Здравейте колеги!
Прочетох всички теми за АБС-а и не открих решение.
Проблемът е, че vagcom-a показва не работещ прекъсващ заден десен датчик на АБС, лампата свети и угасва когато си иска,съответно или не работи или работи перфектно!
Смених датчика,оказа се, че и стария не беше прекъснал, дава еднакво съпротивление като новия, измерих и някакво напрежение на тази част от буксата на датчика под седалката идваща от АБС-а, което ще рече, че кабела до АБС-а не е прекъснал, и датчика е нов а промяна няма, проблема остана същия? Направи ми впечатление, че гривната на АБС-а в барабана е корозирала, но ако е от нея или ще работи или НЕ?
Лагерите на задните главини са нови и добре регулирани ако това е от значение.
Ръждата и прахът са почистени.
Моля за помощ!
Колата е PASSAT B4 10.1995 1.8MI ADZ АБС-а май е последният монтиран на тези ПАСАТИ, но какъв точно е незнам.



Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 06 юли 2011 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Здравей колега ,
Може би проблема и да е от ЕКУ - на АБС .
На снимката която си показал е черната кутия отдолу на електрохидравличният блок .
Успех с намирането на проблема
Може би проблема и да е от ЕКУ - на АБС .
На снимката която си показал е черната кутия отдолу на електрохидравличният блок .
Успех с намирането на проблема

Последна промяна от Stef4osg на Сря 02 яну 2013 18:25, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Когато светне лампата закачи колата и виж каква грешка ще даде.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 06 юли 2011 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Здравей Колега ,
Като се свали буксата на ЕКУ - на АБС може да се замерят и четирите датчика на колелата - трябва да са около 1 килоом .
Успех
Като се свали буксата на ЕКУ - на АБС може да се замерят и четирите датчика на колелата - трябва да са около 1 килоом .
Успех

Последна промяна от Stef4osg на Сря 02 яну 2013 18:31, променено общо 1 път.
- tony125p
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Грешката която дава е :00287 - ABS Wheel Speed Sensor Rear Right (G44)
При по ниски температури абс-а работи по често.
А по време на движение с около 80/90км а върна контактния ключ до изходно положение за 2,3 секунди и отново дам на контакт абс-а започва да работи, и така до като в един момент, след час или след ден, при натискане на спирачката сработва без да има блокирало колело и отказва отново.
При по ниски температури абс-а работи по често.
А по време на движение с около 80/90км а върна контактния ключ до изходно положение за 2,3 секунди и отново дам на контакт абс-а започва да работи, и така до като в един момент, след час или след ден, при натискане на спирачката сработва без да има блокирало колело и отказва отново.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 06 юли 2011 10:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Мисля , че пишеше нещо в Аутодатата по въпроса за твоята грешка 

Последна промяна от Stef4osg на Сря 02 яну 2013 18:35, променено общо 1 път.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Така,няколко неща :
1. Когато цитирате грешка от диагностика, цитирайте я цялата, с оригиналното и наименование.След въпросната грешка за датчика,пише каква е била - Short to plus , short to ground, intermittent, no signal и т.н. Това е много важно! Иначе не е ясно за каква грешка става дума,освен,че е за датчика. Ако е Short to нещо си, значи прекъсва или окъсява датчика (кабела или контролера т.е. електрическата връзка с датчика куца).Ако е Intermittent,значи мери неверни стойности,които са невъзможни - става дума за датчик,гривна и т.н. Ако е No signal,значи перманентно той не мери въобще скоростта на колелото,тогава лампата ще изгасва при даване на контакт и ще светва при тръгване или в момента,в който датчика спре да показва скоростта на колелото. Тъй че, 99% от отговора на въпроса,се крие в пояснението на грешката.
2. Аз и друг път съм го писал - дали е датчика или модула,става ясно за 5 минути.Под задната седалка има куплунзи за двата задни датчика на АБС-а.Разменяте левия с десния и готово.Ако левия датчик е заминал,той става десен за електрониката,понеже е забит на мястото на десния и контролера ще запише десен,вместо ляв.Ако пък проблема си е в контролера,ще запише пак същия,който и предния път.Метода за установяване по този начин е 110% успешен
Ако е от контролера,хората казаха - отваряш,правиш и си готов.

1. Когато цитирате грешка от диагностика, цитирайте я цялата, с оригиналното и наименование.След въпросната грешка за датчика,пише каква е била - Short to plus , short to ground, intermittent, no signal и т.н. Това е много важно! Иначе не е ясно за каква грешка става дума,освен,че е за датчика. Ако е Short to нещо си, значи прекъсва или окъсява датчика (кабела или контролера т.е. електрическата връзка с датчика куца).Ако е Intermittent,значи мери неверни стойности,които са невъзможни - става дума за датчик,гривна и т.н. Ако е No signal,значи перманентно той не мери въобще скоростта на колелото,тогава лампата ще изгасва при даване на контакт и ще светва при тръгване или в момента,в който датчика спре да показва скоростта на колелото. Тъй че, 99% от отговора на въпроса,се крие в пояснението на грешката.
2. Аз и друг път съм го писал - дали е датчика или модула,става ясно за 5 минути.Под задната седалка има куплунзи за двата задни датчика на АБС-а.Разменяте левия с десния и готово.Ако левия датчик е заминал,той става десен за електрониката,понеже е забит на мястото на десния и контролера ще запише десен,вместо ляв.Ако пък проблема си е в контролера,ще запише пак същия,който и предния път.Метода за установяване по този начин е 110% успешен

Ако е от контролера,хората казаха - отваряш,правиш и си готов.

- tony125p
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
В грешката е изписано: (intermittent).
Какво направих до тук:откачих буксата от ел.блока на абс-а, и измерих на нея еднакви стойности на всички датчици.
Реших да напръскам с контактен спрей, дадох на контакт при извадена букса, лампата продължи да свети, след това включих буксата и лампата угасна, след 15 минути тестове всичко работи идеално за сега.
Надявам се да е от лош контакт, до ден два ще се разбере!
п.с.Дано да е от това!!!
Какво направих до тук:откачих буксата от ел.блока на абс-а, и измерих на нея еднакви стойности на всички датчици.
Реших да напръскам с контактен спрей, дадох на контакт при извадена букса, лампата продължи да свети, след това включих буксата и лампата угасна, след 15 минути тестове всичко работи идеално за сега.
Надявам се да е от лош контакт, до ден два ще се разбере!
п.с.Дано да е от това!!!
- tony125p
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Благодаря, на всички за съветите!!!
Имах късмет, контактния спрей се оказа добро решение при мен и то при положение, че влагозащитената букса на АБС-а
изглеждаше с чисти контакти.
Весело посрещане на новата година на всички!!! 
Имах късмет, контактния спрей се оказа добро решение при мен и то при положение, че влагозащитената букса на АБС-а
изглеждаше с чисти контакти.


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Пак ще се обади,спокойно
Не е от буксата,разместил си спуканата спойка отдолу просто.Дай му малко време и пак ще се прояви 


- tony125p
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Колега, мина ми и тая мръсна мисъл през главата, докато разглеждах снимките на платката на абс-а.
Времето ще покаже 50/50 е, всичко е възможно!
За мен не е проблем да я ремонтирам по показания в руския сайт начин притесняват ме корозиралите глави на болтовете с които е закрепена ( как и с какво ще ги развия ).
Днес продължих с тестовете по една стръмна, дълга и заледена улица, абс-а щрака около 45 минути с цел ако нещо ще се размества да си покаже, но за сега нищо, работи!

Времето ще покаже 50/50 е, всичко е възможно!
За мен не е проблем да я ремонтирам по показания в руския сайт начин притесняват ме корозиралите глави на болтовете с които е закрепена ( как и с какво ще ги развия ).
Днес продължих с тестовете по една стръмна, дълга и заледена улица, абс-а щрака около 45 минути с цел ако нещо ще се размества да си покаже, но за сега нищо, работи!

- tony125p
- Мнения: 10
- Регистриран на: Сря 12 яну 2011 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Пасат Б4 95 г. 1.8 ADZ АБС-а, не работи, лампата свети
Ха,ха колегата ( zfa159 ) се оказа прав!
Проблема пак започна да се появява, но се чудя възможно ли е ваг ком да казва, че заден десен датчик прекъсва
(intermittent) а пък за това да са виновни прекъсналите силови писти на платката, за помпата?
Някъде в форума четох, че при подаване на контакт абс-а мери съпротивлението на датчиците като тества а в движение засича напрежението идващо от тях.
Един път лампата светва още при подаване на контакт и при потегляне гасне, а друг път обратното.
това ме навежда на мисълта, че или буксата на абс-а не контактува на заден десен датчик или на платката точно неговите пинове са прекъснали, което май не е често срещано!?
Ама как да го хвана когато проблема не се задържа за дълго за да тествам.
Не ми се разглобява само за спорта абс-а !
Възможно ли е някое реле на абс-а да дава проблем?
П.с. днес реших друг мои проблем прекъсване на бензин загуба на мощност, след проверка на всичко по моното
стигнах до б.помпа, оказа се зацапан лош контакт на реле 167 за б.помпа което беше загряло, почистих го с пила натегнах го и колата тръгна като отвързана.
Проблема пак започна да се появява, но се чудя възможно ли е ваг ком да казва, че заден десен датчик прекъсва
(intermittent) а пък за това да са виновни прекъсналите силови писти на платката, за помпата?

Един път лампата светва още при подаване на контакт и при потегляне гасне, а друг път обратното.
това ме навежда на мисълта, че или буксата на абс-а не контактува на заден десен датчик или на платката точно неговите пинове са прекъснали, което май не е често срещано!?
Ама как да го хвана когато проблема не се задържа за дълго за да тествам.
Не ми се разглобява само за спорта абс-а !
Възможно ли е някое реле на абс-а да дава проблем?
П.с. днес реших друг мои проблем прекъсване на бензин загуба на мощност, след проверка на всичко по моното
стигнах до б.помпа, оказа се зацапан лош контакт на реле 167 за б.помпа което беше загряло, почистих го с пила натегнах го и колата тръгна като отвързана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 46 госта