В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Днес установих че при размърдване на карбуратора -наляво или надясно Пасата си променя оборотите.Смятам че проблема е в тампона под карбуратора.От известно време сутрин при по ниски температури около 0 не иска и да запали на газ или пали след дълго въртене.Искам да сменя тампона но не съм наясно точно как се разглобява карбуратора.Ако може някой да ме светне как точно става.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Махаш капака пластмасовия на карба той е на 3 болтчета 8/10 нямам спомен, и ти се открива карба, после имаш да развиеш 4 гайки 10/13 пак нямам спомен карба съм си свалял доста отдавна и да махнеш 2/3 куплунга за разни датчици, след тия процедури повдигаш карба и излиза целия, така ти се открива и тампона на карба, сваляш го слагаш новия и връщаш всичко в обратен ред. Успех с манипулацита, не е трудна, но ако не си го правил до сега ще ти отнеме повече от половин час.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Преди няколко дни смених тампона но нещата станаха по зле.Проблема е с газта-не иска сутрин изобщо да запали .Сега паля на бензин но като прехвърля на газ държи много ниски обороти и дори гасне.От изпарителя регулирах оборотите но след като загрее до 80градуса оборотите отново падат и дори гасне и отново се налага да регулирам от изпарителя.Днес отново се наложи при студен двигател да регулирам оборотите че гаснеше.От какво се получава това че при студен и при топъл двигател оборотите се променят -ако ги настроя на студен двигател да са добре като загрее падат и гасне и обратното при реглаж на топъл двигател след като изтине за 7-8часа и запаля са ниски и гасне.Преди този проблем го нямаше.Възможно ли е да е от термоампулата която отворих за да махна карбуратора и незнам дали тази метална пластина вътре съм я зацепил правилно.От какво друго може да е този проблем?
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Колега като гледам и твоя пасат е с мотор 1,6 ez карбуратор, имах подобен проблем с оборотите на двигателя ту високи ту ниски но най-често ниски бяха прегледай някъде въздух да не смуче, прегледай кутията на въздушния филтър на моя понеже нямаше две от щипките от задната част където ги няма стоеше отворена кутията и от там дърпаше въздух, също и от капака на карбуратора прегледай го и него. Това едно друго изпарителя си виж да не пуска много газ и колата да се дави, и с този проблем се сблъсках оказаха се мембрани на изпарителя, прегледай едно по едно нещата и така подготви си автомобила за зимата защото е гадно да ти гасне колата. 

- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Интересно че всичко това е след смяна на тампона.Преди това не гаснеше и оборотите не бяха толкова ниски /смукача не работи но въпреки всичко студена си работеше прилично/ само паленето беше по трудно.Вчера смених всички маркучета на вакумите.Незнам дали преди не е влизал повече въздух от тампона а сега след смяната да не и стига въздуха и да влияе на сместа но незнам от къде се регулира притока на въздух от карбуратора.Тази сутрин при -5 на бензин запали трудно на 3тото завъртане докато преди палеше от раз . Смятам да го смъкна и да му направя пълна профилактика.
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
колега един мои приятел има сеат със същия мотор със същия пробем когато е студена колата няма ядове но загрее ли почват мъките по газта (на него не му гасне падат до 300 - 400) ми кара си я така въпроса е да намериш точноста при регулирането на оборотите на празен ход от изпарителя и да видиш да го позачистиш малко там дето е преди него филтъра, отдолу дето е отворчето за гнусотии ако е събрал, почисти и виж че газта е доста капризно гориво и дори съвсем малко нещо да не е наред дава ядове, другото което е виж как си свързал вакумите отпред над радятора на пластмасата над него трябва да има схема, ако няма виж някои със сходен на твоя мотор да ти прати снимка
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Проблема не е от вакумите-свързани са както е по схемата.Последните 2 студени сутрини при -12 запали много трудно и на бензин.Като поработи 2-3мин. и оборотите се нормализират.Незнам какво стана но този карбуратор ме вкара в голямо приключение.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
С колко литра бензин в резервоара си?
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Има около 15 литра.
- plamen000000
- Мнения: 989
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
А застоял ли е бенза и забележил ли си я дали ти държи обороти като си изключил от скорост по време на път.
- MAXXYY
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 04 май 2011 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: обл.Търговище
Re: В3 1.6 смяна на тампона под карбуратора
Бензина го заредих преди няколко дена -10л. и преди това имаше в резервоара още 5-10л.Като запали на бензин и като загрее няма проблем с оборотите дори и като изключа от скорост.За газта започвам да се съмнявам в изпарителя и днес ми изгасна на два пъти при топъл двигател /70гр/ като изключа от скорост.Сега вдигнах малко оборотите от изпарителя и утре ще видим как ще е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта