


VW passat b6 2008
VW passat b6 2008
Здравейте, колеги, надявам се съм уцелил раздела. Знам, че в този форум най - много разбирате от тези коли и направо към въпроса: предлага ми се да закупя VW passat b6 2008, бихте ли ми казали за какво трябва да гледам? Един приятел, който има такава кола, ми каза да внимавам електрониката да е на Bosh, не на Siemens, защото Siemens давали много проблеми и имали проблем и с дюзите. Четох информация, че имали доста дефекти с тази електроника, но след 2007 били отстранени. Колата е 2.0 tdi, 140 коня, със start stop система. Според вас какъв разход на гориво ще ми даде? Може ли да ми кажете колко струва ориентировъчно обслужването - накладки, дискове, масла, ролки, ремъци и имате ли много проблеми по окачването? Колата изглежда много хубава отвън, но не искам да се набутвам, а и знам, че тая информация мога да я получа и в сервиз например, но смятам, че тук има хора, които разбират доста и самите те са притежатели на такива автомобили и могат да ми кажат от първа ръка. Благодаря предварително на всички, отзовали се.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW passat b6 2008
За двигателя гледай кода му,това са три латински букви (BKD примерно) и тогава ще получиш доста отговори,като въведеш кода в търсачката и ще ти излязат много теми.Не мога да взема отношение по въпросите,но търсачката доста ще ти помогне.
Добре дошъл
Добре дошъл

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пон 13 авг 2012 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW passat b6 2008
За електрониката не мога да кажа нищо, защото не разбирам. Ще ти дам информация за моя Пасат, който е 2008-ма производство, но е 170 к.с.
Лятото ми даваше градско 9,5-10/100 с климатика, без да го настъпваш. На извънградско, зависи как караш, но най-икономичен е бил София-Враца, 2-ма възрастни и един кашон около 100 кг., 110-130 на магистралата, след това не повече от 100 и ми даде 5,4/100. Най-много ми е давало (по борд компютър) е София-Бургас. 160-180км/ч на магистралата до Сливен, след това бързо каране и преди Бургас пак като на магистралата и ми даде 8,1/100. За зимно не мога да ти кажа, защото откакто паднаха температурите под 0-та, ходя само на работа и обратно, а то са 3,5 км. и колата не може да загрее. Студена, по борд компютър дава 11,5/100.
Накладки, дискове, ремъци и ролки още не съм сменял, защото не им е дошло времето. Сменени са малко преди да го купя. Дадоха ми пълна сервизна история. Взех го с два проблема:
- Виещ заден лагер. Смених и двата за всеки случай. Общо 330 лв. с труда.
- Сензорът за нивото на фаровете. Понеже няма копче, което да ги регулираш нагоре и надолу, има сензор на задния мост, който мери дали колата е натоварена и сам си регулира нивото на фаровете. С работата ми взеха 310 лв.
Също така съм сменял филтрите и маслото. Въздушен, на купето, маслен и горивен на MANN + маслото по каталог Castrol 5W30 Longlife, всичко 270 лв.
Можеш и по-тънко да минеш, но аз си правя всичко в голям сервиз, където си държат цени.
Колкото до окачването, вече имам около 9000 км. по българските пътища и още нищо не е чукнало, нито е тропнало. По принцип не е нищо, но главните ми маршрути са по павирани пътища и пътища с дупки, затова ми се струва, че добре се държи.
Надявам се да съм бил полезен.
Лятото ми даваше градско 9,5-10/100 с климатика, без да го настъпваш. На извънградско, зависи как караш, но най-икономичен е бил София-Враца, 2-ма възрастни и един кашон около 100 кг., 110-130 на магистралата, след това не повече от 100 и ми даде 5,4/100. Най-много ми е давало (по борд компютър) е София-Бургас. 160-180км/ч на магистралата до Сливен, след това бързо каране и преди Бургас пак като на магистралата и ми даде 8,1/100. За зимно не мога да ти кажа, защото откакто паднаха температурите под 0-та, ходя само на работа и обратно, а то са 3,5 км. и колата не може да загрее. Студена, по борд компютър дава 11,5/100.
Накладки, дискове, ремъци и ролки още не съм сменял, защото не им е дошло времето. Сменени са малко преди да го купя. Дадоха ми пълна сервизна история. Взех го с два проблема:
- Виещ заден лагер. Смених и двата за всеки случай. Общо 330 лв. с труда.
- Сензорът за нивото на фаровете. Понеже няма копче, което да ги регулираш нагоре и надолу, има сензор на задния мост, който мери дали колата е натоварена и сам си регулира нивото на фаровете. С работата ми взеха 310 лв.
Също така съм сменял филтрите и маслото. Въздушен, на купето, маслен и горивен на MANN + маслото по каталог Castrol 5W30 Longlife, всичко 270 лв.
Можеш и по-тънко да минеш, но аз си правя всичко в голям сервиз, където си държат цени.
Колкото до окачването, вече имам около 9000 км. по българските пътища и още нищо не е чукнало, нито е тропнало. По принцип не е нищо, но главните ми маршрути са по павирани пътища и пътища с дупки, затова ми се струва, че добре се държи.
Надявам се да съм бил полезен.
Re: VW passat b6 2008
Благодаря ви за отговорите, а някой може ли да сподели мнение за Б6 с 1.9 TDI двигател. Трябва ли да внимавам за BKP двигатели с дефектните дюзи или при тях този проблем го няма? А има ли други проблеми при тях 

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: VW passat b6 2008
Няма такива проблеми при 1,9
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта