Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Aprilia » Пон 10 дек 2012 22:30


morfei1 написа:
Aprilia написа:
Сега Морфей може да каже че и Тони нищо не разбира :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Щи каже, че не правиш разлика между управление на турбо и конски сили.

Надали тони е гледал само какво става на диното, обикновенно колата се връзва на диагностичен уред и се следят параметрите, надали Келеша не е хванал пренадуване което вие с колегите по-нагоре успявате да хванете.
Не защитавам Брезел, най-малкото нито го познавам нито ми е правил нещо по колата, но като страничен наблюдател гледам фактите и до сега те подкрепят само мненията на Брезел :roll:




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Вто 11 дек 2012 12:24


Априлия,Не мислиш ли, че е по разумно да изчакаш и други дино графики преди да се изказваш толкова категорично какво говорят фактите? ....от които принципно ти си много далече?

Ти видя една дино гравика, а аз виждам 3 коли с еднакъв проблем? Аре пак да си преосмислиш фактите.

Брезел, тъй като няма да докажеш твърдението си за останалите карти смятам, че си изливаш поредната доза глупости с които искаш да замажеш очите на хората.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 13 яну 2013 17:41


Логовете са правени на Голф 4 ASZ, отсечка Гоце Делчев - София

Купра: - 11.11.2012

Атмосферно между 887 - 989мбара
Искано налягане между 2213 - 2539мбара
Реално налагане между 2187 - 2550мбара
Впръсквано гориво - 50 - 59мг


Брезел: 05.01.2013

Амосферно между 887 - 969мбара
Искано налягане между 2386 - 2448мбара
Реално налягане между 2281 - 2726мбара
Впръсквано гориво 57,4 - 65.5мг

Тъй като логовете са продължителни при различни атмосферни налягания, обърщайте внимание само на местата, където двигателя е натоварен на 100%. Това не може да бъде 100%-ва съпоставка, между двато софтуера, но все пак единият си управлява чарковете в рамките на от-до и то на 4-ри различни коли, докато при другия, се получават разминавания и своеволия при различни условия при 5 различни коли.

Лично аз от тази извадка, която направих, виждам, че максималните и минималните налягания на турбината - искано спрямо реално са доста близки, което ще рече, че софтуера управлява турбината. Не мога да кажа същото за вторият софтуер, който се държи малко своенравно на моменти :roll: .

Що се отнася до горивото. Купра софтуера е направен по такъв начин, че при атмосферно под 950мбара, софтуера лимитира колата по гориво във високите обороти, освен че лимитира и надува на турбината. Докато вторият софтуер, лимитира горивото във високи обороти стъпаловидно от по-високо към по-ниско, като не се влияе от атмосферното налягане. Кой метод е по правилен за ограничение на колата по гориво, аз лично не мога да кажа, понеже не съм специлист нито съм инженер, но след думите на момчето което проведе тестовете....

В началото не е добре (24.12.2012) понеже е в градски условия,но по нататък от днес (05.01- Гоце Делчев -София) мисля,че ще свърши работа.
Не знам дали си имал проблем със съединителя,но аз след около 200км с този софт имам боксуване(преплъзване) между 2400-300 оборота на пълна газ.
Аз си знам,че маховика ми е тръгнал,но не очаквах съединителя да се предаде толкова бързо и мисля да си върна купренския софт.


...мисля да се доверя на Немските инженери, които са измислили колата ми.

В лога LOG-ASZ-BREZEL-05-01-2013 има и градко каране от 24.12.2012, на него ясно се вижда при 100% товар как при искано 2448 бара, турбината отива до 2609мбара при атмосферно 958мбара. Или имаме турбина, която надува до 2650бара, като се има предвид, че софтуера е настроен да вкарва колата в сервизен режим на 2620бара :roll: .

В лога се забелязват и още по-големи пикове 2700+, които не са продължителни, дори бих казал моментни, но същия този софтуер на моята кола, и на още два Пасата със същия мотор и софтуер от същия човек при атмосферно налягане 1000мбара, при искано 2448мбара турбината пренадуваше непрекъснато от 2500 до 2670мбара в целия диапазон на обороти от 2000 до 4000 оборота на 3-та,4-та и 5-та предавака. А защо компютъра не вкарава колата в сервизен режим при 2620 :shock .... нямам никаква идея :roll: .

Въпросното Ауди А4 с AVF-мотор, за което споменах по-рано е надрискано по абсолютно същия начин. В момента Аудито е с пръснал се S-обарзен маркуч. Останалите два Пасата също спукаха S-образни мъркучи преди време, и по същия начин колите не влезнаха в авариен режим. Моят мъркуч излезна здрав, но пък турбината не толкова..... :Mr Green Fun но тъй като този проблем е често срещан при Пасат и Ауди, а турбините са консуматив при тези мотори, го отдаваме на инженерна грешка от страна на VW/Audi :Mr Green Fun

Оттук на татък аз лично що се отнася до управление на турбо при различно атмосферно налягане и т.н.т нямам какво да си изяснявам.

И въпреки, че не това беше целта на тази тема (мерене на конски сили за неразбралите :idea: )... оттук на татък интересното поне за мен е: каква мощност вади едният софтуер и каква вади другият и дали тези +7мг, претоварването на съединителя и пренадува на турбина с +200мбара оправдават очакванията и си струват :roll:

Както са казали братушките "паживьом увидим" :012:
Прикачени файлове
LOG-ASZ-CUPRA-11-11-2012.rar
(37.44 KиБ) Свален 73 пъти
LOG-ASZ-BREZEL-05-01-2013.rar
(41.96 KиБ) Свален 80 пъти


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот okti_1 » Нед 13 яну 2013 18:23


Колега я сподели за по-простите като мен хора,кой от двата чипа са по добри според теб и защо ???


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Нед 13 яну 2013 18:51


Това е въпрос на личен избор.

Моят съм си го направил и съм обяснил защо.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Andonov » Вто 15 яну 2013 8:41


Някой разбиращ от логове да коментира логовете със софт от Брезел - последните два лога, че там се вижда какво се случва с исканото налягане при промяна на атмосферното и дали пренадува.
Не видях никъде причина за да влезе колата в авариен...

log.JPG

на това не му ли се вика корекция по атмосферно?

Извадките са от приложения лог от горния пост
LOG-ASZ-BREZEL-05-01-2013.rar
(41.96 KиБ) Свален 50 пъти


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот tdi_20yare » Вто 15 яну 2013 10:00


Морфей казваш,че турбините били консуматив,съединителите,маховиците да прав си,ама и всички вие сте консуматив защото не останаха тди-та с оригинален софт...И после тоя дет ти го сложил виновен,който и да е...А защо никой не си купи по силна кола,вместо да цеди ресурса на собсвената си с какви ли не приоми,и после да хленчи,че някой друг му бил виновен че искал за малко пари да стрелял по светофарите,не мога да ви разбера...Някой насила ли те кара да правиш подобно нещо с колата ти....Ние българите сме странно племе,можеш да нямаш 20лв за нафта,обаче чип ще сложим(не визирам теб)....Всичко си има някакъв лимит,а ти съкращаваш този лимит,и после чипа виновен....Колко мой познати смениха турбините,защото колите им много вървяли,до едно време обаче....Който иска да цепи,бензин-турбо и без хленченки за разхода,щом искаш сила ще си плащаш на Лукоил самоче х2 за гориво и няма да имате проблем с пренадуване и заминали съединители и т.н...Разберете едните коли са ги направили да вървят прилично и да харчат ,прилично малко за вървежа си,а другите ги обивайте от бой ама ще ти харчи 15-20 но българина естествено не го усторйва бензин турбо....И аз да си призная имам Клио-РС но съм го оставил на стареца да ходи до пазара с него,просто не ми отърва бензина,и за тва карам дизел но с оригинален софт,като ми е слаба колата ще взема по силна,но пак с оригинален софт...Това е за мен по темата,виновен е този който е отишъл да иска промяна на софта,а не изпълнителя на чипа,който и да е той... :beer


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Freakylol » Вто 15 яну 2013 13:19


Не е така, чипа отключва възможностите на колата, защото примерно е ограничена по ред причини(данъци предимно), а това, че си решил да си сложиш друг софтуер по интернет едва ли не без да идеш на дино да си гледаш резултата да видиш колата как се държи и т.н. И после да ревеш си е твой проблем и най вече да ходиш при някакви новобранци(не визирам брезел) да си сложиш друг софтуер, защото ще ти излезне 100лв по-евтино.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот morfei1 » Вто 15 яну 2013 16:44


Антонов и какво се случва с исканото налагане пада с 40 единици? А защо не видиш къде е реалното? Защо не направи извадка там където реалното пиква до 27000+ или до 2600? Защо не прегледаш и другия лог да видиш там как софта си управлява турбината и какво е исканото и какво е реалното?

Много просто. Защото така ти изнася, защото не разбираш от логове или защото до сега не си виждал не пренадуваща помпа дюза, която е с пипан софтуер и на която не и е въртян актуатора за да и регулират налягането

Не прииначавай нещата с пренадуването понеже не знаеш как ще се държи на един бар атмосферно.

Съдейки по останалите ви творения от които имам лични впечатления и дългосрочни наблюдения и тъй като този софтуер е едно към едно с това което ти лично ми инсталира в колата. Аз не очаквам нищо по различно като резултати.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот okti_1 » Вто 15 яну 2013 17:49


Колега Morfei1,да разбирам ли по твоето написано по горе мнение че софтуера който е без пик е направен както трябва в сравнение с другия софтуер ???


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот tdi_20yare » Вто 15 яну 2013 19:38


Freakylol написа:Не е така, чипа отключва възможностите на колата, защото примерно е ограничена по ред причини(данъци предимно), а това, че си решил да си сложиш друг софтуер по интернет едва ли не без да идеш на дино да си гледаш резултата да видиш колата как се държи и т.н. И после да ревеш си е твой проблем и най вече да ходиш при някакви новобранци(не визирам брезел) да си сложиш друг софтуер, защото ще ти излезне 100лв по-евтино.

Е по твойта логика 3.0 или 4.0тди с оригинален софт дет са по 250-300кс пак ли са спънати заводско,заради данъците...Май няма да имаш отговор...Или и на тях ще сложим чипове,че пак не ни стига....Пак ти казвам за думата ресурс,хората са решили мотора да има по дълъг такъв,и ние сами си съсдаваме проблемите...И на мен ми приятно как ускорява,но тез температури вътре в двигателя на някой пренапомпени тди-та никой не ги казва,то ще даяни там и толкоз,ама не е много така...И пак ти казвам като искаш възможности,ще си купиш по силния двигател,вместо да надуваш някой елементи,и не си мисли че коли минали през диното не са гърмяли също.... :beer


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Freakylol » Вто 15 яну 2013 21:13


Не съм казвал такова нещо, но си е друго да ти направят чипа на дино отколкото да ти пратят софтуер по интернет и някой да ти го сложи ;)


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот kok12 » Вто 15 яну 2013 21:20


Прати ми файла си го кача и аз eusa


Потребителски аватар
sicero
Мнения: 66
Регистриран на: Чет 08 май 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот sicero » Вто 15 яну 2013 21:49


Колега,като го получиш ми го дай и аз да го метна


Потребителски аватар
Freakylol
Мнения: 927
Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
Автомобил:
Двигател: asz++
Местоположение: Русе

Re: Golf 4 ASZ - пренадуване след чип и справяне с него

Мнениеот Freakylol » Вто 15 яну 2013 22:05


Утре ще ви го пратя с гълъб ;)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 92 госта