*Моля изберете една от следните проверки :
1. Текущаа сметка
2. Оставащи минути
3. Оставащи СМС, ММС и МГБ.
4. Дължима Сума
5. Последно плащане
Това меню го нямаше преди 1 седмица, сега са подновили софтуерно нещо.
Ако телефона на майка ти е с малък дисплей както е на моята майка, трябва да избереш една от услугите, димек трябва да пратиш като СМС 1 числото и да дадеш "ОТГОВОРИ" но при нейния телефон явно няма тази опция, както при на моята майка и не може да се провери нищо!
При тебе каза, че няма текст. Ако имаш връзка с родителите си, кажи им да сменят телефона, с някой комшия и приятел и да видят дали с неговия телефон дали ще стане така, или ще се оправи.
Не само ти имаш проблем. И аз съм отивал в техен офис и няма никаква култура! Няма никой на касата, и някаква ме гледа все едно вижда призрак, ся и да съм грозен, трябва поне да каже "Добър ден" Ма няма такова нещо, като и казах, че идвам да си платя сметката тя ми отговори "Сега не може, мини след 30 минути системата не работила
" Идваше ми да я питам, те аджеба защо работят като няма кой да те обслужи, да затворят. Не се нервирай, НИЕ ГИ ПРАВИМ ТАКИВА!! НИЕ СМЕ ВИНОВНИ! Ще питате защо, защото като излезе нов Оператор, и пусне промоция всички търчат при тях, и така като заробят няколко хиляди абоната с договори и изправят бритона, почват да си правят каквото искат!Пиши за развитието!


