


Премахване на EGR-valve
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Премахване на EGR-valve
Аз съм с мк3 афн с чип, генерация и спортен JR. Мога ли да направя нещо с егр клапана за да тръгне колата още малко?
- svetliosabev
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1Z 1995
- Местоположение: V.Tyrnovo
Re: Премахване на EGR-valve
ubahob-0102 написа:Аз съм с мк3 афн с чип, генерация и спортен JR. Мога ли да направя нещо с егр клапана за да тръгне колата още малко?
Може бе,колега.Затапваш го с избран начин:с пластинка или запушваш маркучето .Но мисля че ефект ще усетиш ,ако е бил задръстен колектора и си го почистил по време на интервенцията.Но "+" ще има незаависимо дали ще го исетиш.

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Премахване на EGR-valve
Благодаря колега, нещщо друго което мога да направя за допълнителна мощност колкотото и малко да е?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Премахване на EGR-valve
Не си мисли,че като затапиш ЕГР-а ще усетиш промяната. Тунингът е скъпа инвестиция.Колкото по-рано го разбереш толкова по-добре. Без пари трудно ще стане работата.Като за начало може да си "ъпгрейднеш" филтърната кутия като и разшириш входа и се опиташ да вкараш директно малко повече студен въздух.Ще има по-голям ефект от запушването на ЕГР-а,но все пак и него изолираш и си готов.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Премахване на EGR-valve
@Freakylol
След като дадеш тест и висчко работи нормално трябва да дадеш и SAVE
След като дадеш тест и висчко работи нормално трябва да дадеш и SAVE

- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Премахване на EGR-valve
Нямам никъде сейф -.-
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Премахване на EGR-valve
Какъв ти е кабела ?
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Премахване на EGR-valve
Trimontcium написа:Добре де, моя тръгнах да го рекалибрирам, само че не дава петцифрени стойности а стойност 128... успях да я кача на 154 и немога повече... показанията отидоха от 250mg/R на 340mg/R пише в нета, че може и до 370... ама не ми дава повече... идеи?
Колеги и при мен положението е същото


Ето снимка:
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Премахване на EGR-valve
Компютъра е по-стар, затова показва такава стойност. Ако не се бъркам е 16 битов и стойността ти е заводската.
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Премахване на EGR-valve
Коя стойност е заводската?
Моята беше 128 и беше 250mg/R, а аз я направих 154 и 325.9mg/R с това е максимума който можеше да се зададе.
Да считам ли,че до някаква степен съм затапил EGR-a? Или да си върна 128 като стойност?
А какво значи,че компа е от старите и е 16 битов?
Няма да мога да диагностицирам повечето модули с ваг ком ?
Благодаря предварително,но може да се каже че съм начинаещ все още с вага
Поздрави
Моята беше 128 и беше 250mg/R, а аз я направих 154 и 325.9mg/R с това е максимума който можеше да се зададе.
Да считам ли,че до някаква степен съм затапил EGR-a? Или да си върна 128 като стойност?
А какво значи,че компа е от старите и е 16 битов?
Няма да мога да диагностицирам повечето модули с ваг ком ?
Благодаря предварително,но може да се каже че съм начинаещ все още с вага

Поздрави
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Премахване на EGR-valve
Несъм сигурен, че е 16 битов колега. Наскоро прочетох в една тема нещо подобно. Относно твоята стойност - да 128 е стандартната, а ти си го притворил. Това колко може да се притвори си зависи от самия софтуер - демек повишавай числото докато вече комп-а не допуска тестване с по-голямо число, това е максимума. Това, че е по-стар означава, че ще имаш по-малко модули за сканиране, по-малко електроника и по-малко проблеми на главата 

- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Премахване на EGR-valve
Ясно колега
Значи правилно съм го "затапил"
Благодаря

Значи правилно съм го "затапил"
Благодаря
- brazy
- Мнения: 227
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:43
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.9TD AAZ 1993
- Местоположение: София /Горубляне
- Контакти:
Re: Премахване на EGR-valve
Здравейте колеги, да ви попитам на AAZ мотор 1,9ТД има ли такъв ЕГР клапан и дали това там http://www.gophoto.it/view.php?i=http://i892.photobucket.com/albums/ac129/salutka/EGR01.jpg#.UPxKhvJyzO4 се затапва изобщо .



- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Премахване на EGR-valve
Това е ЕГР клапана и се затапва при желание.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Премахване на EGR-valve
ka4o_pi4a написа:Какъв ти е кабела ?
VCDS - 11.2.0
Кабел - VAG118
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта