FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Div Selqnin » Пон 31 дек 2012 16:06


dqvola_91 написа:Поздравления колега. Леко купе с малко коне в резерва.



Сирьознооо ? :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun



ОСвен на диното мерени ли са някви времена? там 402метра едно друго.




isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Пон 31 дек 2012 17:45


Div Selqnin написа:
dqvola_91 написа:Поздравления колега. Леко купе с малко коне в резерва.



Сирьознооо ? :Mr Green Fun :Mr Green Fun :Mr Green Fun



ОСвен на диното мерени ли са някви времена? там 402метра едно друго.


Мерси;
Колата все още няма време на 402 м, но за в бъдеще на някое драг състезание може и да я премера.
Преди демонтажа на 1.8 мотора на електронен кантар показа 1520 кг с почти пълни бензин и газ резервоари,докато с този мотор 1580кг на същия кантар.Впечатленията ми като поведение при напън с 1,8 се вдигаше предницата ставаше по неконтролеруема по лошо ускорение, докато с този мотор предницата я усещам по контакна с по добро ускорение


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Div Selqnin » Пон 31 дек 2012 18:07


е добре де дизеловия вариант (помпа дюзата 1,9) със 4motion да е по тежка със има няма 500кг?! и то без кожата. ( всички екстри за модела без кожа и халогени)


dqvola_91
Мнения: 562
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот dqvola_91 » Пон 31 дек 2012 18:49


Искаш да кажеш,че аз с дизелата(комби) съм 1450кг(електронен кантар)? А ти с бензина по-тежък?


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Пон 31 дек 2012 20:04


dqvola_91 написа:Искаш да кажеш,че аз с дизелата(комби) съм 1450кг(електронен кантар)? А ти с бензина по-тежък?


:roll: Това показа кантара,бях малко изненадан, но имайки в предвид газовата с пълна 43 литрова бутилка;по големи спирачки 312 мм ; по голямо турбо ; по голям кулер ;гуми 235/45/17 ;И май толкоз


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Чудомир » Пон 31 дек 2012 21:28


brabus написа:П.П. 400 коня на предно - тази кола мечтае да попадне на немски аутобан. :beer

:deal
isa написа:...по големи спирачки 312 мм...

Заводският мотор на тва купе какъв е бил? Спирачките отпред/отзад какви са в момента?


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Вто 01 яну 2013 22:02


Чудомир написа:
brabus написа:П.П. 400 коня на предно - тази кола мечтае да попадне на немски аутобан. :beer

:deal
isa написа:...по големи спирачки 312 мм...

Заводският мотор на тва купе какъв е бил? Спирачките отпред/отзад какви са в момента?


Мотора на това купе заводско беше 1.8 т 150 кс
В момента отпред са 312х25мм ,стандартно бяха 288х25мм задните не съм ги пипал

За отпред съм приготвил още по големи ,от Пасат (W8 4000cc);при първа възможнос ги монтирам


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот Чудомир » Вто 01 яну 2013 22:40


isa написа:В момента отпред са 312х25мм ,стандартно бяха 288х25мм задните не съм ги пипал
За отпред съм приготвил още по големи ,от Пасат (W8 4000cc);при първа възможнос ги монтирам

:да:
Е тва е мъжка приказка!


pepone
Мнения: 200
Регистриран на: Пон 07 апр 2008 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: the island

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот pepone » Сря 02 яну 2013 20:30


колега евала за колата maikomila


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот onty » Съб 05 яну 2013 18:59


Мисля,че добре ще паснат на колата тия спирачки и няма да прегряват вече,все пак е 334мм предния,дано 17-ката да влезе само.Ще го втвьрдиш ли малко окачването,че като лимузина вози :) в сравнение с моята и по завои не може да се дава газ много предполагам.


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Съб 05 яну 2013 21:16


pepone написа:колега евала за колата maikomila



Мерси :beer


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот PagocmuH » Съб 05 яну 2013 21:22


Само като видях надписа biturbо и настръхнах.

Супер е автомобила :да: :beer


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Съб 05 яну 2013 22:03


Днес цял ден се занимавах със спирачките,всичко пасна както трябва.Сменят се в комплект шенкели с апарати дискове и полуоски , че съм с малкото каре.Покарах колата с по-големите спирачки и определено мисля, че си струва инвестицията .Доколкото разбрах със същите спирачки 334мm се оборудва и голф 4 r32 ,както и RS4 b5 самоче диска е 360мм.

Ето и малко снимки:

Шенкели апарати и дискове 334мм от W8 4000cc Полуоски 2.5 Тди на предно.За справка ги притеглих по големите се оказаха с 4кг по-тежки или общо добавям 8кг.
ALIM0038.JPG


ALIM0040.JPG




Вижте разликата 288мм,312мм,334мм
ALIM0031.JPG



Доиде време и за малко витамини
ALIM0047.JPG


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот shanadjiqta » Съб 05 яну 2013 22:27


с тези спирачки ще лепи,ама леко ще ти убие ускорението предполагам :roll: някъде бях чел,че ако се увеличи натоварването на главините с 1 кг все едно увеличаваш теглото в купето с 10,ама при твоята мощност едва ли ще се усети много


isa
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: FWD ПАСАТ Б5.5 2.7 Би турбо - 437hp 550nm

Мнениеот isa » Съб 05 яну 2013 22:50


onty написа:Мисля,че добре ще паснат на колата тия спирачки и няма да прегряват вече,все пак е 334мм предния,дано 17-ката да влезе само.Ще го втвьрдиш ли малко окачването,че като лимузина вози :) в сравнение с моята и по завои не може да се дава газ много предполагам.


Казват че спирането е по важно от вървенето.
Както споменах по горе със спирачките всичко е ОК, 17 джанта влиза без проблем.
Относно окачването да действително е доста меко,за сега няма да го пипам, гледам да не се заигравам :horror: много-много по завоите.
Твоя Пасат май заводско се води спорт, ако не се лъжа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта