1.8 ADR 125кс с ГИ
Ето какво сътворих и аз:
След махане и слагане на акумулатора и едно "аварийно" запалване на газ (не на бензин) след това, при запалване работи няколко секунди полека заглъхва и гасне. Запалване пак ... работи малко по-дълго, заглъхва и пак гасне ... На третия път не изгасва но оборотите твърде много играят между 800 и 1000. Когато загрее няма този проблем.
Разбрах че този дебитомер се почиства със спрей, както и дроселовата клапа.
Вярно ли е това?
Съвпадение ли са моите манипулации с появяването на проблема или не ?
Така като чета за някакво "обучаване" с ваг ком, това може ли да е свързано с махането на аку-то - звучи невероятно поне за мен.



B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 14 юли 2012 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
има ли някой развитие по темата?? при мен е същия случай - мени обороти (загряла или студена - едно и също); пали трудно, особено на студено време; понякога осезаемо губи мощност - по принцип си набира доста сносно, а пък най-добре се представя на 5та между 120 и 180 - пипнеш ли газта моментално отреагира и почва мн бързо да набира, вдигал съм 200 с 4 човека и багаж и после намалих, понеже имаше коли пред мен, иначе можеше и още предполагам. а по уикипедия и дават 205, а моята е на 16 години. НО ми се е случвало от 130-40 да падне до 70-80 в рамките на минута да речем. Включвам 4та, включвам 3та - не помага...
смених дебитомер (сменен е наистина - разхода ми падна с около 1,5-2л/100 след смяната), смених свещи (
), пусках на ваг-ком - не изписва нищо..
забелязах, че пластмасата, в която са бобините е пукната на няколко места, но компа нищо не казва по случая.
става дума за Ауди Б5 '95 АДР с ГИ
смених дебитомер (сменен е наистина - разхода ми падна с около 1,5-2л/100 след смяната), смених свещи (


забелязах, че пластмасата, в която са бобините е пукната на няколко места, но компа нищо не казва по случая.
става дума за Ауди Б5 '95 АДР с ГИ
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
Почистихме дебитомера и дросела, но все още нямам серизони наблюдения ... ще пиша
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
След като си с ГИ е хубаво да погледне и дюзите. Обикновено този ефект се получава когато някоя от тях е тръгнала да се скапва. Добре е също да смениш и двата филтъра на изпарителя, ако не си го правил до сега. На колко километра ти е ГИ-то и обслужвал ли си го до сега?
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
ГИ е на 3000км, но малко и не виждам връзката, след като го прави на бензин при запалване.
Иначе, да, ако не се реши следващата стъпка е дюзите, доколкото разбрах.
Иначе, да, ако не се реши следващата стъпка е дюзите, доколкото разбрах.
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 14 юли 2012 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
При мен пък почна да се дави като паля на бензин. Като опитам леко да подам газ се дави и даже може да угасне.. Като изчакам 1-2 мин и превключи на газ всичко е наред. После веднага пак включвам на бензин (още си е студен двг!!) и отново няма никакви проблеми



- boqnkov
- Мнения: 155
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 15:16
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 1.9 TDI avf
- Местоположение: Plovdiv
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
При мен случая е следния. 1.8 APT 125 к.с. : Имам ГИ от съвсем скоро. При палене сутрин колата пали от четвърт както се казва. Оборотите си застават на 1100 - 1200 - бетон. След 5 - 10 сек започват едни колебания - падат до 400 500, пак се качват до 1100 и така 5 - 6 пъти и след 30 секунди от запалването на колата всичко е перфектно все едно нищо не е било. Колата си има ряз на бензин, върви в целия работен диапазон от обороти на двигателя и то мъжката... за това купе и тези коне де...
Бих се радвал ако някой ме насочи от къде най - евтино и лесно да тръгна по стъпките за отстраняване на проблема защото адски много ме дразни и ми разваля удоволствието от това да имам Пасат.

-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
Отскоро имам идентичен проблем.ADR 125 hp 1997 Passat B5 .Когато пали пали от раз вкл. и на стuдено -10;-15С .Вече втори път не иска да запали нито на бензин нито на газ.Бензиновата помпа работи - изхвърля бензин, не съм мерил налягане и дебит.Горивото българско и газта тоже.Филтрите на ГИ/около година Фобос1Плевенска/ са сменени през август,горивния филтър и въздушния също.Проблемът възнина за пръв път при много малко бензин в резервоара.Довлякох я на сервиз -там казаха че са я заредили и на другия ден е тръгнала от раз, но след месец същата ситуация се повтори- т.е. вчера.Запали веднага, работи 15-20 минути и спря , после запали на газ , заредих в бензиностанцията и до там.Акумулатора падна, заредих го и днес пак не иска да запали.Аварийно на газ тръгва за 20 сек и пак гасне.Свещите не съм сменял от най-малко 20 000 км. Моля ако някой е имал или има решение или достоврено мнение по проблема да го сподели.Благодаря на всички предварително! 

- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
Имах подобен проблем с игра на оборотите, докато не ми отказа бензиновата помпа. Наложи се спешна смяна с попма втора употреба. Оборотите се стабилизираха. Сега си чакам поръчаната нова помпа.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
имам същия проблем и ми казаха че най вероятно е от маслото или маслена помпа,ако е по гъсто маслото 10/40 когато е по студено не подкачва добре и мени оборотите затова ще опитам с 5/40 зимата та да видим друг проблем е че не работи добре маслената помпа
- siko2
- Мнения: 164
- Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:27
- Автомобил: VW Passat B5 1997
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
И аз бях с такива проблеми като вашите но тук от 2 месеца и нещо на сам вече не ги наблюдавам. Карах я няколко пъти за по около 200км на бензин, сипвам и да има повечко в резервоара и колата си пали и работи доста добре! Горете го този бензин! Вече гледам 1път в месеца да го изгоря и да сипя уж нов.Явно старее вътре или се утаява и си губи нещо свойствата и прави магарии.. Нямам друго логично обяснение за моят случай!
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двигателя
Здравейте колеги!По темата и аз имам б5 1.8 АДР и имам по4ети вси4ки проблеми (имах)и си ги лекувам това с мененето на оборотите при мен бе6е при всчкакви температури на двигателч и натискане на спирачките въртене на волан и тнт.Проблема с това бе6е Тръбата за въздуха дето влиза в дроселовата клапа(мислч и дебитомер при този модел)с пласмасовите колектори - там дето се свързват има едно гумено уплатнение което при мен се бе6е скъсало и поизвадило и дърпа въздух(неможах да го намеря като ново за това си взех вътрешна гума от колело и си изрязах три парчета и ги сложих за уплатнение и стегнах силно сега имам само проблема със т.н. Ел.смукач но като ми остане време 6те го направя и 6те пища!Успех
- plambata13
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 09 ное 2009 15:20
- Автомобил: Passat B6 TDI
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двига
Проблема с оборотите на студено могат да са от темп. датчик,дросел( за чистене,после се адаптира с ВАГ КОМ,при махане на акумулатор,пак е необходимо адаптация с ВАГ). Да смуче въздух ,най вече ако е скъсам маркуча на картерната вентилация(затапва се откъм дросела).Също така за трудното палене може да е и бензиновия регулатор(в края на рейката),след като се изгаси колата му се дърпа маркучлето,ако прокапе,той е.
- Lonely-Wolf
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двига
Този дебелия маркуч за картерните газове,дето влиза в дросела може ли да се замени примерно с ладин,че е много скъп? Някъде четох,че уж ставало но сигурно ли е?
п.с. Никой ли не го е сменял?
п.с. Никой ли не го е сменял?
Последна промяна от Lonely-Wolf на Пон 18 мар 2013 10:11, променено общо 1 път.
- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B5 1.8 125 ADR не поддържа обороти докато е студен двига
А сетихте ли се да си проверите лулите на свещите и кабелите?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта