Г2 SB твърди маркучи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот Iezekil » Чет 03 яну 2013 23:48


Тая тема е влязла в бисерите,накрая ще се окаже,че надуването е нормалното за колата.Канех се да пиша и все се отказвах но вземи го махни това РЕШЕНО от заглавието,не може отвита капачка да е решение на евентуален проблем.Щото по тая логика проблема ти с горенето на масло е решен с наливането на ново.




Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот genov1 » Пет 04 яну 2013 10:34


Правилно, вземи го махни това РЕШЕНО. Нищо не е решено. Тея майстори дет ходиш при тях вземи ги питай дали техните коли ги карат с развити капачки. И кво викат, нищо и няма, карай. Ми кво да кажат, еми издънихме се. Много ясно че тва ще кажат. Тва са могли тва са направили. Главата се сваля, надува се, шлайфа се и после се притяга много внимателно. Ма някой майстори бързат да претупат работата набързо, да вземат парите и после се пускат теми из форума ..
П.П И изобщо обясненията са ти много странни. Ходиш при някакви майстори, питаш ги те ти казват че е добре и ти си доволен. За кво пускаш тема тогава, тука 15 човека ти казват че не трябва да е така, ма ти пак питаш майсторите


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот hdn23 » Пет 04 яну 2013 11:08


Имам един вапрос ти каде прочете че съм ходил там дет са ми правили главата ?? главата съм я правил при ЛЮСИ от орландовци не мисля че тои е претупал нещата???

Последна промяна от hdn23 на Пет 04 яну 2013 11:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8990
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот samo_pechka » Пет 04 яну 2013 11:32


Едва ли е обърната гарнитурата ( то ще е ебаси "мастора" :beat_butt2 ) . Работата е там,че понякога на пръв поглед ,като погледнеш главата отдолу за пробив - не се вижда проблем , но си го има и..почва да надува системата. Нерядко проблема е в гарнитурата ( вледствие прегряване- причина темостат и др.) ,често е и в калпавото зачистване на челото на блока (понеже остават язви с годините и те са предпоставка да духне от там гарнитурата :wink: ) и неправилната практика да се ползват старите болтове :!: стягали главата към блока.
Аз отначало имах съмнение,че колегата задал темата ,си има проблем с главата ( да е спукана) , но полсе останах с впечатлението ,че проблема е излязъл наяве след профилактика на главата. Значи някой не си е свършил кадърно ремонта и е мн вероятно причината да е гарнитура ("продухана" заради некачествено зачистване на челата глава-блок, както и ползването на старите болтове- лоша практика :!: )
Често е мн лесно да се установи на кой цилиндър е проблема ( когато има лек надув в казанчето на антифриза) . Забелязал съм една "закономерност", когато колата има такъв лек надув в системата и се кара на антифриз ( не на чиста вода) . По свещта (подгревната) на проблемния цилиндър се образува корозия (ръжда) в основата на щифта.При вдигане на главата,челото на буталото е оцветено синьо-черно и няма характерния сажден нагар като другите.Отделно ,че в 3 от 4 случая това е първия цилиндър (откъм ангр.колело)


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот Iezekil » Пет 04 яну 2013 11:46


Да повторя и аз моите предположения.
1.Взможно е да няма пренадуване,а просто всичко да е наред.Не може да се определи един маркуч много или нормално е твърд.Много пти като см ходил по майстори за различни неща са се хващали за маркучите/без да ги карам/ и са викали,че са много тврди.Да,ама не.
2.Вземи си сложи оригинална друга капачка.Взможно е проблема да е в нея.
Не бих омаловажавал труда на който и да е майстор,щом е майстор.Впреки,че е странно това горене на масло,особенно ако се е появило след въпросния ремонт.Не са дадени данни за тази подробност,но ако е така наистина то следва,че всичко е от майсторлъка.Все пак най-лесния вариант е да се замери за наличие на изгорели газове в антифриза,както и за газ.За толкова страници акъли и проби,щом няма оплакване от мехурчета в антифриза/не видях такова/,значи всичко е наред или просто капачката не е наред.Да се фокусираме на маслото викам аз.


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот hdn23 » Пет 04 яну 2013 13:28


начи маркучите са трвърди много като затворя капачката до край се полочава голямо налягане и на сътринта гледам под колата локвичка антифриз тече от тук тече от там като не е затворена капачката ( няма налягане ) никакви течове не мислите ли че има прекалено голямо налягане щом почва да тече от тук от там.Другото което забелязах в маслото има някакви черни сасиречета ако може да ме разберете може това да е и това че преди тва съм я карал на вода лятото а може и да са изгорели газове вече ми писна от тая кола мисля да се насоча към някое поло 1.4


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот stefan4o » Пет 04 яну 2013 13:29


Най-добре я предай на сплав-комерс и се насочи към някое Поло 1.4. Но се опасявам, че и там ще се "засичаме", само че в друг раздел mhihi
Колата ти има проблем и не си решил нищо. Казаха ти го поне 5 човека. Отнякъде надува. Откъде - няма как някой от нас да ти каже, все пак не сме врачки. Гледам, че си от София, бих ти препоръчал сервиза и услугите на Стефан - zfa159. Има тема в раздела за сервизите. Предполагам, че ще ти реши проблемите по колата.


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот genov1 » Пет 04 яну 2013 13:32


samo_pechka написа:Едва ли е обърната гарнитурата ( то ще е ебаси "мастора" :beat_butt2 ) . Работата е там,че понякога на пръв поглед ,като погледнеш главата отдолу за пробив - не се вижда проблем , но си го има и..почва да надува системата. Нерядко проблема е в гарнитурата ( вледствие прегряване- причина темостат и др.) ,често е и в калпавото зачистване на челото на блока (понеже остават язви с годините и те са предпоставка да духне от там гарнитурата :wink: ) и неправилната практика да се ползват старите болтове :!: стягали главата към блока.
Аз отначало имах съмнение,че колегата задал темата ,си има проблем с главата ( да е спукана) , но полсе останах с впечатлението ,че проблема е излязъл наяве след профилактика на главата. Значи някой не си е свършил кадърно ремонта и е мн вероятно причината да е гарнитура ("продухана" заради некачествено зачистване на челата глава-блок, както и ползването на старите болтове- лоша практика :!: )
Често е мн лесно да се установи на кой цилиндър е проблема ( когато има лек надув в казанчето на антифриза) . Забелязал съм една "закономерност", когато колата има такъв лек надув в системата и се кара на антифриз ( не на чиста вода) . По свещта (подгревната) на проблемния цилиндър се образува корозия (ръжда) в основата на щифта.При вдигане на главата,челото на буталото е оцветено синьо-черно и няма характерния сажден нагар като другите.Отделно ,че в 3 от 4 случая това е първия цилиндър (откъм ангр.колело)

По същия начин може да се разбере къде е избила, като се развият свещите, завъртиш на стартер и от където хвърля антифриз там е. И да, обикновено заминава около 1-ви цилиндър, просто така е направена охладителната система че там най-трудно се охлажда.
А защо пък болтовете задължително да се сменят. Като се затегне както са изискванията, има ли значение стар ли е болта или нов. Поне аз така разсъждавам :|


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот stefan4o » Пет 04 яну 2013 13:36


genov1 написа:А защо пък болтовете задължително да се сменят. Като се затегне както са изискванията, има ли значение стар ли е болта или нов. Поне аз така разсъждавам :|

Може да срещнеш всякакви мнения и хипотези. Шансът да скъсаш стар болт, когато стягаш главата на колата е по-голям, отколкото при нов такъв (ако говорим за такива с еднакво качество, примерно и двата ако са оригинални). Аз като сменях гарнитурата си сложих нови болтове на Елринг мисля, че бяха. Дали са ментета или не - важното е, че никой не поддаде и не се скъса. Докато старите оригинални, де да ги знам колко пъти са притягани и развивани mhihi Представи си, че някой от тях се беше скъсал, нямаше ли да си изям палците от яд за едни 20 лева за нови болтове?


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот hdn23 » Пет 04 яну 2013 13:42


ще намера и тоя сервиз и там да видим майсторите как ви са да видим там какво ще кажат.Аз сега си я карам така ама ми писна да сипвам антифриз фалирах от тоя антифриз


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот genov1 » Пет 04 яну 2013 13:45


hdn23 написа:начи маркучите са трвърди много като затворя капачката до край се полочава голямо налягане и на сътринта гледам под колата локвичка антифриз тече от тук тече от там като не е затворена капачката ( няма налягане ) никакви течове не мислите ли че има прекалено голямо налягане щом почва да тече от тук от там.Другото което забелязах в маслото има някакви черни сасиречета ако може да ме разберете може това да е и това че преди тва съм я карал на вода лятото а може и да са изгорели газове вече ми писна от тая кола мисля да се насоча към някое поло 1.4

Еми така е. И на мен като ми беше заминала гарнитурата, дори и два дена да не съм карал колата, като развиех капачката и изсъскваше. След ремонта тва нещо изчезна. Ти споменаваш и за черни петна в антифриза, и маслото ти пада .. Има ли смисъл от повече обсъждане ..
За да си решиш проблема наистина, трябва главата пак да падне долу, а дали ще го направиш или ще се насочиш към друга кола ти си решаваш ..
П.П не ги знам тези майстори при които си ходил, може и да са кадърни, но тва с главата е много тънка работа. Някой си спестяват някой процедури, защото си мислят че и без тях ще стане, и после има 2-ри ремонт и 3-ти. От опит и наблюдения ти го казвам


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот hdn23 » Пет 04 яну 2013 13:52


знам за това като тръгнеш по майстори нема спиране докато не уцелиш точния казвате Стефан сервиза се намира в красна поляна дали той може да свърши тази рабоата ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот stefan4o » Пет 04 яну 2013 13:53


Ами той за вършенето вероятно ще я свърши. Въпросът е на каква цена. Говори с него, няма да ти спести истината, колкото и болезнена да е тя. Което за мен лично е голям плюс за човек, който ти ремонтира колата, а не като някой "абе карай, тя може и така да върви" :Mr Green Fun


hdn23
R.I.P
Мнения: 196
Регистриран на: Пон 19 май 2008 12:33
Автомобил: golf 2
Двигател: SB 1990
Местоположение: София

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот hdn23 » Пет 04 яну 2013 13:58


:неграмотно
е ок каква цена се едно ше прави с класа начи на мене за сваляне и качване на главата ми зеха 90 лева отделно гарнитура на главата на горе на разпределителния вал масло филтри ремаци сичко аз сум си копувал от него се иска да я свали да види какво и има и тва е цялата работа


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Г2 SB твърди маркучи - решено

Мнениеот Iezekil » Пет 04 яну 2013 16:39


genov1 написа:А защо пък болтовете задължително да се сменят. Като се затегне както са изискванията, има ли значение стар ли е болта или нов. Поне аз така разсъждавам :|

Защото се разтягат.И когато завиеш един такв разтегнат болт,и опре в основата на блока,и напънеш с ключа да стягаш....са възможни 2 последствия.Или да не стегнеш главата като хората,или да спукаш блока....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта