Здравейте!
Сменях радиатора на парното, а колата Я бях разкостил миналата седмица и ми се губи спомена за някои от буксите. Два дена - почти 90 км карах без табло и естествено последните 7 км ме теглиха до вкъщи понеже без табло алтернатора не зареждал акумулатора /това си го прочетох следварително от тук/...
Вече е тъмно и студено, но ако някой се сети да ме упъти, че утре сутринта да пробвам идеята та барем светне таблото и да пътуваме с колата!
Предварително благодаря!
Живи и здрави!
В3 масата за таблото с уредите отделна ли е или в куплунг
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: За В3 масата за таблото с уредите отделна ли е или в куплунг
Освен таблото друго всичко ли работи, че аз като се заигравах с таблото ми изчезна и захранването до касетофона и врътките на парното. Беше се извадила една букса от бушониерата.
Букса Е на тази схема

Букса Е на тази схема

- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: За В3 масата за таблото с уредите отделна ли е или в куплунг
Зад бушониерата/отгоре/ трябва да има един ред пинове за маса. Виж там да не е било закачено. Поради възрастта на колите ни, в много от случаите се стига до подобни интервенции. В краен случай си я бодни нейде, в таблото с уредите няма силови вериги, само оперативни.
Re: В3 масата за таблото с уредите отделна ли е или в куплунг
Благодаря за идеите! Оказа се изгорял предпазител. Нямам грам обяснение за това при положение, че работеше всичко преди да разкоствам за да стигна до парното/включително при свален акумулатор//за да се дозареди докато се боря с пластмасите///
Тези почивни дни ще събирам всичко обратно.
Живи и здрави!
Тези почивни дни ще събирам всичко обратно.
Живи и здрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта