След велики мизерии по регистрацията,заради навряния номер на мотора няма да казвам къде я закарах при приятел да и подновим консумативите.
Междувременно смених въздушния филтър ..толкоз мрусен филтър в моя кола не е имало никога..
Да поясня колата е обслужвана, с книжка печати от VW официален дилър,от него я и взех.
На щеката маслото черно като катран..по документи сменено октомври тази година.Немога да му имам вяра.. айде масло от "евтините" по спецификация 507.00

Горивен филтър.. за 61 000 км на колкото я взех.. не е виждал смяна.. черен като масления...псувни..
Масления си е черен не немога да кажак колко е бил мръсен.
Маслото сменяно от първите километри направо на сервизните интервали..няма разработване няма 5000 км нищо.
Е не да са от стомана ми незнам какво тез коли ще предават богу дух на 100 хил. км .
Онзиден друг познат който прави коли, една Астра ( полицейските) ръчкаше ,строшен разпределителен вал..120 000 км.. Маслото дето източи го видях.. бозата е рядка в сравнение с тоя глеч... немска..
Примери безброй.. но май и тези така педантични люде са стани комерсиална паплач.