На определени модели много ще им отива това съчетание, докато на други не Темата е пусната за идеи свързани със Фолксвагените, и тези други модели са излишни в нея
Колега radinski, ако се поровиш в Гугъла, ще намериш всичко, което те интересува. Аз лично съм срещал доста такива (черен мат с хромирани елементи), и наистина са много добри
Черен мат - всичко за него
- radinski
- Мнения: 132
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Черен мат - всичко за него
братле не мога да намеря ,а аз преди да пиша какво да е първо се търся . МОже да не задавам правилните думи в гугъл. Покажи ми примерно VW phaeton черен мат с хромни лайсни .
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Черен мат - всичко за него
Тъкмо и аз открих този Rhaeton
Ето един без хромирани елементи
Ето още снимки на другия Phaeton
Според мен, тези лимузини, не са за този цвят
Ето един без хромирани елементи
Ето още снимки на другия Phaeton
Според мен, тези лимузини, не са за този цвят
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Черен мат - всичко за него
taran написа:И Макс Майер имат не лош матлак,но не е пълен мат,идеален е за лайсните на Мерцедес.
Майерският мат е 100%-тов, джантите ми са с този лак и въобще не седят полу-мат
относно мат-а, всеки цвят може да се направи матов
най-добре база-лак, като се заложи на доказани марки
бял+черен мат
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черен мат - всичко за него
bagera написа:taran написа:И Макс Майер имат не лош матлак,но не е пълен мат,идеален е за лайсните на Мерцедес.
Майерският мат е 100%-тов, джантите ми са с този лак и въобще не седят полу-мат
Бе,като го сравнявам с този на Сикенс си е направо полу мат .
- bagera
- Мнения: 690
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Черен мат - всичко за него
taran написа:bagera написа:taran написа:И Макс Майер имат не лош матлак,но не е пълен мат,идеален е за лайсните на Мерцедес.
Майерският мат е 100%-тов, джантите ми са с този лак и въобще не седят полу-мат
Бе,като го сравнявам с този на Сикенс си е направо полу мат .
коригирай нивата на втвърдител и разредител да са като в изискванията и ще имаш детаил на който все едно не си пръскал лак
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черен мат - всичко за него
bagera написа:коригирай нивата на втвърдител и разредител да са като в изискванията и ще имаш детаил на който все едно не си пръскал лак
Баш,според претписанията на производителя ги пръскам,даже ако правя компромис е със Сикенс,заради твърде скъпия втвърдител,и пак така си изглеждат...
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Черен мат - всичко за него
Един брутален Пасат
- JoroKN
- Мнения: 1498
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:12
- Автомобил: Vw Golf MK6
- Двигател: CBAB - 2010
- Местоположение: Кюстендил
Re: Черен мат - всичко за него
Никой не споменава цени на тези мат-лакове
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черен мат - всичко за него
Сикес около 76-80 лв.литър,само лака,Макс майер 55-60,пак само лака.Втвърдител и разредител обикновенно са на половината от цената на лака.
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Черен мат - всичко за него
radinski написа:Аз искам да попитам мнението Ви относно кола с цвят черен мат и много хромирани детайли . Дали са взаимно изключващи се двата компонентна или се получава една стилна визия с леко спортен характер. Все ми се струва че ще е манджа с грозде, но нека посъбера мнение. Става дума за автомобил скъп клас , бмв,мерцедес , бентли . Ще се радвам ако някой може да прикрепи снимки за да си добия по ясна представа .
Лично на мен мат-а не ми допада много как седи особено на коли от подобен тип (като изключим 2d бенли)... Виждал съм няколко коли направени така черен мат и не ми допадна като едната беше е34 и цялата на райета беше станала много грозно. Намерих 1 снимка на това ти което имаш предвид и за мене изглежда само по-евтина с мат... Мене лично мат ми харесва на спортни коли с 2 врати и джипове в по...военни цветове като маслено зелено примерно или подобни нюанси задължително с черни детайли
http://www.carnewschina.com/wp-content/ ... hina-1.jpg
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Re: Черен мат - всичко за него
Нещо за автора на темата :
И едно матово Корадо
И едно матово Корадо
Re: Черен мат - всичко за него
Здравей,
мога да ти говоря за черния мат от първо лице единствено число, а всъщност видях, че някой е линкнал и моята тема за моя голф. Черен мат, има си хас.
Матът си има някои плюсове:
1. Стои много гъзарско и лови окото;
2. По светофарите ще те заглеждат непрекъснато, ако е направен добре;
3. Дава около 68 коня отгоре.
Минусите са повече и са по-конкретни:
1. НЕ всеки майстор работи мат;
2. Матът се поддържа КОШМАРНО трудно. След автомивка точно след една минута от подсушаването и приключването вече се вижда абсолютно всяка прашинка по колата;
3. Драска се МНОГО лесно. Не подлежи на локална корекция, пръска се наново целия детайл.
Препоръчвам, особено ако е черна колата, да използваш матирано фолио. Предимства:
1. Цената е около 1000 лева за цялата кола;
2. Драска се много по-трудно;
3. Ако стане нещо, подмяната на фолиото на детайл е около 50 лева и става за около половин ден. НЕ е като да се пръска цял детайл /около 150 лева и около 2-3 дни.
Аз никога няма да сменя цвета на голфа и ще си го поддържам матов, защото много, много ме радва. Емоционалните плюсове са с много по-голяма тежест от рационалните минуси. Като в оная реклама. Купи - Спести и ей го на, пак е помъкнала чантите от мола. В нашия случай - пак тръгнал да му боядисват колата. Кеф цена няма и това е положението.
мога да ти говоря за черния мат от първо лице единствено число, а всъщност видях, че някой е линкнал и моята тема за моя голф. Черен мат, има си хас.
Матът си има някои плюсове:
1. Стои много гъзарско и лови окото;
2. По светофарите ще те заглеждат непрекъснато, ако е направен добре;
3. Дава около 68 коня отгоре.
Минусите са повече и са по-конкретни:
1. НЕ всеки майстор работи мат;
2. Матът се поддържа КОШМАРНО трудно. След автомивка точно след една минута от подсушаването и приключването вече се вижда абсолютно всяка прашинка по колата;
3. Драска се МНОГО лесно. Не подлежи на локална корекция, пръска се наново целия детайл.
Препоръчвам, особено ако е черна колата, да използваш матирано фолио. Предимства:
1. Цената е около 1000 лева за цялата кола;
2. Драска се много по-трудно;
3. Ако стане нещо, подмяната на фолиото на детайл е около 50 лева и става за около половин ден. НЕ е като да се пръска цял детайл /около 150 лева и около 2-3 дни.
Аз никога няма да сменя цвета на голфа и ще си го поддържам матов, защото много, много ме радва. Емоционалните плюсове са с много по-голяма тежест от рационалните минуси. Като в оная реклама. Купи - Спести и ей го на, пак е помъкнала чантите от мола. В нашия случай - пак тръгнал да му боядисват колата. Кеф цена няма и това е положението.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта