Здравейте от днеска се оглеждам за Polo 6N2 1.4TDI. Днеска гледах едно и освен, че тракаше доста, което за тоя мотор го приемам за нормално. Имаше някакъв шум, успях да го локализирам и е като застанеш пред колата горе в ляво до двигателя. Шума наподобяваше изпускане на въздух от тръба под налягане, или нещо подобно на това, може и да излъжа... Като цяло се отказах да гледам тоя автомобил, защото скоростите се превключваха АДСКИ трудно, пасата който имам в момента и е 10 години по-стар, скоростите му влизат като в масло буквално в сравнение с това Поло...
Другия въпрос ми е, че се бях огледал точно в такъв двигател, но след огледа на Полото минах през сервиза в който си оправям колата попринцип. Имам им, пълно доверие на момчетата там. Та отидох да питам дали има изобщо смисъл да го карам въпросното Поло до там, че ми предложиха от къщата това. Ама човека много оплю тоя двигател и ми каза, че по-добре да си взема 1.9SDI, по-евтин за поддръжка и по-безпроблемен, но по-висок разход и по-малко коне. Та това доста ме обърка, защото не бях останал с лоши впечатления от TDI-то... Та сега доста се двоумя... Вие какво мислите, също този 1.9SDI чипира ли се?



1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Шум при двигателя 1.4TDI и въпрос като цяло за двигателя
директно по въпроса ти- да чипва се този двигател 1.9 sdi. Аз скоро ще я правя тази операция. А въпросния шум може да е от ролка .
Re: Шум при двигателя 1.4TDI и въпрос като цяло за двигателя
Да и аз това си помислих. Ако приемем, че "Реални километри" значеше "Реални километри". Последната смяна на ремъци пишеше, че е на 40 хилки (доста рано ми се стори), а това беше на 115... Я кажи този мотор как е като разход, обслужване и т.н. 

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Шум при двигателя 1.4TDI и въпрос като цяло за двигателя
Ами какво да ти кажа, разход на дълго под 5/100. Градско с точност незнам, но до 6 някъде. На мен ми е първа дизелова кола и за вървеж нямам база за сравнение, но и не съм спортна натура и ми е добре. За обслужването- моята е 97' набор, ангренажа с ролките до 130-на лв. , водна помпа-70-80, масълце-50-60 (аз слагам Тотал кварц 10/40). Филтри маслен и въздушен-20-на лв. и така. Ремъка на алтернатора не съм сменял.Успех с избора дано случиш на читава бройка.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Абе и двата са компромисен вариант ,но ако няма как да е "истинско" TDI то тогава да е SDI че тоя двигател дето са забравили да му сложат 1 цилиндър да ме извиняват притежателите на такъв ама е голяма издънка на марката,разискван е в доста теми и в общи линии е като при 2.5 TDI 150кс-само притежателите на такива си ги хвалят....нали са си техни
Колкото до чип на SDI,ако разчиташ по тоя начин да "тръгне" колата по-добре не я купувай 


Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Честно казано, реших да не отхвърлям и двата двигателя и да купя каквото изникне читаво... То май двигателя е последния проблем на това Поло 

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
колега,1.4 TDI е мАтор на годината - 2001...икономичен и пъргав за малкия си обем и трите бутала в него...жена ми си купи сеат ибиза с този мАтор и реално измина с един резервоар /45 кила нафта/... 1000 км градско/женско/ шофиране 
P.S.
забравих да кажа,че това е разход при изкл. клим. и "закован" оборотомер =2000

P.S.
забравих да кажа,че това е разход при изкл. клим. и "закован" оборотомер =2000

Последна промяна от vladko1001 на Пет 07 дек 2012 22:50, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Колега, това прави 4.5 нафта на 100 градско
Евала направо ти правим
(по каталог е 5.6л.)

Евала направо ти правим




(по каталог е 5.6л.)
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
На баща ми служебната Skoda Roomster с 1,4tdi му харчи от 4,6 до 5 градско в София. Обаче я кара по цял ден загряла, кара икономично, пуска я по инерция, сменя на около 1600-1800оборота.... Цял живот си е шофьор знае кво се случва.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Най-добре е да коментираме РЕАЛЕН разход с НОРМАЛНО каране. А не кой какъв майстор на ниския разход е
Така не му помагате особено на колегата. Щото утре като скочи в някое 1.4 и го разтъпче ще му сипят от колонката нафта като за 6/100 и ще тръгне да ходи по диагностики и майстори, щото на един колега от форума на баща му горяла 4.5 на 100 


Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Така като почнете (мани ги тия 3 цилиндъра) Кво им е? Някой дали е карал и подържал за да дава компетентни мнения?
Има една смотана верига която се сменя и филма приключва.Не е с демпферен маховик!
Има други слаби места които са си болка на всичките TDI-та не са бог знае какво.
Обслужването на ангренажа е около 400лв с хубави части.
Маслото и филтрите са 160лв с масло castrol edge 5w40 turbo diesel и филтри bosch.
В допълнение ще кажа че върви доста добре за неговите 75 коня.
Разход на мен ми дава 6...може и от мен да е
Извънградско ми е давало и 3.5
Удачен момент си избрал да си купиш дизелче
Успех и дано да уцелиш твоята кола!
Има една смотана верига която се сменя и филма приключва.Не е с демпферен маховик!
Има други слаби места които са си болка на всичките TDI-та не са бог знае какво.
Обслужването на ангренажа е около 400лв с хубави части.
Маслото и филтрите са 160лв с масло castrol edge 5w40 turbo diesel и филтри bosch.
В допълнение ще кажа че върви доста добре за неговите 75 коня.
Разход на мен ми дава 6...може и от мен да е

Извънградско ми е давало и 3.5
Удачен момент си избрал да си купиш дизелче

Успех и дано да уцелиш твоята кола!
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Ето една тема по въпроса с трицилиндровите http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=260738,на първа страница по темата се изказва човек дето си изкарва хляба с ремонт на коли което за мен е по-важно от това което казват собствениците на такива 

- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
колеги аз имам преки наблюдения върху Шкода Фабия с мотор 1.2НТП три цилиндров бензин,колата е на майка ми,в момента е на 150000км и е без никакви ама никакви ремонти по мотора и имайте в предвид,че колата се кара само по земни пътища и по полето(понеже работата и е такава)Винаги е обслужване без компромиси и на време,колата е като текезесарски кон само газ и е железна за сега,колко още не се знае,едиственото сменено е още на първите 3000км предницата се разклопа като каруца и веднага в Евро Тек,там я вкараха в сервиза и ми казаха пий едно кафе и е готова
викам си тия се е..ат с мене,ама не след 20м престой излиза приемчика с колата и вика готова е,питам го аз какво и беше та го оправихте толкова бързо,той отговаря биалетките на всяка били нещо дефектни и сега слагали подобрен модел и вече нямало грижи,и да до ден днешен няма ядове
Те това е в общи линии.Пздрави 



- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.4TDI шум при двигателя и въпрос като цяло за двигателя
Бягай далеч от този двигател - никъв го няма - поне 70 коньовия
харчи неоправдано много - 5л. лятото 6л. зимата градско
бавно идва парното - при минус 8 чак на петата минута става топло в колата
данък ПС 34 лв.
скъпа ГО заради голямата кубатура
как се прее... не е истина


харчи неоправдано много - 5л. лятото 6л. зимата градско

бавно идва парното - при минус 8 чак на петата минута става топло в колата

данък ПС 34 лв.

скъпа ГО заради голямата кубатура

как се прее... не е истина





Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта