Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Чет 16 ное 2006 9:53


Един въпрос, който ще ти се стори странен... Колата със спортен филтър ли е? И била ли е някога?




Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 16 ное 2006 13:38


turbogti написа:Един въпрос, който ще ти се стори странен... Колата със спортен филтър ли е? И била ли е някога?

Аз не съм и слагал, но за предишния собственик идея си нямам.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Чет 16 ное 2006 13:45


NovobranecGT написа:
astragt написа:Малко наблюдения и разсъждения :

Прави ми впечетление, че:

1. Когато на бензин зааботи лошо, на газ се вдига разхода.
2. На борд компютъра разхода, който показва когато колата е зле на бензин е значително по-нисък от колкото когато колата си работи окей на бензин. Това се наблюдава и когато карам на газ затова се чудя какво би оказала влияние върху показанията на бордкопм. и след като на газ не се регулира притока на гориво, то би трябвало да е въздуха. Дали съм прав ? Но тогава какво - маф сензор?

Аз ли съм пропуснал да прочета, или никой не се е сетил да провери как са инжекторите :?:


Ами инжекторите малко ги изключвам като вариатн. Значи за запушване много ме съмнява, защото пробелема се появи изведнъш , също и така изчезна, после пак се появи. Освен това те какво влияние биха оказали на газ ? Защото така на газ колата започна да харчи повече, а на борд компа. показанията за разход драстияно паднаха. За инжекторите единствено си мисля дали може нещо по управлението им да се бъзика, но пак защо и на газ да окаже влияние? Иначе до инжекторите е мерено налягането на бензина и е екстра.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 17 ное 2006 10:35


На газ ми вдигна разхода с 2-3 литра :( след появата на проблема.
Какво би оказало влияние и на газ? Въздух, предварение, друго ?!?!?!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 17 ное 2006 10:44


astragt написа:На газ ми вдигна разхода с 2-3 литра :( след появата на проблема.
Какво би оказало влияние и на газ? Въздух, предварение, друго ?!?!?!

Капачка, палец, кабели, свещи, бобина.
Всичко по запалването... и въздушен филтър ;)


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 17 ное 2006 11:37


vasstop написа:
astragt написа:На газ ми вдигна разхода с 2-3 литра :( след появата на проблема.
Какво би оказало влияние и на газ? Въздух, предварение, друго ?!?!?!

Капачка, палец, кабели, свещи, бобина.
Всичко по запалването... и въздушен филтър ;)


Капачка, палец, свещи, кабели, въздушен филтър - нови!
+ нова дроселова клапа за ххх пари, но проблема си остана - мистерия :(
Само бобината не е сменена. Но дали може от нея да идват проблемите описани в по-горните отговори?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 17 ное 2006 13:48


колега на 2.0 ADY мотор паметта не се трие с изключване на акумулатора. Т.е. възможно е да ти трупа някаква грешка на газ и затова на бензин да прави мизирия.
Моя съвет е закарай я на Вагком да ти изтрият ако има грешки натрупани и я покарай малко на бензин после да видиш дали ще има проблеми.
Прочетох цялата тема и само мога да ти съчувствам за преживелиците по автомобила ти.
Успех.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 17 ное 2006 13:52


ivo123 написа:колега на 2.0 ADY мотор паметта не се трие с изключване на акумулатора. Т.е. възможно е да ти трупа някаква грешка на газ и затова на бензин да прави мизирия.
Моя съвет е закарай я на Вагком да ти изтрият ако има грешки натрупани и я покарай малко на бензин после да видиш дали ще има проблеми.
Прочетох цялата тема и само мога да ти съчувствам за преживелиците по автомобила ти.
Успех.


Ще опитам, благодаря за ценната информация! Това май съм го попропуснал!
Само да намеря малко временце и отивам да я мъдрим с Ваското.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 17 ное 2006 14:18


astragt написа:На газ ми вдигна разхода с 2-3 литра :( след появата на проблема.
Какво би оказало влияние и на газ? Въздух, предварение, друго ?!?!?!
Термостатче...
Ако не ти загрява испарителя и ти вкарва студена (или сравнително студена) газ :roll:


Потребителски аватар
asenkolev
Мнения: 64
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София , Golf III 1.6 1993 ABU

Мнениеот asenkolev » Пет 17 ное 2006 15:21


Незнам дали това ще ти помогне:Аз като си сложих газта, и след 1-2 седмици колата започна да реве на бензин, на изключена от скорост седеше на 2000 оборота на бензин, а на газ си беше нормално!Отидох при газаджиите и те ми сложиха, някакво реле да чисти грешките в компа.Малко българска работа, но от тогава го няма тоя проблем!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 24 ное 2006 15:43


Сега идвам от Ваското,
Грешките, които изкара са от ламбда сонда /бедна, богата , вероятно от газта/. Изчистваме но на бензин пак работи толкова зле :(
Значи съмнениеята са за прецакан МАФ сензор. Като го откачим и заработва колата като хората.
Иначе работи на супер бедни смеси а пък налягане на бензин си има.

Та отправям голяма молба към колегите с този двигател /май и на 1,6 101к.с. е такъв маф-а на хитачи/ да направим един тест с неговия маф на мойта кола да видя дали ще заработи.

Поздрави!


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пет 24 ное 2006 15:57


МАФ-а по принцип е по-издръжлив от АФМ-то (дебитомера).
Аз за това те питах дали колата има/имала спортен филтър, защото някъде бях чел, че ако спортния филтър е твърде много мазен при поставянето му (той си е намазан стандартно, за да обира праха) е възможно маслото да полепне по МАФ-а, който сам по себе си представлява една нажежаема жичка. Ако намериш за проба таквоз чудо после питай Ваското дали не може да погледне твойта джаджа изотвътре. Също четох, че някои МАФ-ове, ако не и всички, се следят от компа на колата и при получаване на грешка, компютърчето "спържва" нажежаемата жичка, за да изчисти (изгори) мизериите. :shock
Но пробата е първото нещо, за да се прецени какво е положението.


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пет 24 ное 2006 16:05


ела ще пробваме с моя. ако е от него ще разбереш веднага, но ако е от него като му махнеш буксата компа минава в авариен режим и пак се вижда но ще качи грешка. най добре докарай я и ще пробваме с моя


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 24 ное 2006 18:22


angell написа:ела ще пробваме с моя. ако е от него ще разбереш веднага, но ако е от него като му махнеш буксата компа минава в авариен режим и пак се вижда но ще качи грешка. най добре докарай я и ще пробваме с моя


OK! Много съм ти задължен! Става ли за другата седмица в началото да ти звънна да видим кога ще ти е удобно, че тази вечер ще пътувам за прованса.
Иначе да като откачим буксата компа минава в авариен и колата заработва. Лошото е, че Ваското го почисти перфектно, но не се оправи. Може да си е заминал тотално.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 24 ное 2006 21:11


начи пича ми сподели че проблема е започнал след като газаджии са се опитвали да го чистят. подозирам че е бил топъл и са го преохладили много рязко и оттам си е изменил показанията някак...
компира всячески се опитва да компенсира и показва много странни работи (дюзи на 2-5мсек дросел на 10 град.) ама всуе... ламбдата не откъсва почти хич... а в юнито са се пробвали с външна ламбда и тя е показала същите смески... на високи се пооправя-дюзите намаляват и ламбдата почва да подмръдва леко.
в авариен изчиства работата ама кухата ми лейка забрави да види как се движат показанията в авариен... :banghead:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта