Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот microelement » Пет 11 яну 2013 18:05


Пускай темата за пежото че нямам търпение вече mhihi mhihi mhihi
И аз следя темата с огромен интерес :) като роман малко става,можеш да издадеш книга с тоя голф,ще се продава :Mr Green Fun :beer




Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот hristodj » Пет 11 яну 2013 18:34


Ти си жесток ти не си човек.
Корема ме заболя.Давай само така. :beer


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот PuShE_ » Пет 11 яну 2013 18:45


Еййййй,тука нещо яко се заформило,чакам с нетърпение темата за пеуЖото :) :lol:


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пет 11 яну 2013 23:08


Благодаря, колеги, за подкрепата. Ще се оправи голфа, няма начин. А пежото ми е другия любим автомобил и ми е служил много вярно. Майтап майтап, ама колата е страхотна. Днес, след като девет месеца се разлагаше буквално на паркинга на майстора ми, запалила от половин оборот без да изпуши.


Потребителски аватар
TRAIANSKI
Мнения: 248
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
Автомобил: Golf mk3
Двигател: 1.8 75 AAM
Местоположение: Сливен (Праскова area)

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот TRAIANSKI » Пет 11 яну 2013 23:26


Няма лоша кола - има лоша поддръжка :) :да:


Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот microelement » Съб 12 яну 2013 8:08


И аз съм на това мнение...
какво като е пежо,те правеха години наред доста свестни коли - здрави купета,здрави мотори (дизела им е отличен) комфортни са доста :)
всяка кола си има своите качества и недостатъци :wink: :beer


Потребителски аватар
TRAIANSKI
Мнения: 248
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
Автомобил: Golf mk3
Двигател: 1.8 75 AAM
Местоположение: Сливен (Праскова area)

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот TRAIANSKI » Съб 12 яну 2013 9:09


Всеки малко или много е чувал за френския дизел .. :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот stefan4o » Съб 12 яну 2013 9:10


TRAIANSKI написа:Всеки малко или много е чувал за френския дизел .. :)

Някои даже и попарата са му сърбали :lol: scare
Иначе не са много лоши коли Пежата де :roll:


Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот microelement » Съб 12 яну 2013 12:36


До 2000 година са доста сполучливи и масови
има малко неприятности с торсионите и други неща но като цяло пежо си е марка :)
не може да се сравни със сектата ама :wink:
: vw fen


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 12 яну 2013 22:32


Като цяло харесвам коли до 2000 година. Колите от до някъде 2000 година са проектирани да те надживеят. 605-цата е '97 година. Когато я купувах продавача ми каза, че получавам комфорта на S класа на цената на Голф четворка /продаде ми я за 4 500 при това на изплащане/. Прав се оказа кучия син. След две години каране на парахода абсолютно всичко ми вози гадно и твърдо. С изключение на черния изрод, който го спряха от движение. Голфовете имат право да возят така, защото им е запазена марка и е признак на мъже(н)ственост да ходиш без бъбреци. Силни усещания за силни мъже хехе.

Изпълнението на интериора в купето на колата е от най-висока класа, всичко е правено внимателно и с идеята да държи поне 50 години. Новите коли им правят пластмасите от кофички от кисело мляко и са проектирани да изкарат периода на гаранцията или до 5 години.

Днес взех колата и утре ще и направя фотосесия. Ще отворя отделна тема. Може би ще се каже "Как се превръща Пежо лимузина в Голф лагерна количка" или нещо подобно и мисля да се разлигавя до безобразие в темата. Силно се надявам да не ми изтрият модераторите темата, че е френска колата.


Потребителски аватар
microelement
Мнения: 730
Регистриран на: Сря 13 май 2009 10:57
Автомобил: Audi B5
Двигател: AFN
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот microelement » Съб 12 яну 2013 22:52


че кой би изтрил такова произвдение mhihi mhihi mhihi mhihi хахахаха
представям си :Mr Green Fun
айде действай че аудиторията е под напрежение :beer :mrgreen:


Потребителски аватар
TRAIANSKI
Мнения: 248
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 12:14
Автомобил: Golf mk3
Двигател: 1.8 75 AAM
Местоположение: Сливен (Праскова area)

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот TRAIANSKI » Съб 12 яну 2013 22:54


Чакаме Премиерата scare scare scare scare


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 13 яну 2013 11:17


Ха, колеги, ами че аз забравих да ви пусна снимки с новите фарове. Изобщо не претендирам за оригиналност с тези фарове, ужасно много тройки ги имат, обаче според мен това са едни от най-добрите фарове за Тройка. Конкурират ги според мен като визия и качество само едни фарове, има ги в темата на колегата vlado0o^ за неговата тройка - "Моят черен ГТИ Едишън". Производителят им е Вотекс. Започнах да търся такива, но няма. А хелата, която сложих, си я таргетирах още преди 4 години.

На първо нощно каране направо се уплаших. Превърна ноща в ден и по радиото пуснаха сутрешния блок на БТВ, а беше едва 18:34 часа ... Емо ти Чолаков взе да пуска тъпи шеги за времето, а аз имах натрапчивото усещане, че се намирам в паралелна реалност ...

Отплеснах се.

Ето снимките - преди и след:
Прикачени файлове
photo.JPG
garage.php.jpeg


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 13 яну 2013 11:19


Прехвърлихме ксенона от старите фарове и ми сложиха на дългите някакви шантави крушки по 40 лева едната дето светят малко и те като ксенон. Това е временно, докато не сложа ксенон и на дългите. Когато го правя ще сложа и day lights за разкош и ставам като НЛО по обед. И парктроник. И, а да, и да пусна колата в движение.

EDIT:

Въпреки, че колегите във форума ми казаха да не ги пръскам фаровете черен мат, все пак ще се боядисат. За жалост пластмасата на десния фар е неприятно охлузен. За сега ще се карат така, а пролетта ще се боядисат, когато преправим вратите и капака на багажника. Това пък ще се прави, защото кита, с който е запушил лайсните и задния капак взе да се напуква по щефовете на заварките заради некадърната работа на стария майстор.

Днес ще нащракам снимки на пежото и отварям нова скандална тема.


Потребителски аватар
Persin
Мнения: 392
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Russe-Pleven

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Persin » Нед 13 яну 2013 11:30


Endios написа:Прехвърлихме ксенона от старите фарове и ми сложиха на дългите някакви шантави крушки по 40 лева едната дето светят малко и те като ксенон. Това е временно, докато не сложа ксенон и на дългите. Когато го правя ще сложа и day lights за разкош и ставам като НЛО по обед. И парктроник. И, а да, и да пусна колата в движение.

EDIT:

Въпреки, че колегите във форума ми казаха да не ги пръскам фаровете черен мат, все пак ще се боядисат. За жалост пластмасата на десния фар е неприятно охлузен. За сега ще се карат така, а пролетта ще се боядисат, когато преправим вратите и капака на багажника. Това пък ще се прави, защото кита, с който е запушил лайсните и задния капак взе да се напуква по щефовете на заварките заради некадърната работа на стария майстор.

Днес ще нащракам снимки на пежото и отварям нова скандална тема.

браво колега само така с интерес ще чакам развитието по френския ти приятел :applause: :beer



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 9 госта