Ауди 80 б3 с този двигател и със оборотомер е мисията невъзможна да се намери.
Затова искам да ви питам какъв е принципа на действие при джета-та при голф двойката и при пасата и при тройката със aaz , сиреч при фолксвагените предкамерните дизели каква е схемата на свързване на оборотомера с динамото ?
Директно кабела от динамото влиза в оборотомера ли или как е ? Аз имам един зелен кабел който е включен в W+ клемата на акомулатора ми, но не знам на кой пин отговаря на буксата и не знам на какъв режим да обърна мултицета за да го измеря дали идва и какво идва там

Искам да я взаимствам и да си монтирам оборотомер на мястото на часовника в таблото. Даже може и да си сложа оборотомер от фолксваген и да имитирам схемата като само му поставя циферблат и стрелка от 80ка за външен вид.
Схемата на самия оборотомер и свързването му към алтернатора би била ужасно полезна.