Голф 3 1,4mi работи кофти когато е студена

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Голф 3 1,4mi работи кофти когато е студена

Мнениеот straus » Вто 25 дек 2012 13:17


Здравейте колеги, имам много странен проблем с моя голф. Когато е студен двигателя се дави сякаш нафта му сипвам.
Паля сутринта и го оставям да загрее докато изчистя леда. През това време от ауспуха излизат едни черни сажди и някак си мирише на недоизгорял бензин. На свободна се форсира, но като тръгна да карам почва да се дави, веднага падат обороти и понякога дори гасне, дори и токовете ми падат. Случвало ми се е да ме остави в средата на кръстовището.
Ако обаче я оставя да загрее и потегля с горещ двигател работи сякаш и няма нищо.
При проверка на маслото забелязах, че мирише на бензин и е разредено. Майстор тества кабели, свещи, ламбда сонда, термодатчици, всичко било изправно(аз забелязах че температурата на двигателя вдига до около 70 градуса, струват ми се малко но уж било нормално за тоя двигател)
Още по интересното е, че проблемите които изброих по-горе на газ не съществуват, сякаш е съвсем друг двигател.

Колеги минах през няколко майстора, някои препоръчани ми от форума и до момента не мога да намеря решение на проблема. На заплата смятам да ходя при още един майстор който ми препоръчаха и да ходя да ми проверят компютъра за грешки, но се съмнявам и това да помогне. Дайте някаква идея...




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Голф 3 1,4mi работи кофти когато е студена

Мнениеот Iezekil » Вто 25 дек 2012 21:12


rudoni написа:обяснението за влизане на гориво в картера при бензино впръскващите системи е :
1.неправилно и непълно изгаряне на горивната смес ,при което неизгорялата част кондензира и влиза в картера.причини -неизправна запалителна система.
2.преобогатяване на горивната смес на студен двигател - при което при старт на студен двигател ,горивото се кондензира по студените стени на цилиндъра (а не е в аерозолно състояние)и се стича по тях в картера.причини - от датчици ,през дозиране, впръсквачи(дюзи) а може и неизправен ЕБУ.иска прецизна диагностика , а не четене на грешки!
3.работа на студен двигател.колата пътува на къси разстояния.причини -първата половина от точка 2.


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 3 1,4mi работи кофти когато е студена

Мнениеот straus » Съб 05 яну 2013 20:23


Мерси за помоща колега, тъй като има много вързани с тиксо кабели ще сменим цялата инсталация и тогава ще търсим проблема :)


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 3 1,4mi работи кофти когато е студена

Мнениеот straus » Сря 30 яну 2013 8:10


Евалата на Боби, не знам как е му е ника във форума, сервиза му се намира на Пушкин.
Тоя пич успя за 3 дни да промени състоянието на колата до неознаваемост. Колата работеше богато поради това, че моноинжекцията беше от 1.8mi, нещо което Тошо Мамата не можа да види колкото и да се кьореше. Освен това вече кабелите ми са наред, колата има мощност и се усеща още като я запалиш. :lovevw



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта