Та така карам от известно време един Пасат с AVB мотор и от 40 км в движение започна да прекъсва. Тресе ужасно и трудно потегля ако изчезнат две дюзи. Проблема изчезва след гасене и изчакване 2-3 мин палиш и няма проблем . И така на Пасата са му сменяни миналата година 2 дюзи след диагностика, но явно проблема не е в дюзите а нещо друго давайте съвети кръглата букса ли е нещо друго ли е нямам идея
Последна промяна от alexx на Сря 19 дек 2012 21:59, променено общо 1 път.
°niksi° написа:А грешка дава ли? Кабелите на дюзите вътре в главата как са, най-вероятно там да ти е проблема.
светва ESP със сигурност ще даде и цифрова грешка след като изключва дюзите за дълго време странното е че е правила тоя проблем и миналата година и се е оправила иначе вътре кабелите са си били Ок т.е. не са били напукани от нафта може ли да изключват дюзи ?
На един познат с опел зафира двигателят му тресеше и имаше силни вибрации и му свткаше ESP-то. При него причината беше в компа на двигателя. Смени го и всичко се оправи Естествено двете коли нямат общо, но симптомите са учудващо еднакви...
закачи я пак на диагностика и ако пак дава същите дюзи пробвай да им размениш местата за да видиш дали е от кабели или от дюзи.Ако нямаш доверие на твоя майстор може да пробваш при форумните(Ники даже ти е писал и в темата)
Каква грешка ти набива ? Circuit malfunction или Misfire detected ? Ако е първата, започваш с подмяна на кабелите в главата ( те не се напукват , не знам кой ти го е казал, ами се ебават самите букси към дюзите). На моята кола, също се прецака едната буксичка, но за сега мина само са деформиране малко на кабелните обувки вътре. Оглеждаш хубаво голямата букса.След туй внимателно целият сноп до ЕЦУ-то за протъркано някъде . Отиваш на буксата на ЕЦУ-то и оглеждаш ПИНОВЕ 114 116 117 118 121. Ако и там няма проблем отваряш ЕЦУ-то и оглеждаш за лоши спойки по платката срещу тези пинове, както и по транзисторите . Ако е втората (misfire ), е механичен проблем в самата дюза , тъй като по време на движение няма как да остане без нафта само 1 или 2 дюзи. Тук има вариант (ако колата почва да пуши бяло отзад ) да имаш проблем и в някой клапан. успех.
такаааа, проблема е отстранен калпави контакти на дюзите. Така и не прочетох грешките, но не навреди да го пробвам и вече не прекъсва. Благодаря на Dobromirski и °niksi° все пак някой ден ще се наложи едно закачане да се види какво прави тоя мотор и колата като цяло