Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот BG_POLICE » Чет 03 май 2012 23:40


muns61 написа:Добър вариант е единични инжектори, монтирани директно на колектора:
http://www.fobosgas.com/productv/215/in ... plekt.html


За мен този вариант е най-добър! :beer




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот Vlad777 » Вто 21 авг 2012 9:59


Три месеца по-късно всичко е монтирано. Засега резулттът е перфектен. Вървенето ми се струва по-добро от това на бензин.

Ще видим разходът как е. Скоро ще направя още снимки на монтажа.

Изпарителят в крайна сметка се смести между акумулатора и двигателя.

Дюзите ги пробих на 2 мм.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот niki1_j » Пет 12 окт 2012 21:23


Здрасти колега,

Дай малко инфо за бензиновите времена (на бензин), бензиновите времена (на газ) и времената на газ с 2.0 мм.

Питам чисто информативно, защото и аз съм със същия мотор и боря една Тамона, която скоро май ще излети на боклука :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот Vlad777 » Пон 10 дек 2012 23:33


Трябва да ги погледна времената.

След 5000 км съм доволен от газовата. Засега никакви проблеми.

Напоследък започнах да изчаквам като запаля сутрин да поработи на бензин, докато не се изключи смукача и тогава тръгвам.

След малко прехвърля на газ. Разходът ми на газ е 13/100 по последното засичане (320 км с 42 литра газ). Това е само градско в София и то икономично каране - по моите разбирания mhihi mhihi . Обаче харчи и бензин, който не мога точно да засека.

С доста ръчкане и то докато беше топло разходът минаваше 14-15.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот niki1_j » Сря 12 дек 2012 12:54


А извънграда как е? За градското и аз съм там някъде , но ако ти казажа на вън какво се случва, чак ме е срам.


Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 279
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот Lonely-Wolf » Сря 12 дек 2012 13:53


Да споделя и аз скромния си опит от има-няма 2к км с ГИ Тамона.При първоначалната настройка колата гореше 2л над тоя на бензин и след 5к оборота започваше да придърпва. Може би и аз съм виновен защото майстора ми е познат и постоянно му пълнех главата докато я настройва,че колкото е скопен този двигател той го довърши :Д.
При второто ми ходене пак провери там тая таблица с инжекторните времена(поне така мисля)всичко беше ок но пак малко ги доизкосури. През цялото време се опитвах да не задавам въпроси :)но съдя по клиповете които изгледах в нета какво точно е правил.Другото нещо което направи обедни малко сместа и увеличи нещо друго което така и не разбрах какво е.Ефекта беше,че разхода стана с 1.3 над тоя на бензин,динамиката ми допада повече от първата настройка,колата пълни оборотомера без никакво прекъсване,освен ако педала не е точно до пода. След наколко дни ще ходя пак и мисля,че разхода ще падне малко под литър над тоя на бензин и естествено ще споделя какво е станало :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20258
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на ГИ на 1.8 20V AGN 125 к.с. - насоки и препоръки?

Мнениеот Vlad777 » Сря 12 дек 2012 15:32


Принципно тази кола я карам само градско. Извънградско съм карал само веднъж тестово по магистралата. Свърши ми газта, сипах на Ромпетрол 10 литра и после пак ми свърши. Със 110 км/ч ми даде разход 11, но не е ясно до колко е верен разхода така засечен, пък и газта от Ромпетрол не я знам каква беше.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта