Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
При мен над картера има тяло от две части, в което е маслената помпа.
Тече от горната част, която контактува с блока. За да я сваля, трябва да махна ангренажа, а той на малко над 20 000 и не ми се разкоства, още повече, че по- скоро цапа, отколкото тече.
Тече от горната част, която контактува с блока. За да я сваля, трябва да махна ангренажа, а той на малко над 20 000 и не ми се разкоства, още повече, че по- скоро цапа, отколкото тече.
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ради, не знам как имаш нерви да се занимаваш с всички тези дреболии, но пък ти си ги имал предвид като си взел евтино колата. Аз имах преди години едно АСЕ 2.0 16V В4 куатро и като му се събраха ей такива милион дреболии, плюс разход от 22\100
,направо се обадих на Емси и дойде с пътна помощ да го вземе от нас...че не искаше и да пали пред публика...срамежливо беше
За 1000 лв му го дадох за части и след това почерпих за 1200, че съм се отървал. А точно преди година го бях трампил за една 90-ка слънце 2.3 NG мотор, че била стара вече...пълен идиот, още ме е яд.
Извинявай за отплесването извън темата, но напълно те разбирам какво ти е да откриваш всеки ден нова изненада. А иначе точно С4 са едни от най-здравите Аудита, но и там годинките си казаха думата, един добър мотор не прави кола.


Извинявай за отплесването извън темата, но напълно те разбирам какво ти е да откриваш всеки ден нова изненада. А иначе точно С4 са едни от най-здравите Аудита, но и там годинките си казаха думата, един добър мотор не прави кола.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Аз колата я карам и хич не я щадя. Отделно съм човек на, който дреболиите му правят впечатление и не се примирява с тях за дълго. Повечето неща дето ще правя по колата много хора изобщо няма да им обърнат внимание.
Освен това я търпя затова.

И за това:
И затова, че въпреки работата свършена по колата все още ми е под 5 бона.
Освен това я търпя затова.

И за това:
И затова, че въпреки работата свършена по колата все още ми е под 5 бона.
Последна промяна от radi_nrj на Сря 18 яну 2017 0:41, променено общо 2 пъти.
- Soze13
- Мнения: 207
- Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APR
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Аз не разбирам нищо от дизели и вероятно е по-добре, но ми се струва, че има нещо не наред за да пали така и то от втория път?!
Дизел карах миналата зима една Дачия Логан 1.5 и изобщо не се замисли и при -10. Вярно, че беше на 20000 км, но все пак...
Дизел карах миналата зима една Дачия Логан 1.5 и изобщо не се замисли и при -10. Вярно, че беше на 20000 км, но все пак...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Пали така със стартер, който е почти запекъл и скоро ще се рециклира. Друга кола по-скоро ще умре отколкото да запали със стартер дето едва вдига 200 оборота ;)
Последна промяна от radi_nrj на Вто 17 дек 2013 0:20, променено общо 1 път.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Друга кола по скоро ще умре отколкото да запали със стартер дето едва вдига 200 оборота
Тука може много да се спори, но това е една съвсем друга тема.....
Иначе, колега, евала за ентусиазма и търпението, всеки не е за тази работа, важно на теб да ти доставя удоволствие, в такива "проекти", цената не е важна, ако трябва да го измерваме в пари е безмислено упражнение, ама кефа нямал цена.....

-
- VW експерт
- Мнения: 13386
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
escrime написа:Най-рядко срещаните екстри на А6 C4 според мен са - шибедах, бордови компютър, фабрично BOSE аудио (Ауди концерт), електрически щори на задните странични и задното централно стъкло, електрически седалки, система за миене на фаровете и печка.
На практика всички имат ABS, климатроник, ел. фарове и фарове за мъгла, ел. огледала с прибиране и подгрев, ел. стъкла (поне отпред) и централно заключване и фабрична аларма.
ESP не съм сигурен дали изобщо има вграждано на тази платформа.
Ради, samo_pechka, и аз имам някакъв спомен за 1.9 дизел на C4, но на живо не съм виждал.
Миналата пролет бях полудел по едно такова!С колега бивш собственик на такова имахме кореспонденция,+ и -.Доста екстри,добре изглеждащо,1,9 ТДИ,АХУ мотор,90кс.В Мобиле беше пуснато за 3 800.Спазарих го на 3 000.Но видях страшно много ръжда,по елементи на окачването и беше захапала и задния десен калник.Имал съм Ауди,старо,но ръжда по купето нямаше.Това ме отказа,иначе тия 90 коня си го носеха прилично.Пък и данъка и застраховката щеха да бъдат от ниските цени.
Чат-пат пускам търсене на С4-90кс ТДИ,ама няма,явно е рядка тая моторизация.
Преди 2 години ми изпада също С4,2,5 ТДИ,куатро,комби-ама 5 000лв нещо ми се видеха много за нов внос!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
На 90-те коня другия минус е, че е 5 скорости. Иначе според мен си взел правилно решение като си се отказал. Точно по тия коли с много яко галванизирани ламарини и елементи по окачването, които са заводско боядисани ръждата е признак на нещо страшно, което някога се е случвало с колата.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
По отношение на ръждата - врата от такова Ауди изкара 2 години в сняг, луга, пясък и дъжд с чисто оголен метал с размер около 5х5 сантиметра, точно над прага. Като я свалихме метала беше лъскав като огледало, а около него нямаше и помен от увреждане на останалата здрава боя.
Щом ръждата е била захапала калника не мога да си представя какво се е случвало с автомобила.
Щом ръждата е била захапала калника не мога да си представя какво се е случвало с автомобила.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Заблуждаваш се- калниците на Ц4 гният- предните.
Аз спасих единия и смених другия. Единия беше без интервенции (оригинална боя), другия беше правен с ГЗ на някой бояджия.
Задните и вратите са галванизирани, както и купето.
Аз спасих единия и смених другия. Единия беше без интервенции (оригинална боя), другия беше правен с ГЗ на някой бояджия.
Задните и вратите са галванизирани, както и купето.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Откровено казано това за предните калници не го знаех. 

- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ivo_Dinkov написа:Заблуждаваш се- калниците на Ц4 гният- предните.
Аз спасих единия и смених другия. Единия беше без интервенции (оригинална боя), другия беше правен с ГЗ на някой бояджия.
Задните и вратите са галванизирани, както и купето.
Баси странното ... отделни части на едно купе, да се третират по различен начин.
Виждал съм ръжда на предни калници, но винаги съм мислел: Поредното удряно ц4 и лошо направено ...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Може би купето с вратите се топва във ваната, а предните калници и капака идват после по друга линия и се слагат след монтажа на окачване и мотор.
Последна промяна от radi_nrj на Пет 11 яну 2013 13:40, променено общо 1 път.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ето как изглежда галванизирания метал- след инцидента стоя 3 седмици под снега и нямаше дори жълти петна от ръжда:


- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Audi A6 C4 2.5 TDI 143hp
Ивчо днес видях най скъпото Ауди А6 Ц4 в София
много е готино 


Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта