


Проблем с парно на Венто GT
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Проблем с парно на Венто GT
+1 за менте китаец радиатор.
Re: Проблем с парно на Венто GT
Днес си сложих оригиналното радиаторче и пак същата работа, на 2000 об. духа топло а под тях студено. Вече не знам, остана да сменя водната помпа но дали тя е причината не е ясно. Какво да правя?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Проблем с парно на Венто GT
Когато двигателя работи на празен ход тече ли антифриз от тънкото маркуче в разширителния съд?Имаш ли термотроник?Този проблем ми се е появявал когато нивото на антифриза е ниско!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с парно на Венто GT
Извади тънкото маркуче от разширитела и провери на обороти тече ли,като го поставиш в разшеритела от горе.Ако си сигурен в радиаторчето остава водна помпа...Странно,че и двата маркуча са ти топли.Хубаво е било като сте разглабяли таблото да подгреш колата и да пипнеш радиаторчето.
Хубаво е докато правиш манипулацията с маркучлето да се загледаш за мехурчета и миризма на газ в разширитела.Че ако и помпа не е....
Хубаво е докато правиш манипулацията с маркучлето да се загледаш за мехурчета и миризма на газ в разширитела.Че ако и помпа не е....
Re: Проблем с парно на Венто GT
aptt написа:
Dancho_73 написа:
При мен като е на място колата духа студено като е в движение си духа топло.Клапите съм оттварял всичко е ок.Незнам от какво е
При мен е същата работа . При 2000 х. об. духа топло а под тях студено. Даже днес смених отново радиаторчето с оригиналното но пак същата работа, даже преди да сложа маркучите напълних радиаторчето с антифриз за по сигурно обезвъздушаване но уви . Вече вдигам ръце.
Колата е Венто с 2Е мотор ако това има значение.
----------------------------------
Здравейте на всички и Ч Н Г! Весела , щастлива и безаварийна !
Проблема с парното е решен за 5 минути. При мен се оказа следното. Значи радиаторчето на парното е с по голямо съпротивление на водата от испаритела и за това на малки обороти водата циркулира от двигатела през испаритела и налягането е малко и не ходи до парното. Извадих единия маркуч на испаритела и сложих в него един по малък и вече има парно. Оставаше ми само да сменя и водната помпа и проблема щеше да си остане.
Dancho_73 написа:
При мен като е на място колата духа студено като е в движение си духа топло.Клапите съм оттварял всичко е ок.Незнам от какво е
При мен е същата работа . При 2000 х. об. духа топло а под тях студено. Даже днес смених отново радиаторчето с оригиналното но пак същата работа, даже преди да сложа маркучите напълних радиаторчето с антифриз за по сигурно обезвъздушаване но уви . Вече вдигам ръце.
Колата е Венто с 2Е мотор ако това има значение.
----------------------------------
Здравейте на всички и Ч Н Г! Весела , щастлива и безаварийна !
Проблема с парното е решен за 5 минути. При мен се оказа следното. Значи радиаторчето на парното е с по голямо съпротивление на водата от испаритела и за това на малки обороти водата циркулира от двигатела през испаритела и налягането е малко и не ходи до парното. Извадих единия маркуч на испаритела и сложих в него един по малък и вече има парно. Оставаше ми само да сменя и водната помпа и проблема щеше да си остане.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с парно на Венто GT
Колега би ли обяснил по-точно за маркучите.Извадил си маркуча на изпарителя,но кой ? През който влиза водата или излиза,и вътре в маркуча си сложил по-тънък маркуч,ако правилно те разбрах ?
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с парно на Венто GT
Все едно е кой маркуч. Избираш си единия,който ти е по-лесен и му откачаш единия край, пъхаш вътре едно парче по-тънък маркуч - с примерно 10см дължина и готово. Целта е да увеличиш съпротивлението, което оказва маркуча и през него да минава по-малко антифриз.
Тази процедура би помогнала само, ако изпарителя е паралелно вързан на радиаторчето, ако е последователно ще влошиш нещата
Тази процедура би помогнала само, ако изпарителя е паралелно вързан на радиаторчето, ако е последователно ще влошиш нещата

Re: Проблем с парно на Венто GT
Точно така колега, аз сложих на изхода на испаритела за да може да се задържа топлата вода ( антифриза ) повече в изпаритела. Колегата преди мене много точно ти го е казал . Успех !
Сега пък ми трябва дебитомер
Сега пък ми трябва дебитомер
