Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
NovobranecGT написа:astragt написа:Малко наблюдения и разсъждения :
Прави ми впечетление, че:
1. Когато на бензин зааботи лошо, на газ се вдига разхода.
2. На борд компютъра разхода, който показва когато колата е зле на бензин е значително по-нисък от колкото когато колата си работи окей на бензин. Това се наблюдава и когато карам на газ затова се чудя какво би оказала влияние върху показанията на бордкопм. и след като на газ не се регулира притока на гориво, то би трябвало да е въздуха. Дали съм прав ? Но тогава какво - маф сензор?
Аз ли съм пропуснал да прочета, или никой не се е сетил да провери как са инжекторите
Ами инжекторите малко ги изключвам като вариатн. Значи за запушване много ме съмнява, защото пробелема се появи изведнъш , също и така изчезна, после пак се появи. Освен това те какво влияние биха оказали на газ ? Защото така на газ колата започна да харчи повече, а на борд компа. показанията за разход драстияно паднаха. За инжекторите единствено си мисля дали може нещо по управлението им да се бъзика, но пак защо и на газ да окаже влияние? Иначе до инжекторите е мерено налягането на бензина и е екстра.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
vasstop написа:astragt написа:На газ ми вдигна разхода с 2-3 литраслед появата на проблема.
Какво би оказало влияние и на газ? Въздух, предварение, друго ?!?!?!
Капачка, палец, кабели, свещи, бобина.
Всичко по запалването... и въздушен филтър
Капачка, палец, свещи, кабели, въздушен филтър - нови!
+ нова дроселова клапа за ххх пари, но проблема си остана - мистерия

Само бобината не е сменена. Но дали може от нея да идват проблемите описани в по-горните отговори?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
колега на 2.0 ADY мотор паметта не се трие с изключване на акумулатора. Т.е. възможно е да ти трупа някаква грешка на газ и затова на бензин да прави мизирия.
Моя съвет е закарай я на Вагком да ти изтрият ако има грешки натрупани и я покарай малко на бензин после да видиш дали ще има проблеми.
Прочетох цялата тема и само мога да ти съчувствам за преживелиците по автомобила ти.
Успех.
Моя съвет е закарай я на Вагком да ти изтрият ако има грешки натрупани и я покарай малко на бензин после да видиш дали ще има проблеми.
Прочетох цялата тема и само мога да ти съчувствам за преживелиците по автомобила ти.
Успех.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123 написа:колега на 2.0 ADY мотор паметта не се трие с изключване на акумулатора. Т.е. възможно е да ти трупа някаква грешка на газ и затова на бензин да прави мизирия.
Моя съвет е закарай я на Вагком да ти изтрият ако има грешки натрупани и я покарай малко на бензин после да видиш дали ще има проблеми.
Прочетох цялата тема и само мога да ти съчувствам за преживелиците по автомобила ти.
Успех.
Ще опитам, благодаря за ценната информация! Това май съм го попропуснал!
Само да намеря малко временце и отивам да я мъдрим с Ваското.
- asenkolev
- Мнения: 64
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU
Незнам дали това ще ти помогне:Аз като си сложих газта, и след 1-2 седмици колата започна да реве на бензин, на изключена от скорост седеше на 2000 оборота на бензин, а на газ си беше нормално!Отидох при газаджиите и те ми сложиха, някакво реле да чисти грешките в компа.Малко българска работа, но от тогава го няма тоя проблем!
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Сега идвам от Ваското,
Грешките, които изкара са от ламбда сонда /бедна, богата , вероятно от газта/. Изчистваме но на бензин пак работи толкова зле
Значи съмнениеята са за прецакан МАФ сензор. Като го откачим и заработва колата като хората.
Иначе работи на супер бедни смеси а пък налягане на бензин си има.
Та отправям голяма молба към колегите с този двигател /май и на 1,6 101к.с. е такъв маф-а на хитачи/ да направим един тест с неговия маф на мойта кола да видя дали ще заработи.
Поздрави!
Грешките, които изкара са от ламбда сонда /бедна, богата , вероятно от газта/. Изчистваме но на бензин пак работи толкова зле

Значи съмнениеята са за прецакан МАФ сензор. Като го откачим и заработва колата като хората.
Иначе работи на супер бедни смеси а пък налягане на бензин си има.
Та отправям голяма молба към колегите с този двигател /май и на 1,6 101к.с. е такъв маф-а на хитачи/ да направим един тест с неговия маф на мойта кола да видя дали ще заработи.
Поздрави!
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
МАФ-а по принцип е по-издръжлив от АФМ-то (дебитомера).
Аз за това те питах дали колата има/имала спортен филтър, защото някъде бях чел, че ако спортния филтър е твърде много мазен при поставянето му (той си е намазан стандартно, за да обира праха) е възможно маслото да полепне по МАФ-а, който сам по себе си представлява една нажежаема жичка. Ако намериш за проба таквоз чудо после питай Ваското дали не може да погледне твойта джаджа изотвътре. Също четох, че някои МАФ-ове, ако не и всички, се следят от компа на колата и при получаване на грешка, компютърчето "спържва" нажежаемата жичка, за да изчисти (изгори) мизериите.
Но пробата е първото нещо, за да се прецени какво е положението.
Аз за това те питах дали колата има/имала спортен филтър, защото някъде бях чел, че ако спортния филтър е твърде много мазен при поставянето му (той си е намазан стандартно, за да обира праха) е възможно маслото да полепне по МАФ-а, който сам по себе си представлява една нажежаема жичка. Ако намериш за проба таквоз чудо после питай Ваското дали не може да погледне твойта джаджа изотвътре. Също четох, че някои МАФ-ове, ако не и всички, се следят от компа на колата и при получаване на грешка, компютърчето "спържва" нажежаемата жичка, за да изчисти (изгори) мизериите.

Но пробата е първото нещо, за да се прецени какво е положението.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
angell написа:ела ще пробваме с моя. ако е от него ще разбереш веднага, но ако е от него като му махнеш буксата компа минава в авариен режим и пак се вижда но ще качи грешка. най добре докарай я и ще пробваме с моя
OK! Много съм ти задължен! Става ли за другата седмица в началото да ти звънна да видим кога ще ти е удобно, че тази вечер ще пътувам за прованса.
Иначе да като откачим буксата компа минава в авариен и колата заработва. Лошото е, че Ваското го почисти перфектно, но не се оправи. Може да си е заминал тотално.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
начи пича ми сподели че проблема е започнал след като газаджии са се опитвали да го чистят. подозирам че е бил топъл и са го преохладили много рязко и оттам си е изменил показанията някак...
компира всячески се опитва да компенсира и показва много странни работи (дюзи на 2-5мсек дросел на 10 град.) ама всуе... ламбдата не откъсва почти хич... а в юнито са се пробвали с външна ламбда и тя е показала същите смески... на високи се пооправя-дюзите намаляват и ламбдата почва да подмръдва леко.
в авариен изчиства работата ама кухата ми лейка забрави да види как се движат показанията в авариен...
компира всячески се опитва да компенсира и показва много странни работи (дюзи на 2-5мсек дросел на 10 град.) ама всуе... ламбдата не откъсва почти хич... а в юнито са се пробвали с външна ламбда и тя е показала същите смески... на високи се пооправя-дюзите намаляват и ламбдата почва да подмръдва леко.
в авариен изчиства работата ама кухата ми лейка забрави да види как се движат показанията в авариен...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта