П.П Полото е 2001г ако е от значение
VW Поло 1.0 MPI турбо ?
VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Здравейте, отказах се от смяна на двигател за сега и въпроса ми е възможно ли е да се турбинира този двигател и ако може вобще ще издържи ли ?
П.П Полото е 2001г ако е от значение
П.П Полото е 2001г ако е от значение
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
ти добре лииииииии? аз се трансформирам от 1.4 в 1.9TDI
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
На въпроса -> ДА МОЖЕ!
Трябват ти следните пренебрежимо малки неща:
1. Турбина
2. Входящ и изходящ колектор
3. Нови дюзи и помпа
4. Бутала биели, основни и биелни лагери - ковани.
5. Турбо пътища, маслени/въздушни.
6. Маслена помпа.
7. Мегаскуърт (ако ще е... да Е!)
8. Ламбда, мап, серия други датчици за Мегаскуърта.
9. Нова скоростна кутия.
10. Настройка.
11. АКЪЛ!!!!!!!
На финала хвърляш скапания алуминиев блок, всъщност това ще стане след смяната на основни биелни и бутала и разбереш че тоя мотор не се ремонтира.
Ай със здраве!
- hardener
- Мнения: 57
- Регистриран на: Съб 01 дек 2012 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Това което ти изброи колегата ще стане по лесно ако, навреш друг двигател от 1,8 мотор с къса кутия.
Или отговарящата за него + необходимият комп и датчици подсилване на спирачки ходова час и вече олекотяване на купето. Но прецени струва ли си галимацийката.
Или отговарящата за него + необходимият комп и датчици подсилване на спирачки ходова час и вече олекотяване на купето. Но прецени струва ли си галимацийката.
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
По-добре си сложи 1.6 16V колата ще стане съвсем друга и, ако тогава ти малее, вече по-лесно ще я турбинираш, имаш доста по-стабилна основа 
-
Mishonti
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Като искате мощни коли си купувайте мощни коли ... 

Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
petrow написа:Добре , смяна на двигател излиза по-добре така ли ?!
Всичко е скъпо и с много работа, и усилия..., но ако си си направил колата конец и не си заслужава да я продаваш, пък ти малее, това е решението. Иначе нова кола, със съответния мотор..
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Продай я и си купи друга с желания мотор и мощност. Колата ти не е нещо невиждано, екзотично или рядко. Ще си купиш бързо същата с желания двигател от гамата, предполагам. Това упражнение си заслужава, ако караш антика на поне 25 години, по която си хвърлил хиляди левове за купето и си я оправил като за "каране доживот".
-
lambo_sl
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 03 дек 2010 20:17
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: sliven-sofia
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
freestyler911 написа::shock Нямаш толкова пари.
На въпроса -> ДА МОЖЕ!
Трябват ти следните пренебрежимо малки неща:
1. Турбина
2. Входящ и изходящ колектор
3. Нови дюзи и помпа
4. Бутала биели, основни и биелни лагери - ковани.
5. Турбо пътища, маслени/въздушни.
6. Маслена помпа.
7. Мегаскуърт (ако ще е... да Е!)
8. Ламбда, мап, серия други датчици за Мегаскуърта.
9. Нова скоростна кутия.
10. Настройка.
11. АКЪЛ!!!!!!!
На финала хвърляш скапания алуминиев блок, всъщност това ще стане след смяната на основни биелни и бутала и разбереш че тоя мотор не се ремонтира.
Ай със здраве!
И полуоски може да се наложи и смяна на шенкели дискове спирачни опарати и тя работата стана 5к за едни 30 40 коня
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Може и повечко да изстиска, ама що ти е да се занимаваш тоя мъртво роден мотор не знам... Ниско бюджетен боклук който е бил добър първите 6-8 години от покупката... А вече отдавна си е изпял песента. Сега просто е на изживяване....
Да модваш 1,6 АФТ или АЕК пак няма да е кой знае какво но резултата поне ще е устойчив , при все стабилния блок и т.н. , но пък 1.0 - поло си е чиста проба мазохизъм ...
Да модваш 1,6 АФТ или АЕК пак няма да е кой знае какво но резултата поне ще е устойчив , при все стабилния блок и т.н. , но пък 1.0 - поло си е чиста проба мазохизъм ...
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Турбото не е единственият начин да качиш мощността, може и атмосферна да я направиш, но не и 1.0... поне 1.4 мотор... имаше един пич с Seat Ibiza 1.4 AEX мисля, че така беше кода на двигателя, 60 коня беше... турбинира го, с нормалните бутала, но с намалена компресия на двигателя, в тоя случай, буталата ще са последното нещо, което ще избуши... но си вървеше колата де.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
този сеат за който говориш е единствения турбиниран с изключение на един наш бивш колега няма да споменавам имена та той беше с поло 2f и беше турбиниран. та за други не знам дали има които са си играли
Re: VW Поло 1.0 MPI турбо ?
Бях чел за едно поло но от старите което беше 1.0 турбинирано и една корса също турбинирана затова реших че и с това поло става . Просто разучавам защото до края на януари ако не го продам ще претърпи промяна ! 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта