Здравейте колеги!
Преди няколко месеца си сложих метанов инжекцион на Голфа (Редуктор, рейка BRC и компютър COMPACT - мисля, че е Полски). В началото проблема беше, че колата гаснеше при преминаване на метан и прекъсваше на ниски обороти. Смених кабелите и свещите и пак го закарах за настройка при майстора, който го монтира. Сега не гасне при преминаване на метан, но прекъсването си го има. Другия проблем е, че датчика за температурата показва 50˚ или повече, а колата все още не преминава на метан. Според майстора температурата е настроена на минималната възможна стойност тоест 30˚. Някой има ли представа на какво може да се дължи това - дали на неправилно свързване на маркучите на топлоносителя или на нещо друго? По принцип редуктора е свързан на малкия кръг както трябва да е. Дали има и друг начин за свързване на температурния датчик на редуктора, за да преминава на метан по-рано?
Предварително благодаря!
Метанов инжекцион Голф 4
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kyustendil
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта