Здравейте колеги и честита нова година!
Имам пасат Б3 89-набор комби с 1.6 ПН мотор от джета.Та проблема е следния.Моят пасат беше с таблото с големия часовник и вчера взех едно табло с оборотомер и двете с една лампа доло за мигачите.изчетох темите свързани с смяната но няма никъде като моят проблем. Вчера отидох и взех таблото от приятел тръгнах да го слагам закачих всичко и само оборотомера не тръгна всички други индикации и прибори работят но пустият му оборотомер не иска да работи.намерих информация от къде взима сигнал пуснах му кабел от таблото до бобината защото бе отрязан и пак не тръгна,след това пробвах на делкото на буксата и там не иска.Дали има нещо общо с това че мотора е сменяван и е сложен от джета,защото виждам че има доста отрязани или висящи кабели в коша.Преди е бил с мотор 1.6 тд но е сменян заради прегряване и са сложили 1.6 бензин карбуратор от джета.Аз съм го купил от 2006 година и до сега този мотор не ми е създавал никакви проблеми само едни гумички на клапаните съм сменил,но ми се струва доста немарливо сложен висят кабели и букси от всякъде. Мохе ли някои да ми каже от къде може да идва проблема,защото отдавна му се точа на тоз оборотомер и накрая като го сложих с нагласата че ще тръгне от раз се разочаровах. Очаквам вашите мнения благодаря.
Пасат Б3 проблем с приборното табло
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с приборното табло на пасатт Б3.
Много добре си направил че си си взел това, което те кефи. Само че, който и да е оборотомер, иска още две нещица за да тръгне. Ти си подсигурил само едното...
1.захранване
2.маса
3.сигнал/разбирай от бубината/
Ако автомобилът ти е с АГУ, то от бобината най вероятно има изведено кабелче към реле-от същото можеш да вземеш захранване.
Другият край на бубината може да послужи за сигнал, а маса -от където ти е по -драго по купето.
Оборотомерът ще работи само при наличие на трите/маса, сигнал, + при контакт/
Логически, масата и захранването на оборотомера трябва да са налични, но уви, поради изброените от теб причини/множество прекъснати проводници/, напълно възможно е, поради Ганьостайл интервенции, да има прекъснати вериги, отнасящи се за оборотомера.
Пробвай, замери, пък току виж съм се оказал прав.
1.захранване
2.маса
3.сигнал/разбирай от бубината/
Ако автомобилът ти е с АГУ, то от бобината най вероятно има изведено кабелче към реле-от същото можеш да вземеш захранване.
Другият край на бубината може да послужи за сигнал, а маса -от където ти е по -драго по купето.
Оборотомерът ще работи само при наличие на трите/маса, сигнал, + при контакт/
Логически, масата и захранването на оборотомера трябва да са налични, но уви, поради изброените от теб причини/множество прекъснати проводници/, напълно възможно е, поради Ганьостайл интервенции, да има прекъснати вериги, отнасящи се за оборотомера.
Пробвай, замери, пък току виж съм се оказал прав.
- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с приборното табло на пасатт Б3.
Ако новото табло е от дизелов автомобил , сигнала се взима от генератора. 

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 юни 2011 1:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PETRICH.CALIFORNIA
Re: Проблем с приборното табло на пасатт Б3.
1.захранване
2.маса
3.сигнал/разбирай от бубината/
Ако автомобилът ти е с АГУ, то от бобината най вероятно има изведено кабелче към реле-от същото можеш да вземеш захранване.
Другият край на бубината може да послужи за сигнал, а маса -от където ти е по -драго по купето.
За кой друг край на бобината става въпрос от нея излизат 4 или 5 букси за коя става въпрос.
Нали на буксата на таблото отзад има само един кабел за оборотомера един зелен на 10 място.Други не виждам как да закача. ИИ не таблото не е от дизелов автомобил а от бензинов
2.маса
3.сигнал/разбирай от бубината/
Ако автомобилът ти е с АГУ, то от бобината най вероятно има изведено кабелче към реле-от същото можеш да вземеш захранване.
Другият край на бубината може да послужи за сигнал, а маса -от където ти е по -драго по купето.
За кой друг край на бобината става въпрос от нея излизат 4 или 5 букси за коя става въпрос.
Нали на буксата на таблото отзад има само един кабел за оборотомера един зелен на 10 място.Други не виждам как да закача. ИИ не таблото не е от дизелов автомобил а от бензинов
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Вто 01 яну 2013 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем с приборното табло на пасатт Б3.
ZEDYCUS написа:Ако новото табло е от дизелов автомобил , сигнала се взима от генератора.
и аз така мисля
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 29 юни 2011 1:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PETRICH.CALIFORNIA
Re: Пасат Б3 проблем с приборното табло
Някой не може ли да ми каже какъв проблем има в колата и как да свържа това табло?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 проблем с приборното табло
Ето тук е описано кабелите от буксата на таблото по пинове къде отиват в бушониерата http://a2resource.com/electrical/CE2cluster.html предимно в две букси на нея, U1 и U2 от тази схема http://a2resource.com/electrical/CE2.html
Аз с последното табло като слагах имах липсващи кабели и то не малко, по тези схеми наредих всичките 28 пина на буксата на таблото и заработи от раз.
Аз с последното табло като слагах имах липсващи кабели и то не малко, по тези схеми наредих всичките 28 пина на буксата на таблото и заработи от раз.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 85 госта