Проблем с парно на Венто GT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот vit_autosofia » Пон 10 дек 2012 6:18


+1 за менте китаец радиатор.




aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот aptt » Нед 30 дек 2012 20:04


Днес си сложих оригиналното радиаторче и пак същата работа, на 2000 об. духа топло а под тях студено. Вече не знам, остана да сменя водната помпа но дали тя е причината не е ясно. Какво да правя?


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот kiro rachnata » Пон 31 дек 2012 10:02


Когато двигателя работи на празен ход тече ли антифриз от тънкото маркуче в разширителния съд?Имаш ли термотроник?Този проблем ми се е появявал когато нивото на антифриза е ниско!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот Iezekil » Пон 31 дек 2012 10:55


Извади тънкото маркуче от разширитела и провери на обороти тече ли,като го поставиш в разшеритела от горе.Ако си сигурен в радиаторчето остава водна помпа...Странно,че и двата маркуча са ти топли.Хубаво е било като сте разглабяли таблото да подгреш колата и да пипнеш радиаторчето.
Хубаво е докато правиш манипулацията с маркучлето да се загледаш за мехурчета и миризма на газ в разширитела.Че ако и помпа не е....


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот aptt » Пон 14 яну 2013 0:03


aptt написа:
Dancho_73 написа:
При мен като е на място колата духа студено като е в движение си духа топло.Клапите съм оттварял всичко е ок.Незнам от какво е

При мен е същата работа . При 2000 х. об. духа топло а под тях студено. Даже днес смених отново радиаторчето с оригиналното но пак същата работа, даже преди да сложа маркучите напълних радиаторчето с антифриз за по сигурно обезвъздушаване но уви . Вече вдигам ръце.
Колата е Венто с 2Е мотор ако това има значение.


----------------------------------
Здравейте на всички и Ч Н Г! Весела , щастлива и безаварийна !
Проблема с парното е решен за 5 минути. При мен се оказа следното. Значи радиаторчето на парното е с по голямо съпротивление на водата от испаритела и за това на малки обороти водата циркулира от двигатела през испаритела и налягането е малко и не ходи до парното. Извадих единия маркуч на испаритела и сложих в него един по малък и вече има парно. Оставаше ми само да сменя и водната помпа и проблема щеше да си остане.


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот aptt » Пон 14 яну 2013 0:04


проблема е решен , за ключ.


charodei
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 10 ное 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот charodei » Пон 14 яну 2013 1:16


Колега би ли обяснил по-точно за маркучите.Извадил си маркуча на изпарителя,но кой ? През който влиза водата или излиза,и вътре в маркуча си сложил по-тънък маркуч,ако правилно те разбрах ?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот ktamen » Пон 14 яну 2013 2:16


Все едно е кой маркуч. Избираш си единия,който ти е по-лесен и му откачаш единия край, пъхаш вътре едно парче по-тънък маркуч - с примерно 10см дължина и готово. Целта е да увеличиш съпротивлението, което оказва маркуча и през него да минава по-малко антифриз.
Тази процедура би помогнала само, ако изпарителя е паралелно вързан на радиаторчето, ако е последователно ще влошиш нещата :!:


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: Проблем с парно на Венто GT

Мнениеот aptt » Пон 14 яну 2013 21:19


Точно така колега, аз сложих на изхода на испаритела за да може да се задържа топлата вода ( антифриза ) повече в изпаритела. Колегата преди мене много точно ти го е казал . Успех !
Сега пък ми трябва дебитомер :evil:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, dtony, simo7, stefan4o и 101 госта