Самоделно ремарке
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке
Като на платформите и караваните ве братчед. Имам лапа подобна на тази, но моята е с паркинг спирачка. Остава само като се направи теглича на ремаркето и се сложи лапата, да се върже инерционната спирачка със жилата от ръчната спирачка на дукатовския мост...
Re: Самоделно ремарке
spored men konstrukciata na remarketo trqbwa da ima x-sova vrazka. za da predotvatish usukvaneto na remarketo. smisal
da imash profili po diagonal . ne samo pravoagalni. poneje sam vijdal takiva samodelki kato tvoqta i sled vreme znam kakvo se slu4va. i tova neshto nqma da mojesh da go registrirash posmartno. osven ako ne prehvarlish nomer ot drugo podobno.
nqkoj da mi repishe mennieto na bulgarski 4e nqmam kirlizator syjalqvam za koeto.
pozdravi
da imash profili po diagonal . ne samo pravoagalni. poneje sam vijdal takiva samodelki kato tvoqta i sled vreme znam kakvo se slu4va. i tova neshto nqma da mojesh da go registrirash posmartno. osven ako ne prehvarlish nomer ot drugo podobno.
nqkoj da mi repishe mennieto na bulgarski 4e nqmam kirlizator syjalqvam za koeto.
pozdravi
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12101
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Самоделно ремарке
Beco_ написа:spored men konstrukciata na remarketo trqbwa da ima x-sova vrazka. za da predotvatish usukvaneto na remarketo. smisal
da imash profili po diagonal . ne samo pravoagalni. poneje sam vijdal takiva samodelki kato tvoqta i sled vreme znam kakvo se slu4va. i tova neshto nqma da mojesh da go registrirash posmartno. osven ako ne prehvarlish nomer ot drugo podobno.
nqkoj da mi repishe mennieto na bulgarski 4e nqmam kirlizator syjalqvam za koeto.
pozdravi
поред мен конструкцята на ремаркето трябюа да има х-сова вразка. за да предотватиш усукването на ремаркето. смисал
да имаш профили по дягонал . не само правоагални. понейе сам вийдал такива самоделки като твоята и след време знам какво се слу4ва. и това нещо няма да мойеш да го регистрираш посмартно. освен ако не прехварлиш номер от друго подобно.
някой да ми репише меннието на булгарски 4е нямам кирлизатор съйалявам за което.
поздрави
П.С Ползвай този транслатор следващия път http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке
Beco_ Точно така колега, прав си. Работата е в застой, защото работя на открито. И още не съм стигнал до тази част на конструкцията. Нахвърлях едно чертежче за по-добра прегледност на работата. (не е 1:1 с моята рамка, но за нагледност става) Намерих една стара книжка от 84-та г. за самоделни ремаркета. Първо мисля да подсиля рамката с триъгълничета в ъглите (оградено със зелено). По този начин са подсилени и камионни шасита. След това ще направя Х образни греди във всеки квадрат от рамката (синьо), а теглича ще бъде двураменен, и ще се захваща за рамката малко преди средната греда с масивни панти. На напречната греда на теглича, ще стоят закопчалки за канати (жълто) който ще държат коша на ремаркето да не се обърне самопроизволно назад. Много работа има още, но трябва да се направим максимално здраво и грамотно, за да няма по-нататъшни доработки, или проболеми с ремаркето. От форума на направи си сам, някой подсказа, че в Пловдив имало вана за горещо поцинковане. Ако ми стигнат финансите, може и това да направя преди окончателната сглобка.
http://www.zgp.bg/

- Прикачени файлове
-
- CCF28112012_00004-2.jpg (13.67 KиБ) Видяна 5234 пъти
- samo_pechka
- Мнения: 8951
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Самоделно ремарке
Ще стане екстра
ако и го поцинковаш
имай в предвид за високата температура, да не се пръснат профилите ! Остави си отвори в тях за излишното налягане , но ти си го знаеш де 



- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке
Да, това е задължително при подготовката за поцинковане. Изрично се изисква затворените профили да бъдат разпробити, за да не ги деформиря налягането на въздуха. Там колегата си беше казал. Доколкото разбрах цената около лев и нещо на кг. желязо. Не е чак толкова скъпо, но зависи колко ще имам налични $ , след като завъша цялата конструкция. Иначе имам под ръка и една бака с миниум от едното време, но няма да изглежда чак толкова добре....
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Самоделно ремарке
Te като завършиш ремаркето, и като го боднеш на буса, окончателно ще затвърдиш никнейма си!




- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке

- samo_pechka
- Мнения: 8951
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Самоделно ремарке
Аз тъкмо щях да споделя , че ми се струва доста презастраховано с тези греди по диагонал..а тя каква била работата
щом и камъни ще мъкне- няма да е лошо да се "подсили" . Въпреки че аз с мойто ( от Елена с два моста,без спирачки-оригинал (кофти), но се води до 750 кила
)един път натоварих кубик и половина търговишки чакъл ,исках по-малко ,ма оня с фадромата нещо оттърва коша и...го сипна сичкото в ремаркето
едвам тръгнах с Транзита
едвам се и прибрах дОма
имах чувство ,че карах влакова композиция
беше си доста страшно да го е.а
Молех се само да не фърли водата
окото ми все беше там! Всичко мина благополучно ,и вече такива експерименти..да не казвам голям лаф
.Но на ремаркето му нямаше нищо !! Яка работа 










- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке
Камъните и насипните материали, и кирпича са с доволно голяма плътност на кубик. Пясък например го дават от 1400 до 1800кг. на кубик в зависимост от влагата, и матряла на пясъка. Твоето ремарке кой модел на Елена е точно? можеш ли да го снимаш отдолу?
Преди две години събарях кирпичена плевня, и дадох на един колега част от кирпичените тухли (вадихме ги цели), че искал да зида дувар в неговото село на 7-8км. от нашето. И видях какво става с асеновградско ремарке като се претовари здраво. Моста се изкриви дъговидно надолу, едната гума 13-ска застъргала в калника и гръмнала (беше лятно време и жеги над 35гр.) Иначе коша някак си издържа, втория курс разпределихме по-равномерно товара, но мостът вече беше огънат. А уж не го бяхме препълнили с кирпича. На моето старото ремарке, само мостът му е здрав, товарил съм с плочки 130-140бр, по около 6-7кг. едната, + 200кг собствена маса, и мостът издържа, но се изкриви тръбата на теглича. А гумите 13-ски така или иначе нямат особено добра товароносимост. След време изправих тръбата, и подсилих допълнително диагонално отпред с още две тръби, та сега някак си носи. След това обикалях по моргите и намерих две джанти от Алфа 4х98 / 15 цола (главините са като на баба жужка). И сложих направо поизносени гуми от буса 195/70R15C лекотоварни. На тях си пише 900кг. на гума. Освен това и трактора съм го качвал, но съм подлагал кофражни платна, за да не се изкоруби дъното надолу, и с 13-ските пак голяма мъка, а 15-ските не го усещат. А мостът се оказа здрав...
Преди две години събарях кирпичена плевня, и дадох на един колега част от кирпичените тухли (вадихме ги цели), че искал да зида дувар в неговото село на 7-8км. от нашето. И видях какво става с асеновградско ремарке като се претовари здраво. Моста се изкриви дъговидно надолу, едната гума 13-ска застъргала в калника и гръмнала (беше лятно време и жеги над 35гр.) Иначе коша някак си издържа, втория курс разпределихме по-равномерно товара, но мостът вече беше огънат. А уж не го бяхме препълнили с кирпича. На моето старото ремарке, само мостът му е здрав, товарил съм с плочки 130-140бр, по около 6-7кг. едната, + 200кг собствена маса, и мостът издържа, но се изкриви тръбата на теглича. А гумите 13-ски така или иначе нямат особено добра товароносимост. След време изправих тръбата, и подсилих допълнително диагонално отпред с още две тръби, та сега някак си носи. След това обикалях по моргите и намерих две джанти от Алфа 4х98 / 15 цола (главините са като на баба жужка). И сложих направо поизносени гуми от буса 195/70R15C лекотоварни. На тях си пише 900кг. на гума. Освен това и трактора съм го качвал, но съм подлагал кофражни платна, за да не се изкоруби дъното надолу, и с 13-ските пак голяма мъка, а 15-ските не го усещат. А мостът се оказа здрав...
- samo_pechka
- Мнения: 8951
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Самоделно ремарке
По размери е едно към едно с тайфун http://www.remel.bg/?cid=45, но е с два моста. Снимка сега...няма как да стане ,че е в един друг мой имот и в тая зима май скоро няма да отварям гаража
Инак отдолу - нищо особено , гледал съм го, няма греди по диагонал .На два студено огънати уайзени дълги към метър и педесе ,са сложени двата моста ( торсион), самите те хванати с яки болтове и са и като напречни греди .По средата една широка напречна греда ( м/у двата уайзена)и оттам започва тръбата на теглича . Решението на дюшемето е два винкела (студ.огънати) по дължина, лежат в/у онези греди на мостовете и напречни профили два на четири санта смачкани в края и заварени за винкелите .Отпред и отзад по една широка студ.огъната греда , като тръбата на теглича минава през част от предната без да е заварена там, на нея има една скоба и държи тръбата!В четирите ъгъла и в средата (покрай калниците) има общо осем опори ,които държат да не се отворят страниците.Има си капак -сваляем отзад.Пода и страниците са от ламарина -нагъната .Просто е , но е доста здраво . Естествено си има и негативи - мостовете са с торсиони и без амортисьори
. И "друса" в резонанс
.Мислех да си купя едни други мостове, от Пловдив май беше фирмата доставчик и да е със спирачки ,че.... но се налага и теглича да преработвам
и май ще го оставя това само за бачкаторско ремарке за строителни материали на близко разстояние , а ще си купя нещо от Немция втора потреба - готово със всички екстри 





- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Самоделно ремарке
Искам да използвам темата за да попитам дали сваляемата част на теглича- куката с топката (ако теглича на колата е разглобяем) е стандартна, т.е. захващането и е стандартно към основната конструкция на теглича.
Идеята е дали една и съща кука може да се ползва напр. за пасат , шаран, и т.н.
Идеята е дали една и съща кука може да се ползва напр. за пасат , шаран, и т.н.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Самоделно ремарке
Ако основите, които са монтирани на колите са на една и съща фирма би трябвало да стане. Иначе има различни размери и форми, и всяка фирма си прави уникално закопчаване и заключване на ябълката към теглича...
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Самоделно ремарке
Проблема е в това,че на мой познат взехме теглич но се оказа че теглича е от по-старият модел Галакси, монтирахме го, но неможе да се постави бронята тъй като куката трябва да е по-дълбока.
Идеята ми е дали това захващане е стандартно при различните куки:
Модела на теглича е Westafalia
Идеята ми е дали това захващане е стандартно при различните куки:
Модела на теглича е Westafalia
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта