Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот nasko1978 » Пон 31 дек 2012 8:53


K написа:Човека хем търси помощ, хем не слуша какво му се обяснява.
mhihi :screwy :да:

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=% ... 4169,d.Yms


:търсачкаа :dummy: :012: :beat_butt2




Потребителски аватар
sicero
Мнения: 66
Регистриран на: Чет 08 май 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот sicero » Пон 31 дек 2012 9:49


krraynov
Направи лог на 4та предавка с пълна газ в диапазона 1500~3500оборота,като прави логове на отделни канали-3,10,11,но все пак,да знаеш VCDS всичко не може да каже.


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Съб 05 яну 2013 23:01


Колеги,тъй като не разбирам много от поправка на коли може ли някой да ми препорача майстор в София при когото да отида за да оправи нещата.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот krraynov » Нед 06 яну 2013 0:25


sicero написа:krraynov
Направи лог на 4та предавка с пълна газ в диапазона 1500~3500оборота,като прави логове на отделни канали-3,10,11,но все пак,да знаеш VCDS всичко не може да каже.

Направих логове, не се различават много от онова което съм дал по-рано.
Реших да посменя тук там някои от вакуум маркучлетата. Раздвижих с вакуум - актуатора на турбината. Понеже свалих всасващия гумен колектор достъпа до актуатора и някои от другите елементи беше по-лесен вече. Видях че актуатора се движи поне 10-12мм линейно преместване има, при което-мисля че съм срещал по темите че това е нормалния ход на променливата геометрия.
Като цяло-доста е омаслено около EGR, въпреки че преди 1-2 години май го чистих основно. Интересното е че масло двигателя спря да харчи откакто спрях да слагам Castrol 505.01 ;)...
След онзи еднократен случай, засега няма повторение на сервизния режим, но аз и не съм я карал много колата, пък и тя е гаражна кола, а тогава беше нанавънка нощувала баш в големия студ, и сигурно е изнежена :talk: затова така ми прави кюляфи - знам ли ;) mhihi

Поздрави на всички и Честита новата 2013 година!


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот RadoShopa » Нед 06 яну 2013 11:36


krraynov ще споделиш ли с какво масло подмени това,което е по спецификацията 505.01?Аз сложих MOTUL и разхода се увеличи :!: Ще видим на другата смяна с друга марка какво ще се получи живи здрави :да:


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот krraynov » Пон 07 яну 2013 23:44


RadoShopa написа:krraynov ще споделиш ли с какво масло подмени това,което е по спецификацията 505.01?Аз сложих MOTUL и разхода се увеличи :!: Ще видим на другата смяна с друга марка какво ще се получи живи здрави :да:


OMV BIXXXXoil или нещо от сорта, защото нямаше от това: ROWE HIGHTEC SYNT PD SAE 5W-40: http://www.rowe-mineraloel.com/produkte/uebersicht/motorenole/motorenole-pkw/. Второто не е скъпо, но по нищо не отстъпва на много скъпите масла... Аз поне съм много доволен от него!


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Съб 12 яну 2013 22:25


Проверих вакуумните маркучи,няма пробиви в тях,турбината нямаше луфтове и не течеше масло от нея,което означава,че проблема най-вероятно е в клапана Н75.Може ли да ми кажете как мога да разбера дали е развален или не и колко струва един нов.Дали може да е от дебитомера ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот nasko1978 » Съб 12 яну 2013 22:58


Иване как точно провери за "пробиви" по вакумните маркучи???
Писано е хиляди пъти как се проверява Н75,писано е също ,че кола от дебитомер не може да забива,може да не върви нормално,но не и да забива! :012:
Можеш да пробваш Н-75 от работеща кола!ТДИ се гледа как работи в движение,а не на място,ама......
Много по-лесно щеше да ти е ако ми се беше обадил да я погледна,ама........
Има няколко човека в София,които биха ти оправили колата,ама трябва :търсачкаа
facepalm :012:


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Пон 14 яну 2013 17:30


Проверката я направих по съвета на колегата,да прегледам маркучите под въздушния филтър.Разкачих ги и ги продухвах и не видях да има пробиви.Иначе наистина щеше да бъде по-лесно ако бях дошъл при тебе.Надявам се да е от клапана,тези дни ще го сменя да видим дали от него е проблема.


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Вто 15 яну 2013 16:26


Има ли някакъв начин да видя сериийния номер на клапана без да го свалям и като го сменя трябва ли да ходя някаде,за да изтрият предишната грешка ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот nasko1978 » Вто 15 яну 2013 16:31


Слагаш абсолютно същият на вид като твоя! :012:
Грешката не е чак толкова от значение.


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Сря 23 яну 2013 11:27


Смених клапан Н75 вчера и пробвах колата,върви някак си по стегнато.Карам си аз и си мисля,че проблема е решен,но не беше...Реших да пробвам колата на изкачването за ТВ кулата в София,стигнах 110-120 и пак заби и влезе в авариен режим.Хубавото е,че си имам клапан Н75 сигурно докато я пенсионирам тази кола.Някой може ли да даде друго предположение,от какво влиза в този пуст авариен режим ?


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Сря 23 яну 2013 14:24


Дали може да е от някой бушон,че нещо климатика ми беше правил проблем и с един приятел ги гледахме и тях и да не сме разместили някой от тях?Друга причина,която се сещам е акумулатора не ми е много зареден,дали може да има някакъв недостиг на напрежение?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот nasko1978 » Сря 23 яну 2013 14:31


Диагностика правиш ли след като ти забие???Всяко едно забиване те доближава сигурно до счупване на турбината и после. :banghead: :012:


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5.5 1.9 TDI 131 коня авариен режим

Мнениеот tarabah » Сря 23 яну 2013 15:47


Не съм правил диагностика като забие турбината,ама явно трябва да направя пак..Иначе дали може да се получава забиването от гореизброените неща ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 29 госта