Polo 6n `97 1.4 AEX: Скъсан ангренажен ремък - последствия?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6n `97 1.4 AEX: Скъсан ангренажен ремък - последствия?

Мнениеот stefan4o » Съб 08 дек 2012 13:18


ostavime написа:
Не е така пич. Аз като ходих на майстор и като ми казаха, че са го сменили, когато купих колата, да не мислиш, че го бяха сменили? Ами не, не го бяха. Карах 20 хил. км. и се скъса. Зъбците се ронеха като вала. Остави ме насред пътя между В. Търново и Севлиево. Добре, че мина един колега и ме дърпа до магистралата при Ябланица. После с платформа до София. Та така...

Нищо не ти разбрах, кога и как са ти "сменили" ремъка, ама няма значение. Търси вината у себе си - първо защото явно се доверяваш на случайни "майстори" и второ - щото има начини да разбереш дали е сменен.
А начин има, ама не става само с ядене, иска и акъл mhihi




Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n `97 1.4 AEX: Скъсан ангренажен ремък - последствия?

Мнениеот ostavime » Съб 08 дек 2012 17:29


stefan4o написа:
ostavime написа:
Не е така пич. Аз като ходих на майстор и като ми казаха, че са го сменили, когато купих колата, да не мислиш, че го бяха сменили? Ами не, не го бяха. Карах 20 хил. км. и се скъса. Зъбците се ронеха като вала. Остави ме насред пътя между В. Търново и Севлиево. Добре, че мина един колега и ме дърпа до магистралата при Ябланица. После с платформа до София. Та така...

Нищо не ти разбрах, кога и как са ти "сменили" ремъка, ама няма значение. Търси вината у себе си - първо защото явно се доверяваш на случайни "майстори" и второ - щото има начини да разбереш дали е сменен.
А начин има, ама не става само с ядене, иска и акъл mhihi


Излишно е да спорим и да се зъбиш.
Аз, когато отивам на сервиз оставям колата и излизам, след което отивам да си я взема. Не вися там и т.н. Още повече, че нищо не разбирам, а и не ми е работа. Сервиза си беше съвсем нормален, а не някой квартален гараж. Просто се оказаха... мошеници. Никой не е застрахован.
За това минах на гаранционна кола и да ми е мирна главата.
Пожелавам успех на всички.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19336
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6n `97 1.4 AEX: Скъсан ангренажен ремък - последствия?

Мнениеот stefan4o » Съб 08 дек 2012 18:47


ostavime написа:
Излишно е да спорим и да се зъбиш.
Аз, когато отивам на сервиз оставям колата и излизам, след което отивам да си я взема. Не вися там и т.н. Още повече, че нищо не разбирам, а и не ми е работа. Сервиза си беше съвсем нормален, а не някой квартален гараж. Просто се оказаха... мошеници. Никой не е застрахован.
За това минах на гаранционна кола и да ми е мирна главата.
Пожелавам успех на всички.

Не ти се зъбя. Хора с начин на мислене като твоят стават много лесни жертви на разни псевдомайстори, които ако трябва наистина да работят и да си вършат качествено работата просто няма да ги има на пазара и в бранша. Не ми се навлиза в излишни полемики и спорове с хора като теб, защото виждам, че си "решил" кардинално проблема с обслужването, като си взел нов(или гаранционен, няма значение в случая) автомобил (почти всеки от нас би сторил същото, ако имаше финансовата възможност дори и без да го пързалят в сервизите, но както и да е).
Първото ми мнение бе насочено към хората от форума, които пестят от тези елементарни и евтини консумативи, а не към тези като теб, дето са им намазали ските в някой сервиз, в който работят мошеници на дребно (сигурно са си купили едно шише уиски с парите от твоя ремък, който е останал в магазина, щото той реално толкоз струва). Ако човек сам не си помага често може да стане жертва на подобни измами, както и да бере доста кисели плодове от тях в последствие. Помощта, както описах вече (а ти каза, че ти се зъбя) се състои в това:
1. да избереш правилен сервиз и човек, който да ти пипа по колата
или
2. да намериш някакъв сервиз, но да им висиш на главите
или
3. да направиш така, че след като си получиш колата да си сигурен, че частите са действително сменени, а не само старателно забърсани с уверението, че са чисто нови от магазина
или
4. сам да си ремонтираш колата, ако имаш условия, инструменти и разбира се не на последно място - време и желание за това.
В случай, че не си склонен на никое от 4-те винаги ще бъдеш потенциална жертва на измама. Инак съм съгласен, че човек не е нужно да разбира от всичко, затова са първите 3 варианта mhihi :beer А и затова са форумите, въпреки, че и тук се навъртат мошеници, но те са навсякъде сред нас, за съжаление.


_slav_
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6n `97 1.4 AEX: Скъсан ангренажен ремък - последствия?

Мнениеот _slav_ » Пон 10 дек 2012 13:16


Колата е карана не повече от 500км с този ремък. Нещо което му дават поне 40 хиляди живот, не очаквах да не изкара още 500.
Както и да е, минало зминало. Хубавото е че сега колата е чувствително по-пъргава. И по мотора вече почти няма какво скъпо да се счупи :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта