя докато работи колата на обороти,значи помпата ,а и регулатора са добре.Остава дюзата.


vuco9
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 17 дек 2012 20:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: проблем Голф3 ABD

Мнениеот vuco9 » Пон 17 дек 2012 20:19


И аз карах една 3ка на газ, която не едвам едвам вървеше на бензин и проблема беше от помпата ,а на газ си беше пушка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта