Но днес го измених от 0.16v на 0.19v при студен двигател, а при загрял двигател измерих 1.22V, което е направо огромна разлика в стойностите въпреки, че не съм го правилно измерил.
А иначе замерването на датчика за входящата температура на въздуха го правих и на топъл и на студен двигател и показанията неотговаряха на очакваното по таблиците.
Иначе колата се кара само на бензин, няма газ. Утре пак ще опитам да отворя и смажа на ново стъпковото моторче и дано този път реши да излезне малко напред. Странно защо ми играят оборотите на колата при откачено такова моторче, а би трябвало да се оспят на едно место, и защо тая пущина на си вдига сега оборотите, когато се натовари ел. система. Преди си вдигаше оборотите. Абе застудя и се почнаха филмите пак
Странното че тази вечер я карах колата пак. Първия път от студена до 90* ми пресеца на 4-5 пъти. После след 2 часа време я карах пак и от 0-90* не ми направи номера нито веднъж

когато я запалиш колата, няма значение дали е топла или студена оборотите играят около 5 секунди качват се до 2500 връщат се до 1000 и така няколко пъти след това се оправят но като я държа на свободна пак леко играят. Та въпроса ми е може ли да е от някой вакуум или ? Ако можете да помогнете ще бъда благодарен ! Поздрави ! 
