Здравейте, колеги!
Имам Пасат Б4 бензин от 96-та. Първо, лаик съм на тема автомобили като цяло. От както взех колата, забелязах че при каране на прав път и пускане на волана колата бяга наляво. След питане сред приятели установих че трябва да отида на реглаж на преден мост. Наскоро отидох и ми направиха преглед в сервиза на Цани (който е от Плевен го знае), който беше за 5 лв. и там ми казаха че имам разбита задна втулка на преден ляв носач и да отида да си я купя и да дойда да ми я сменят и да ми направят реглаж тогава. Окей казах, отидох и я взех, тя евтина 7 лв. и днес отидох да ми я сменят и почнаха монтьорите и казаха че са развили задния болт на моста но предния болт не може, и ако напънели можел да се сцепи моста и да не мога да карам колата изобщо. Щели да ме пратят при някакъв техен агент който да ми цепнел моста и да смени болта и да завари после. Да съм ходел пак сряда (връщаха ме три пъти до сега). Та се чудя дали е регулярно и обосновано това което ми казаха или просто ще ми отворят още работа, проблеми и разходи, аз съм некомпетентен човек и не разбирам. Търся от вас помощ и съвет как да постъпя дали да правят това или не и мнение дали да им се доверя за тази манипулация изобщо или да вървя на друг сервиз. А също от колеги информация за други доказани сервизи където ще са коректни. Предполагам че за тази работа във фирмения на ФВ ще ми вземат 100-200лв хахах...
Аз съм от Плевен, търся и колеги от Плевен, с които да се сприятеля и да обменяме информация. Скайпа ми е ivangaydarov1988
Пасат б4 от 96 бензин - проблем с болт на носач...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 06 апр 2012 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
- mitacee
- Мнения: 153
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат б4 от 96 бензин - проблем с болт на носач...
колега аз се сблъсквах с това нещо, но при мен направо се скъса болта и парчето остана вътре и носача не можеше да излезе моите майстори сцепиха с шлаиф малко моста и го извадиха, а на болта завиха една гайка и я завариха здраво и пръскаха с разни пръскала и с як ключ леко напред назад го развиха, после причукаха прореза и го завариха и така съм вече година и няма проблем надявам се да няма и за напред
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 06 апр 2012 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат б4 от 96 бензин - проблем с болт на носач...
Аха, значи да разбирам че е стандартно решение. Чудя се обаче дали и в сервиза на фолксваген ще ми предложат такова решение и ще отида да проверя, ако става без това цепене и заваряване, по-добре.
- mitacee
- Мнения: 153
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат б4 от 96 бензин - проблем с болт на носач...
ами при мен не виждах как да стане по друг начин освен да се сменеше моста болта беше вътре в дупката клеясал не знам как можеше да се извади но според мен това не е проблем все пак този мост при направата му е заварван а и цепката беше 2-3 см само
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б4 от 96 бензин - проблем с болт на носач...
Колега, едва ли са искали да те метнат, явно те не могат да го направят и те карат при друг техен колега да може да дадеш парите на техен човек за труда! Все пак това са стари коли и е нормално да има ръжда по тях!
Друго решение, едва ли има как да ти оправят проблема!
ТИ си преценяваш, но ако ти кажа в какъв филм бях, при смяна на лагера на ляво колело, ще се изплашиш, наложи се оксижен да палят
тогава си казах, от тая кола нищо не става, но я оправиха пичовете и спасиха карето даже! Но без риск няма как да стане, трябва и да боли!
Друго решение, едва ли има как да ти оправят проблема!
ТИ си преценяваш, но ако ти кажа в какъв филм бях, при смяна на лагера на ляво колело, ще се изплашиш, наложи се оксижен да палят

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 94 госта