
Историята на един обикновен Голф Тройка
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тия са чистак бърсак бре Зеро 

- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
да му пратя мойте готови матови 

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Ок, колеги. Няма да пръскам фаровете. Така ще ги сложа, ако не ми хареса, чак тогава.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, педерастчето /както си наричам шестото чувство/ ми нашепва следните неща:
1. Човекът, който сега работи колата ще се издъни. Не знам защо, нито къде, но просто го знам;
2. Двигателят на голфарата ще продължи да прави проблеми и сега се започва.
Пуснах нова тема, че си търся двигател и искам много бързо да разреша този проблем, генерално.
Както е написано в темата, има следните варианти:
1. Същия 1.8. моно, но както знаете, по принцип на голфа ще се прави силов тунинг и ще се докарва докъм 200 коня;
2. Смяна на двигателя със следните два варианта:
2.1. Г60;
2.2. ВР6.
Моля спешно за вашия съвет кой от тези три двигателя да се слага. Ако някой продава или знае някой, който продава такива двигатели в прекрасно състояние моля веднага да ми пише ЛС или направо да ми звънне на 0888036999. Колата не може да стои така,защото се ползва ежедневно, да не говорим, че газ пикая в момента от нерви.
В момента съм забит в Стара Загора.
Моля дайте акъл какво да правя!
Ето ми новата тема:
viewtopic.php?f=2&t=364629&p=3679957#p3679957
1. Човекът, който сега работи колата ще се издъни. Не знам защо, нито къде, но просто го знам;
2. Двигателят на голфарата ще продължи да прави проблеми и сега се започва.
Пуснах нова тема, че си търся двигател и искам много бързо да разреша този проблем, генерално.
Както е написано в темата, има следните варианти:
1. Същия 1.8. моно, но както знаете, по принцип на голфа ще се прави силов тунинг и ще се докарва докъм 200 коня;
2. Смяна на двигателя със следните два варианта:
2.1. Г60;
2.2. ВР6.
Моля спешно за вашия съвет кой от тези три двигателя да се слага. Ако някой продава или знае някой, който продава такива двигатели в прекрасно състояние моля веднага да ми пише ЛС или направо да ми звънне на 0888036999. Колата не може да стои така,защото се ползва ежедневно, да не говорим, че газ пикая в момента от нерви.
В момента съм забит в Стара Загора.
Моля дайте акъл какво да правя!
Ето ми новата тема:
viewtopic.php?f=2&t=364629&p=3679957#p3679957
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Начинът по,който се изразяваш е повече от уникален /но това е присъщо за адвокатите,имат голям набор от думи/.А иначе за автомобилът е страхотен,а на теб пожелавам ти успех.
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колеги, получава се импровизиран форум фест в Антънито в Стара Загора. Който иска да идва. Правим помен на голфа с червена и жълта лимонада и се събираме след около 30 минути.
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Първо честито за фаровете..с тея капаци са трепач не ги боядисвай
Мотора викаш 200 коня да го правиш ама как по-точно не си уточнил.Турбо конверсия или крайно назобен атмосферен 1.8 ?Струва ми се много скъпо ще ти излезе атмосферния тунинг.Ще ти дам една идея ако ти се занимава и имаш някой добър майстор.Вземи един ВР6-так и го ревизирай от до
само че в момента май е по-изгодно да се купи цяла кола за донор за да се вземат всички необходими части.Каза че си в Стара Загора нали?Е точно там е твоя донор-голф 3 с десен волан..продава го колегата Нейкича
След суапа ще разпродадеш останалите части и готово
Аз ако имам възможност няма да се замислям въобще 





Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Колегата Нейкича е пред мен на масата в Антънито и пазарим въпросния голф. Баси малкия свят 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Тук всички се знаем.

- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Мога да ти предложа "наточено" 2Е. Колата не успя да стигне до диното, но мотора приблизително е над 170 коня при оригиналните 115 за 2000 кубика 8 клапанов двигател 

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Endios написа:Колегата Нейкича е пред мен на масата в Антънито и пазарим въпросния голф. Баси малкия свят
Кажи му от мен наздраве

-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пет 25 фев 2011 18:45
- Автомобил: MK4
- Двигател: ASV+
- Местоположение: София
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
то ше вземе и половината да се окажете баджанаци 

- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Сложи си 1.8Т от Голф 4 и ше си свиркаш с уста... Там и силовото лесно става - части бол, по-нов двигател, по-малко ше ти харчи... Ти си знаеш. 

- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
CoZmO написа:Сложи си 1.8Т от Голф 4 и ше си свиркаш с уста... Там и силовото лесно става - части бол, по-нов двигател, по-малко ше ти харчи... Ти си знаеш.
Монтажа е много по тегав от това на VR6-цата.
До колкото разбрах колегата прави сериозен километраж на ден и все си мисля,че VR6 е направен точно за това.
Не напразно на времето имаше нещо като прякор "Магистрален бандит".
- Sparco_stz
- Мнения: 229
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 1:13
- Автомобил: vw golf mk2
- Двигател: ez
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един обикновен Голф Тройка
Някакво развитие?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта