Колега помагайте От около седмица лампата за водата почва да ми мига докато карам.Незнам от какво може да е Антифриза в казанчето е на максимум,загрява нормално почти до 90 градуса и почва без причина да свети ей така в движение.Не е прегрявана,антифриза и големия радиатор ги смених преди около 2 седмици.Но това от няколко дни ме дразни много
След като светне свети през цялото време,но като изгася колата и веднага запаля не свети.Тръгвам и след около километър пак започва да мига...
Ето снимка и видео на лампата
От какво може да е?
Благодаря предварително!
Тук на снимката неможах да хвана лампата докато мига
При мен има лек теч от тройника и когато спадне нивото в казанчето се получава същото. Ако нивото е наред провери двата кабела които влизат в казанчето
Как да ги проверя колега? Иначе нивото не мърда.Буксата я гледах всичко изглежда добре.
Да пробвам ли като светне пак лампата да извадя буксата и сложа едно мостче с кабелче на нея,дали ще спре да мига? Ако спре да търся ли проблема в казанчето?
Ами да ти кажа колега и аз мисля вече така. Вчера почистих крачетата и буксата и днес нямах проблем,не е светила лампата,но ако светне ще изключа буксата и ще сложа едно мостче да видя как ще е.Ако случайно пак светне ще търся проблема другаде,ако ли не ще сменя разширителния съд.
Колеги днес 2 пъти вече ми светва лампата от Радомир до Благоевград След 1-я път на Дупница свалих буксата и сложих мост с жичка,за да пробвам дали не е от датчика в казанчето,но преди Благоевград пак светна
Освен да проверя температурния датчик,къде другаде мога да потърся проблем
п.п Температурния датчик е този на тройника на главата нали? Имам само един и излиза една букса от него.
Няма да е от там,колега.Тази сутрин и при мен се появи този проблем.Веднага откачих куплунга от казанчето,но продължи да свети.Вчера бърниках по парното и предполагам съм опънал някоя жица,та проблема ще е по връзките на таблото...предполагам.
По-скоро си мисля колега,че датчика (понеже е с 4 крачета) подава на таблото правилна информация за температурата,понеже си ми загрява до 87-90гр. , а на компютъра подава грешна информация и затова ми мига
Може и да греша,но по логично обяснение нямам.Ще сменя някога датчика и ще разбера
Готино предположение,ако примерно датчика подаде 100 ома към компа,значи колата е загряла...Да ама незнам,мисля че червената лампа се пуска от другаде.Ако е вързана и тя за датчика на темп,то щяхме да усетим аномалии при работата на студен мотор,все пак компа командва впръскването и степ мотора..поне на мен ми светна на напълно студен мотор.Да споделя,че моята се оправи.Не можах да тествам дали е от казанчето/въздух или замърсяване/ проблема или по кабелите зад таблото.
Колеги вързах днес колата на ваг ком,но когато колата загря (по табло) на 90 градуса,вага показваше стойности от 84.5 до 85.5 градуса. Лампата не светеше. Щом има такава разлика,датчика ли може да е проблема? Трябва да изчакам лампата и пак видя колко ще показва на вага
MaRtiNsKi написа:Колеги вързах днес колата на ваг ком,но когато колата загря (по табло) на 90 градуса,вага показваше стойности от 84.5 до 85.5 градуса. Лампата не светеше. Щом има такава разлика,датчика ли може да е проблема? Трябва да изчакам лампата и пак видя колко ще показва на вага
Причината за тази разлика не е датчика, просто таблото така е настроено от 75 до 105 градуса показва 90 гр., а реалната температура можеш да видиш на ваг ком.
попринцип датчика от тройника показва на таблото и на компа -че колата е загряла дане подгрява .имах такав проблем с пасат 5 просто му подсилих антифрза до -45 и край но нз при теб дали 6те помогне