Мощен теч на охл. теч.(Айде тръгна и маслото!!!)РЕШЕНО!!!:)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мощен теч на охл. теч.(Айде тръгна и маслото!!!)РЕШЕНО!!!:)

Мнениеот asenkolev » Вто 14 ное 2006 13:15


Днес ходих на майстор, на канал и ми казаха, че треба да сменям гарнитура на глава, сваляне на глава, шлайфане и т.н.
От доста време губя течност, и двигателя е мокър както го виждате на снимките от долу.Това не е редевно, по някога 2-3 дни няма теч и загуба, друг път е така, като го виждате и локва под колата, предимно сутрин!
Сега като ходих да снимам колата видях и някаква отчупена част под фланеца на термостата, отзад!Снимка 2
Сменял съм водна помпа и датчиците на вентилатора и на термостата.
Сутрин, при сегашните температури,като тръгна от Перник към СФ, загрява до 70 градуса, чак като стигна Владя и почнат кръстовищата!И стрелката е много нередовна.Всмисъл, че примерно спирам на кръстовището на Кошарите и се вдига до 90-95.В момента който тръгна по Вапцаров, докато стигна до Семинарията е пак под 70.Понякога се качва и до 100!

Кажете си мнението за симтомите, и снимките, аз съм се уговрил вече с майсторите за сваляне на глава и смяна на гарнитура, но искам да чуя и мнението на форума!
Мерси!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Последна промяна от asenkolev на Вто 19 дек 2006 10:35, променено общо 2 пъти.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 14 ное 2006 13:41


ами за мене е нередовен термостат - стои дълго време отворен
щом като спреш на място се вдига температурата - няма охлаждане, а като тръгнеш спада значи че термостата не си върши работата.
колкото до теча не е добре да тече - ако махаш термостата смени и пластмасовото фланче - не е скъпо.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 14 ное 2006 19:35


Пр4еди да отваряш мотора смени пластмасовия фланец в който седи термостата. На 90% съм сигурен че теча ще изчезне. Мисля че малко те пързалят с тая гарнитура /трябва да се види на живо, но по снимките точно на фланец спукан ми изглежда/


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 14 ное 2006 19:44


Баш си е фланец.
Толкова голям теч от гарнитура не вярвам да е възможен.
Ако хвърля толкова много навън, то изкривяването на главата би трябвало да е голямо и задължително щеше да вкарва вода и в цилиндрите.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Сря 15 ное 2006 10:09


°niksi° написа:Пр4еди да отваряш мотора смени пластмасовия фланец в който седи термостата. На 90% съм сигурен че теча ще изчезне. Мисля че малко те пързалят с тая гарнитура /трябва да се види на живо, но по снимките точно на фланец спукан ми изглежда/


Точно, открих го от къде е! Горе високо на фланеца, където влиза към мотора!Махнах тръбичката на преливника, надух с уста и оттам почна да тече, после хванах голямата тръба тръбата дето е към радиатора и като я побутнах малко, пак на същото место се отвори луфтче, и започна да изтича.
От тук нататък два варианта:
1 Да затегна болтовете, ако успея да стигна до тях, така да се отваря при побутване и да изтича ми се вижда малко нередно!
2 Нов фланец!

Ако ще е нов може ли да ми кажете от къде и какъв да си купя!
На едно место ми казаха 40 лв за китайски и 100лв за немски, а от Авто+ ми казаха 40лв немски!

Колкото за ония с гарнитурата, нямам думи колко мошеници има в тая държава, отидох при тях щото имаха канал, те веднага гледат да те врътнат!После се замислих как разбраха, че е гарнитура като влязоха под колата, погледнаха и айде:Гарнитура на главата!


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 15 ное 2006 10:50


Провери в Юнитрейд ,мисля че не са толкова скъпи,преди да си купил някоя ментелива пластмаса от някъде :idea:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 15 ное 2006 10:50


jerrry написа:Провери в Юнитрейд ,мисля че не са толкова скъпи,преди да си купил някоя ментелива пластмаса от някъде :idea:

Грешиш, точно тези пластмаси са доста скъпи там...


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 15 ное 2006 10:53


Написах го защото за моя двг.ги взех от там-бяха около 18 лв/бр. някъде ,а ментетата 12-16 лв.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 15 ное 2006 11:14


Задължително ново си взимаш, с притягане няма да стане защото се цепи пластмасата и колкото и да стягаш все ще пуска.
Вземи си от А+.
Хубаво е ако сам си го сменяш като свалиш старото да почистиш много хубаво мястото, може да се изстърже с нещо първо а след това със фина шкурка /800, 1000/.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Сря 15 ное 2006 12:42


°niksi° написа:Задължително ново си взимаш, с притягане няма да стане защото се цепи пластмасата и колкото и да стягаш все ще пуска.
Вземи си от А+.
Хубаво е ако сам си го сменяш като свалиш старото да почистиш много хубаво мястото, може да се изстърже с нещо първо а след това със фина шкурка /800, 1000/.


Само фланец ли трябва да си купя или има и некакви гарнитури, уплътнения и т.н.Аз по принцип мисля като ще се разглабя да взема да си сменя и термостата.Макар че, кажете, възможно ли е тая непостоянна температура да е от теча, или треба да се смени и термостата?


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Сря 15 ное 2006 15:48


Четейки темите в форума за термостати и т.н стигнах до извода, че трябва да добавя този пост:

Колата дойде от Италия и в разширителният съд имаше някакви кафяви лайна!Вече смених датчик на вентилатор, водна помпа, датчик за таблото!Общо взето кола дойде ли от Италия, май треба да се сменя охладителна система!:(

Де**а и италянците!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 15 ное 2006 15:54


Антифриза старее и се скофтясва с времето,нормално е.Смени каквото трябва от пластмасите и си смени целия антифриз,добре е да ти промият системата с вода - най просто откачаш най-долния маркуч,махаш термостата и наливаш...после сложи качествен антифриз.


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Сря 15 ное 2006 16:06


andro_v написа:Антифриза старее и се скофтясва с времето,нормално е.Смени каквото трябва от пластмасите и си смени целия антифриз,добре е да ти промият системата с вода - най просто откачаш най-долния маркуч,махаш термостата и наливаш...после сложи качествен антифриз.


Що е то "качествен антифриз", аз преди две седмици сменях с някакъв български , зелен?
А и за термостат Wahler ли да взема?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 15 ное 2006 16:14


Аз сложих Wahler от Ауто 1,доволен съм (за сега).Оригиналния беше Behr.Ако си сложил антифриз на Приста - да качествен е.За другите не знам.Аз си взех антифриза също от Ауто 1,ама моя беше червен,взех си червен на SWAG.Антифризът трябва да се сменя на 2-3 години,примерно.Не се кара цял живот със един антифриз.Успех с ремонта!


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Сря 15 ное 2006 18:55


Точно от фланеца на тоя пластмасов тройник и аз имах теч - на месец губех по около половин литър антифриз. Преди седмица го смених в сервиз с нов (закупен от Автохит) и сега всичко си е ОК.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: joro0103 и 72 госта