стърчи 1 кабелче от карбуратора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladaeca » Сря 15 ное 2006 18:15


Приярели и колеги така като гледам след много четене от форума най накрая попаднах на тема, в която може да си задам въпросите.

Въпрос 1 : На подробната схема от горе на 2Е2 има един компонент под номер 17. Какъви кабели му трябват от къде да ги изведа?Каква е функцията на това чудо?
Въпрос 2 : Същото искам да попитам и за компонент под номер 16?

Скоро един "майстор" реши, че е по лесно да ми смени K-Jetronika с 2Е2 от колкото да ми каже не мога търси некой друг да го оправи. И от тогава се опитвам да напасна всичките му вакуми, тоци, и какво ли още не.

Ако някой може да помогне и със схема за олаждането която минава през ампулата, автоматичния смукач и колекторните тръби ще му бъда много признателен.




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 16 ное 2006 7:17


vladaeca написа:Приярели и колеги така като гледам след много четене от форума най накрая попаднах на тема, в която може да си задам въпросите.

Въпрос 1 : На подробната схема от горе на 2Е2 има един компонент под номер 17. Какъви кабели му трябват от къде да ги изведа?Каква е функцията на това чудо?
Въпрос 2 : Същото искам да попитам и за компонент под номер 16?

Скоро един "майстор" реши, че е по лесно да ми смени K-Jetronika с 2Е2 от колкото да ми каже не мога търси некой друг да го оправи. И от тогава се опитвам да напасна всичките му вакуми, тоци, и какво ли още не.

Ако някой може да помогне и със схема за олаждането която минава през ампулата, автоматичния смукач и колекторните тръби ще му бъда много признателен.

K-Jetronika е много по прост от един карбуратор

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623 :wink: :wink:

Последна промяна от vit_autosofia на Пет 17 ное 2006 5:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 16 ное 2006 20:34


Изображение
Тук се виждат и двата номера: Едното е електромагнитен клапан, другото е термоклапан.

Вижда се и как са вързани маркучите. Ако не ти работят тези 2 неща + трипозиционния блок ще имаш много ядове с колата.
Личен опит :)


cacho
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 18 авг 2005 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот cacho » Чет 16 ное 2006 23:25


интересно......хм хм някой дали знае цена за нов карбуратор 2е2 или заместител щот ша му е...м....скапана и ш....п...м.. то проблема е в смикача ама ...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 17 ное 2006 5:38


cacho написа:интересно......хм хм някой дали знае цена за нов карбуратор 2е2 или заместител щот ша му е...м....скапана и ш....п...м.. то проблема е в смикача ама ...


Защо непременно като се прецака нещо по карбуратора трябва да се сменя.За нов 2Е2 не питай защото струва колкото колата.Карбуратора си е много добър,но трябва да го видя и пипна малце.
Погледни тук :arrow: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladaeca » Сря 22 ное 2006 18:40


vit_autosofia написа:
cacho написа:интересно......хм хм някой дали знае цена за нов карбуратор 2е2 или заместител щот ша му е...м....скапана и ш....п...м.. то проблема е в смикача ама ...


Защо непременно като се прецака нещо по карбуратора трябва да се сменя.За нов 2Е2 не питай защото струва колкото колата.Карбуратора си е много добър,но трябва да го видя и пипна малце.
Погледни тук :arrow: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=29623


Люси сега знаеш къв ми проблема с карба т.е. трябва да изведеш и закачиш 4 кабелчета кажи колко пари ще ми струва?
mod edit: vasstop
за тези работи има лични съобщения


Никъде във форума не пише нищо за тези пуцалки по карбуратора.
щеше да е гот да има един два реда обяснение и за тях.

Предварително благодаря.


Потребителски аватар
vladaeca
Мнения: 130
Регистриран на: Пон 24 юли 2006 13:08
Автомобил: VW Passat B5 4Motion
Двигател: ADR 98
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladaeca » Сря 22 ное 2006 18:55


Golf 2GL написа:Изображение
Тук се виждат и двата номера: Едното е електромагнитен клапан, другото е термоклапан.

Вижда се и как са вързани маркучите. Ако не ти работят тези 2 неща + трипозиционния блок ще имаш много ядове с колата.
Личен опит :)


Приятел видях че си запознат с устройството на 2Е2. Маркучите за вакума ми са перфектно нагласени но пак ми дават гршки оборотите. Ако знаеш действието на те тези 2 клапана моля опиши го.
Имаш ли представа какво напрежение трябва да пусна на електромагнитния клапан и от каде да взема ток за термоклапана?
За термоклапана може да взема от някой температурен датчик, но кажи от кой.
Също ако знаеш откъде да взема ток за нагревателчетата на колекторните траби и на биметалната пластина моля кажи. Аз мислех да хвана един мултицет и да си поиграя малко. То логиката е ясна когато е студена колата тези нагреватели трябва да загряват(само на контакт) и когато се загрее да спрат.

Ама айде де. На теория е лесно, но на практика...


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 23 ное 2006 13:28


Aко се справяш с руския, свали си ръководството за Голф 2:
Натисни

Aко не, ще потърся упътването на английски.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 25 ное 2006 6:06


За да заработи карбуратура както трябва има доста възли по него които трябва да се отрегулират.Един неотрегулиран възел по карбуратора води до срив на общата му работа.на принципа направи си сам,не мисля че ще се получи :wink: :wink:


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Пон 27 ное 2006 9:37


Ти явно си го разучил карбуратора, което е похвално, защото аз обиколих половин София за читаф майстор и не намерих.

Но не си прав...аз сам си го оправих, само настройката на СО2 ми направиха на стенда (все пак ).
Така че ако се тестват нещата едно по едно, първа и втора степен, пък и то си е описано кое как...няма проблем да се справи сам човек .


ico22222
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 04 фев 2010 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: obzor

Re: стърчи 1 кабелче от карбуратора

Мнениеот ico22222 » Пет 20 авг 2010 9:51


здравейте.имам един вапрос.това кабелче което виси от карб. за каво служи.благодаря


ji4kata
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: около Несебър

Re: стърчи 1 кабелче от карбуратора

Мнениеот ji4kata » Съб 21 авг 2010 11:30


ico22222 написа:здравейте.имам един вапрос.това кабелче което виси от карб. за каво служи.благодаря

Kолега май не си прочел мненията на темата от началото.Няколко поста по нагоре колегата niksi е обяснил за какво е :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 46 госта