много проблеми

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
charodei
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

много проблеми

Мнениеот charodei » Пон 13 ное 2006 17:16


парното не духа в краката навсякаде духа само в краката не.
когато тръгвам малко по-бързо чувам някакво тракане отпред,като карета,но не съм сигурен г3 1.6 93г.
перката на радиатора се включва на 110 градуса

Последна промяна от charodei на Вто 14 ное 2006 15:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пон 13 ное 2006 17:40


Погледни първо дали няма откачено някое жило на самата врътка отзад,ако там всичко е наред трябва да се видят клапите при самото радиаторче което е гадно защото трябва да се свали таблото.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Пон 13 ное 2006 22:55


Не съм гадател но мога да позная караш ABU нормално е да държи повече градуси тои е топъл двигател, а това което ти тропа е АВАНСА.... :idea: а да та за парното и при мен духа много слабо... под таблото трабите за парното са много тънки може да се са запушили... и при мен е така но ме марзи да погледна защо а може и някои клапан да не ти отваря


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 14 ное 2006 22:44


plamen032 написа:Не съм гадател но мога да позная караш ABU нормално е да държи повече градуси тои е топъл двигател, а това което ти тропа е АВАНСА.... :idea: а да та за парното и при мен духа много слабо... под таблото трабите за парното са много тънки може да се са запушили... и при мен е така но ме марзи да погледна защо а може и някои клапан да не ти отваря


Колега ти се шегуваш нали !! Де е тоя АВАНС както си написал !!
на 110 градуса трябва да включи 2 степен на перката ако има 2 степени а първа маи след 92-95


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 15 ное 2006 6:45


първа степен е на 95 градуса, втора на 102 градуса.


charodei
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот charodei » Сря 15 ное 2006 13:34


днес като я карам вече не се чува толкова тропане отпред.и като че ли си вдигна мощността.


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ре

Мнениеот madnez » Сря 15 ное 2006 16:58


да не си барал ангренажния ремък или да си го сменял или пък някой да ти е пипал делкото :)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Сря 15 ное 2006 17:31


може да е прецакана първа степен на перката, те се познават много явно от скоростта
нека един влезне в колата след като е загряла прилично и да дигне оборотите на место на към 1500-2000 и чакайте да се включи и ще разберете



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта