Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот genuine lover » Съб 22 дек 2012 13:21


Тази сутрин трябваше да пътувам извън града,но колата се развали.Голфа запали странно и по-трудно и работеше неравномерно сякаш без цилиндър,но едвам се усещаше(незапознат няма да разбере)Ускоряваше по-бавно,и светна лампата на чека.При двигателя(около кабелите),като че ли миришеше на изгоряло,но може и да си втелясвам.Антифриза съм го сменял скоро и е перфектно розов(не намалява),но по капачката за маслото има малко бяло..На щеката за маслото няма нищо и маслото е в добро състояние.Свещите са всяка с бобина и не съм ги сменял.Моля ви давайте идеи и причини...Кажете и клубен сервиз,който работи по празниците и мога да му имам доверие(разбира от ВР6-ци).А аз отивам да си я тегля :( ...




Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот my heart iS iCe » Съб 22 дек 2012 14:33


Мой колега, имаше същия проблем на Голф 4 1.6 105 коня 2003 година, кода на мотора не го помня, та и при него се получи така, както си кара колата започна да работи на 3 цилиндъра и изгасна, пробва да я запали, не искаше. Откарахме я на дърпане при майстор, и с уред замери и се оказа една от бобините на една от свещите беше изгоряла, ходихме да смених бобината и някъде около 100 лева му излезе без ремонта. Но дали и при тебе е такъв проблема не знам, просто сходен проблем. Дано откриеш проблема и го решиш! Късмет..!


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот ABF95 » Съб 22 дек 2012 15:02


Не знам защо на BDE-то му викаш VR6 след като на него си пише V6, но както и да е.../това е масово/
Имах подобен проблем, но не ми е миришело на изгоряло. Както си карах в движение ми светна чек-а но продължих да карам още около 250км. Вероятно на място имаше неравномерност в оборотите. След това след уговорка с Niksi-German отидох на диагностика и се оказах за смяна на свещи :) след смяната всичко заспа...Доколкото разбрах е възможно да се тестват и бобините, възможно е и от там да идва проблема.
Не разбрах какво е това бялото което го описваш.
Успех и ще чакаме развръзка
п.с.говоря за същия мотор BDE


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот vucata » Съб 22 дек 2012 15:30


Бялото по капачката на маслото не го мисли, от студа има лек кондез не е фрапиращо.


Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот vlado0o^ » Съб 22 дек 2012 20:09


А защо на BDE-то да не му вика ВР6 като той реално си е такъв,просто при голф 4-ките го водят V6....Както колегите казаха най-вероятния проблем е свещи :beer


Потребителски аватар
genuine lover
Мнения: 141
Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
Автомобил: VW Golf 4 V6
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот genuine lover » Съб 29 дек 2012 17:46


Проблема е пробила бобина на 6-ти цилиндър.Извадих я на части,раздробена,кородирала...мъка.В Ауто+ такава бобина ще има след празниците.Марка Беру около 80лв.Благодаря ви за хелпа :обичам ви

Двигателя си остава ВР6,нищо че е в голф4. :wink:


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот ABF95 » Съб 29 дек 2012 21:46


Добре нека да е VR6, но това не са едни и същи двигатели. Има доста статии по темата, разположение на цилиндрите различни всмукатели бобини електроника и др. Както и да е де, но това по-скоро ми прилича да наричам VW BORA -> Golf4 е да има сходство сигурно 95%. Но едното си е едно, другото друго нали?


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот IvailoOo » Съб 29 дек 2012 21:57


Двигателите фактически са V-образни,но поради малкия си ъгъл (от около 15гр.) приличат на редови и затова се водят VR.При 4ките градусите са същите,но просто се водят вече V6. То ако става дума и в 3ка и в 4ка има 1.6 по 101 коня ама общото е само логото на капака ама се водят 1.6. За америка си излизат като VR6 даже


Потребителски аватар
ABF95
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 13:29
Автомобил: Golf 3 GTI 16V
Двигател: ABF 1995
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот ABF95 » Съб 29 дек 2012 23:44


То по тази логика и r32 си е VR6 и той е 6 цилиндров 24V и е под същия ъгъл концепцията с компактен 6-так си е същата ама карай :drunk
Спирам с тези коментари, важното е че колегата си е оправил колата и не е било нищо кой знае колко сериозно.
А казват, че когато колата е със свещ-бобина може да се кара колкото да се придвижи до сервиз дори с една повредена бобина. Може би това е + защото ако е блок-бобина просто спира :bishop


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот Adrian-AAA » Нед 30 дек 2012 0:04


viewtopic.php?f=57&t=348015&p=3672945#p3672945

Тук може би ще се сдобиеш по бързо :wink:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот PL-16v » Нед 30 дек 2012 0:38


genuine lover написа:Проблема е пробила бобина на 6-ти цилиндър.Извадих я на части,раздробена,кородирала...мъка.В Ауто+ такава бобина ще има след празниците.Марка Беру около 80лв.Благодаря ви за хелпа :обичам ви

Двигателя си остава ВР6,нищо че е в голф4. :wink:

Имам оригинални на 40лв :да: Може да си я вземеш още утре :beer 0892349696

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Golf4V6
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
Двигател: 3.2 BFH 2003
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот Golf4V6 » Пон 07 яну 2013 1:43


IvailoOo написа: За америка си излизат като VR6 даже

американските вр6 имат друг ъгъл на цилиндрите. :012: аз не съм чел по въпроса но според мен колегата ABF95 е 100% прав.


Потребителски аватар
vlado0o^
Мнения: 184
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
Автомобил: GTI Edition
Двигател: 1994 2.8 AAA
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот vlado0o^ » Вто 08 яну 2013 22:27


Ами да вземеш да почетеш малко :) Двигателя за Европа и Америка е на 99% един и същ.А дали в голф 3,голф 4,бора,туарег,Q7,кайен и т.н. този мотор си е същия като концепция спрямо първия произведен от завода...И аз не бих казал на двигател с една глава че е V-образен.Водят го така за улеснение по-скоро.


Потребителски аватар
Golf4V6
Мнения: 143
Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:11
Автомобил: VW Golf mk4 V6 4motion 2000
Двигател: 3.2 BFH 2003
Местоположение: Варна

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот Golf4V6 » Вто 08 яну 2013 23:00


vlado0o^ написа:Ами да вземеш да почетеш малко :) Двигателя за Европа и Америка е на 99% един и същ.А дали в голф 3,голф 4,бора,туарег,Q7,кайен и т.н. този мотор си е същия като концепция спрямо първия произведен от завода...И аз не бих казал на двигател с една глава че е V-образен.Водят го така за улеснение по-скоро.


мотора който имам впредвид е 12 клапана
Прикачени файлове
mEsJkvlZ1-g.jpg


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Проблем с голф 4 ВР6 Help..

Мнениеот mitko85 » Вто 08 яну 2013 23:27


IvailoOo написа:Двигателите фактически са V-образни,но поради малкия си ъгъл (от около 15гр.) приличат на редови и затова се водят VR.

Фактически и нефактически в ABV и AAA мотори няма нищо V-образно. Чисто и просто са си редови 6-цилиндрови мотори. Това че цилиндрите са под някакъв градус не означава че моторите са V-образни. Никой не може да ме убеди че мотор с една глава е V образен. A VR6 си е абревиатура на VW и не означава че двигателя е 6-так V-образен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 70 госта