


Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
1,9АФН студен двигател за магистрално каране.Иска натоварване,предполагам знаещите ме разбират какво искам да кажа.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
kossis написа:Колега, я като покараш на -10 и напиши дали ти държи повече от 70 в градско и на место като работи мотора. Разбирасе и с пуснато парно. Абе разбираш ме какво искам да кажа.
Зависи колко силно е пуснато парното. Ако купето е загряло и просто поддържа температурата на купето няма да изстива и ще държи не 70, а 90 градуса. Ако обаче купето е студено и парното е пуснато на максимума ще пада и под 70 градуса.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Е това ми трябваше колега като отговор
На моя пасат 131 коня го гледам всяка сутрин тоя номер. В едната посока 6 км и са при -8 градуса таман загрее на 70 и аз спра на светофар и хоп 60 градуса от парното вътре. Но имам и една изгоряла свещ на антифриза и събота ги сменям и трите заедно.
Имам и едно друго питане- ще го копирам от другата тема че не им се пише пак, по тоя въпрос !
Един въпрос с повишена трудност в тоя ред на мисли-
Е сега мамка му, тука в работата ми имам до мене един радиатор-дълъг дето грее само себеси и от едната страна входния е на телесна температура 35 градуса, а от другата връщашата е ледена. Така в тоя ред на мисли- аз като барам долния на радиатора на колата и той е леден а горе е някъде 60-70 градуса та дали има слаба циркулация и дали от 60 градуса може долния да е свалил флуида до температурата на околния въздух ?
Дали ми сванахте мисълта. А и радиатора е топъл зад перката като го барам, само долния е леден.
Пави ми впечатление че на место ако е стигнала стрелката до 70 от ръчканката и като върти вътрешното парно и пак пада на 60 и тнт. За сега залагам на изгорялата свещ на антифриза. Но дали и термостата не е.....
Не ми се сменя термостат, щото до тука като съм сменял на другите кошници -ефекта е бил О. А и виждам че е привидно затворен, ама дали ?
Тая кошница иска магистрала !
Като се сменя термостат на АВФ мотор много ли антифриз губи и може ли да се събере без да се сваля долната кора ?

Имам и едно друго питане- ще го копирам от другата тема че не им се пише пак, по тоя въпрос !
Един въпрос с повишена трудност в тоя ред на мисли-
Е сега мамка му, тука в работата ми имам до мене един радиатор-дълъг дето грее само себеси и от едната страна входния е на телесна температура 35 градуса, а от другата връщашата е ледена. Така в тоя ред на мисли- аз като барам долния на радиатора на колата и той е леден а горе е някъде 60-70 градуса та дали има слаба циркулация и дали от 60 градуса може долния да е свалил флуида до температурата на околния въздух ?
Дали ми сванахте мисълта. А и радиатора е топъл зад перката като го барам, само долния е леден.

Пави ми впечатление че на место ако е стигнала стрелката до 70 от ръчканката и като върти вътрешното парно и пак пада на 60 и тнт. За сега залагам на изгорялата свещ на антифриза. Но дали и термостата не е.....
Не ми се сменя термостат, щото до тука като съм сменял на другите кошници -ефекта е бил О. А и виждам че е привидно затворен, ама дали ?
Тая кошница иска магистрала !
Като се сменя термостат на АВФ мотор много ли антифриз губи и може ли да се събере без да се сваля долната кора ?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Ако предният радиатор стопли преди стрелката да е стигнала най-горното положение първият път - термостата ти отваря рано. Май отварят на 85-87 градуса (може и да греша, но беше на 80 градуса) а стрелката на 80 стига най-горното положение. След като веднъж е отворил и с парното свалиш температурата трябва да седи затворен и предният радиатор горе дето влиза маркуча да изстине.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Стрелката се вдига горе още на 75 градуса. Термостата започва да отваря на 87.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Е горния е топъл, ама долния е леден. А от дифузионното размесване и радиатора се нагрява. Но дали термостата не е малко открехнат или пък малко не е дозатворил ?
В крайна сметка ми държи от 60 до 70 като загрее. Тоест е в някаква норма. А и тия свещи греят много, като ги пипах направо пари таралежа. Та сега ми бачкат 2 и като ги направя 3 ще видиме резултата.
Ако държи все 70 за 6 км мисля че е ок при тия минуси.
В крайна сметка ми държи от 60 до 70 като загрее. Тоест е в някаква норма. А и тия свещи греят много, като ги пипах направо пари таралежа. Та сега ми бачкат 2 и като ги направя 3 ще видиме резултата.
Ако държи все 70 за 6 км мисля че е ок при тия минуси.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
При тия 6км ако стига до 70 градуса (по vag-com) и не качва стрелката до горе, а ти е топъл радиатора където влиза маркуча термостата ти не е читав.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Е хубаво де и горния ли да е леден- нали горе и свещите греят. То тогава тоя двигател няма стопляне. Какво значи стрелката горе ?
И по вагком температурата е с 8-10 градуса по малко, от стрелката на таблото заради цирово аналоговото преобразуване и грешката от това.
И аз го видях личмо това, че при 60 на стрелка - вага казва 54 примерно и с нарастване на температурата грешката намалява, но я има и пак се разминават и при 70 пак вага е по малко !
Тоест и температурата ми на мотора е по малка от тази показана от стрелката.
И по вагком температурата е с 8-10 градуса по малко, от стрелката на таблото заради цирово аналоговото преобразуване и грешката от това.
И аз го видях личмо това, че при 60 на стрелка - вага казва 54 примерно и с нарастване на температурата грешката намалява, но я има и пак се разминават и при 70 пак вага е по малко !
Тоест и температурата ми на мотора е по малка от тази показана от стрелката.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
От 75 до 105 градуса на мотора, стрелката на таблото стои на 90 градуса.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Точно колега ето това е казано на кратко грешката която дава стрелката при преобразуването на сигнала.
Лошото е че това показва че на стрелката не може да се вярва много
Я кажете това ли е свеща за моя пасат за подгрев на антифриза, като се има в предвид че не е с резба, а е с куплунг за моята кола. Абе като на цилиндровите.
Че моя доставчик ми взел с резба за завиване и тя е доста късичка.
http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detail/77001/N10302102/AUDI/SKODA/SEAT/VW_Glowplug.html
Прави ми впечатление че е по къса и по дебела от цилиндровите и тая с куплунга ?
Никой не каза и за сменянето на термостата- отвиват се два шестограма, от другата страна дали се разкача съединението или не ? Алтернатора дали пречи ? Антифриза сигурно изтича, но има ли вариант да се събере от горе или само долу с леген ? О-пръстена с термостата ли е или е гарнитурка?
А и нещо също интересно което се сещам сега- те тия датчиците за температурата са сложени по тръбите и казват че мотора е загрял на примерно 60, обаче термостата е заврян челно към блока и там температурата е по висока. Как мислите, дали има такова разминаване в тези неща ?
Колеги, колеги- вчера го барах тоя мотор и кво да ви кажа. Майче съм прав. След 6 км - температурата беше 65 по стрелка. външната около 0. Барам горния -топличък, радиатора и той топъл. После барам долния -леден(в него има некъв датчик) и успях да си навра ръката и под вентилатора и да пипна и долу питата на радиатора- ледена беше долу !!!
Като барнах блока на мотора около термостата и щях да се изгоря ! Е изводите можете и сами да ги направите в този момент каква е температурата на антифриза при термостата.
И като отворя капачката на преливника - антифриза се качва от горния връщащ и то с пукане, защото налягането в малкият кръг е голямо !!!
Тоест това че горното водно е топло, не ни казва колко е нагрят самия мотор и термостата !
Лошото е че това показва че на стрелката не може да се вярва много

Я кажете това ли е свеща за моя пасат за подгрев на антифриза, като се има в предвид че не е с резба, а е с куплунг за моята кола. Абе като на цилиндровите.
Че моя доставчик ми взел с резба за завиване и тя е доста късичка.
http://cn.oemol.com/oem/en_oem_detail/77001/N10302102/AUDI/SKODA/SEAT/VW_Glowplug.html
Прави ми впечатление че е по къса и по дебела от цилиндровите и тая с куплунга ?
Никой не каза и за сменянето на термостата- отвиват се два шестограма, от другата страна дали се разкача съединението или не ? Алтернатора дали пречи ? Антифриза сигурно изтича, но има ли вариант да се събере от горе или само долу с леген ? О-пръстена с термостата ли е или е гарнитурка?
А и нещо също интересно което се сещам сега- те тия датчиците за температурата са сложени по тръбите и казват че мотора е загрял на примерно 60, обаче термостата е заврян челно към блока и там температурата е по висока. Как мислите, дали има такова разминаване в тези неща ?

Като барнах блока на мотора около термостата и щях да се изгоря ! Е изводите можете и сами да ги направите в този момент каква е температурата на антифриза при термостата.
И като отворя капачката на преливника - антифриза се качва от горния връщащ и то с пукане, защото налягането в малкият кръг е голямо !!!

Тоест това че горното водно е топло, не ни казва колко е нагрят самия мотор и термостата !
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Пиша го в отделен пост, защото като стане много голям и се пише трудно.
Та днеска смених подгревните свещи и - едната както и я измерих беше довиждане - като я отвих и на върха си имаше като от заварка капки метал- направо е извряла и се е разцепила !
След смяната - външната температура беше около -2 и започна да пуши таралежа и да гори антифриза, пипнах и се изгорих.
След пет минути парното започна да духа топло. После пипах и горния маркуч, но в продължение на 20 минути тоя остана леден и всичко беше ледено.
В крайна сметка за 20 минути работа на място стрелката не се одлепи и не показа признаци на загряване, но парното духаше приятно топло и то с по висока скорост на вентилатора !
Горното водно съединение остана ледено до края и отварях капачката да си доливам антифриз и се едно нямаше налягане и топлина

Тия свещи майче изключиха към 50-60 градуса на антифриза-щото като пипнах към края - вече не пареше, а беше само топъл таралежа !
Та днеска смених подгревните свещи и - едната както и я измерих беше довиждане - като я отвих и на върха си имаше като от заварка капки метал- направо е извряла и се е разцепила !
След смяната - външната температура беше около -2 и започна да пуши таралежа и да гори антифриза, пипнах и се изгорих.
След пет минути парното започна да духа топло. После пипах и горния маркуч, но в продължение на 20 минути тоя остана леден и всичко беше ледено.
В крайна сметка за 20 минути работа на място стрелката не се одлепи и не показа признаци на загряване, но парното духаше приятно топло и то с по висока скорост на вентилатора !
Горното водно съединение остана ледено до края и отварях капачката да си доливам антифриз и се едно нямаше налягане и топлина



Тия свещи майче изключиха към 50-60 градуса на антифриза-щото като пипнах към края - вече не пареше, а беше само топъл таралежа !
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
При температура - 13/ -14 колата загря за 5/6 км. до 70 гр.по стрелка(62 по климатроник),което е по-добро от преди смяната на термостата.Че не е фурна то е ясно,но явно стария е отварял малко по-рано.За сега това,а тия свещи не съм ги пипал и не знам дали са наред.
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Да колега, язък че им викаме Печки, та те за живи ледарки
Някой да знае има ли адаптация на тия свещи до примерно 80 градуса от ваг-кома
Е разбирасе ако тока от алтернатора и акуто не са достатъчни то и компа няма да разрешава тази консумация

Някой да знае има ли адаптация на тия свещи до примерно 80 градуса от ваг-кома

Е разбирасе ако тока от алтернатора и акуто не са достатъчни то и компа няма да разрешава тази консумация

- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Някъде бях гледал за PD мотор едни 180 А алтернатори
такъв ми се види труден за "озорване"
ако ще и пет свещи да има на хантифриза 



Re: Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място

4 кандила по 5 А при работен режим -20А*12В= 240 Вата (нали и те бачкат като е студ - докато мотора баца)
3 кандила по 8 А --------------------24А*12В= 288 Вата
общо- 528 Вата за / 44 А ток - ич не е малко

Сметката не я правя при стартов ток на свещите щото ще ахнете !
Щото стартовия ток е 10 и 17 ампера на нова свещ както следва за едните и другите !
послепис :
Ех, едно време музиката ми беше 500 вата, а сега свещите


Доволен съм от смяната на свещите- от нас до Централна гара (3-4 км) при температура -2 навън, започна да духа топло. При мене температурата я държи от 60 до 70 по стрелка, като на светофарите пада до 60- Незнам това дали е правилно .
Когато е 65 според стрелката -радиатора ми е леден надолу. А като е около 70 - термостата почти е започнал да отваря. Щото долния е почти загрял. Да не забравяме че температурата при термостата е по висока от тази на стрелката.
Е не изключвам и възможноста термостата ми да отваря малко по рано !
Но за сега и така ме устройва, пък ще видиме.
Колега ti6ogb, като гледам и при тебе тия цифри на Целзий се въртят някъде там. И да, не е фурна, ама става ! Не каза как се сменя тоя термостат, ако си го гледал де ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 46 госта