Проверка на реални километри
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проверка на реални километри
Ами на един авер на шарана гръмна точно на 200 000 !На комшията ми А4 ката е над 500 000 .Сменил е доста неща включително и съединител ,но демпфера и турбината са оригинални.Ами зависи наистина от задкормилното устройство най вече.
ПП .Когато си продавах Голфа в нотариуса видях една мома която караше същата като моята.Каза ми ,че е на 300 и кусур 000 и турбина не е пипала .На 150 000 си я е докарала от Франция.Чел съм коментари ,че турбината има живот 200 000 ,което за мен е абсурд.Може да не изкара и толкова ако е в някой палачор.
ПП .Когато си продавах Голфа в нотариуса видях една мома която караше същата като моята.Каза ми ,че е на 300 и кусур 000 и турбина не е пипала .На 150 000 си я е докарала от Франция.Чел съм коментари ,че турбината има живот 200 000 ,което за мен е абсурд.Може да не изкара и толкова ако е в някой палачор.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проверка на реални километри
rokera671 написа:Чел съм коментари ,че турбината има живот 200 000 ,което за мен е абсурд.Може да не изкара и толкова ако е в някой палачор.
Не зная къде си ги чел, ама са повече от абсурдни. То, че има даден живот в нея - има, но не може да се отсече с точност дали е на 200 000, дали на 300 или на 500 000 км. Колкото по-добре човек се грижи за колата, толкова повече ще изкара, не само турбината, а и другите компоненти на самия автомобил.
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 20:30
- Автомобил: Vento 1.9TDI Smart 600cc 1999
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Asenovgrad,Plovdiv
Re: Проверка на реални километри
А нормално ли е като стигне 300 000 да се нулира автоматично електронния километраж венто 1.9 тди?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проверка на реални километри
Колега рокера лично аз съм свалял турбина на последният модел джъмпер на 700 000 км за проверка понеже се съмнявахме че тя е проблема не надуваше. Е да ама НЕ турбината се оказа перфектна имаше само 3 пробойни в турбо пътищата.
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проверка на реални километри
Golf 3 Yahting GT написа:Така че щом и при нас успяват да изминат такива километри(било то и от такси) какво остава за белите държави - където цената на горивото не такъв проблем за собствениците им.
Да се радваме че двигателите са издръжливи, та можем да им се порадваме и ние!
Jovany написа: Няма как кола на повече от 10-12 години да е на 100к километра.
Единия от шефовете ми си купи BMW 740 на 2 години от Германия и колата беше на 78 000 км. реални, а за 10 г.
Не ми е много ясно как ти хрумва да взимаш такси за пример (ако те не въртят по ХХХ ХХХ годишно - кой?), но още по- не ми е ясно как от едно такси стигна до обобщаване за колите в цял континент?????
Не е нереално и дори не е странно да намериш десетгодишна кола на 50 000км

Едната от колите в семейството от както е взета се кара по 6-7 000 км годишно. Е какво странно има, че е на малко километри? Въпрос на потребност, не само на цена на горивото

Значи може да има коли на 1 година и 100 000км, но не може да има коли на 1 година и 5 000км?? По каква логика?
Случаи всякакви, вкл. двете крайности

- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 445
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Проверка на реални километри
Haralampi написа:Golf 3 Yahting GT написа:
Не е нереално и дори не е странно да намериш десетгодишна кола на 50 000км Рядкост е, но не е невъзможно или странно.
Едната от колите в семейството от както е взета се кара по 6-7 000 км годишно. Е какво странно има, че е на малко километри? Въпрос на потребност, не само на цена на горивото
Значи може да има коли на 1 година и 100 000км, но не може да има коли на 1 година и 5 000км?? По каква логика?
Случаи всякакви, вкл. двете крайности
Коли на една година и на 5000 км има много наистина, но обикновено са с марки Ферари, Ламборджини, Бугати Вайрон и други от тоя клас. Е там предполагам разбираш защо са на малко километра?
А да ме убедиш че някои Немец, Австриец или Италианец - си купува масов модел кола(пр. голф, пасат, астра, вектра и др. подобни).
За около 20 000 до 50 000 евра, само и само да минава с ней максимум до 5000 км на година. И въпросната кола като остарее на 10 години и да е само на 50 000 км. Да да може ти да си я купиш за 2000 до 3000 евро.
Мога само да ти кажа, че мечтите са Безплатни!
Горе споменатите хора не си взимат колите само в неделя да ги изкарат и измият и пак в гаража.
Те ги взимат в повечето случай да им вършат работата за която са направени, а не за да ги пазят да та ги продадат за 10-на пъти по малка цена от тази за която са ги купили!
За това ще в България има и случай в който, не се карат много новите ни коли(втора употреба) съм съгласен.
Имам колеги който за три години не са минали повече от 3 000км, но пък за сметка на това са инвестирали в колите си - все едно са минали 100 000км.
Поздрави!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проверка на реални километри
На няколко места съм попадал на статистика от немските пътни служби за средния пробег в различните класове. Малките автомобили средно минават 10К годишно, компактните - 15К, среден клас - 20К. Струва ми се че и в БГ е подобен случая.
Крайни изключения естествено че има. 


Re: Проверка на реални километри
Естествено, че има крайни изключения. Друг е въпроса да се нахакаш на такова
Моята примерно са я врътнали 20 хил.км. Проверих си с VCDS. На табло е 218*** хил.км. , а в ECU е 238*** хил.км. Явно за да влезе в нормата от < 200 хил.км. Само знам, че е вкарана на 180 хил.км. То си им е в кръвта на тия джамбази да ги въртят. Даже в VCDS има забалежка, че "тази информация е полезна при сравнение на показателите на км при колите, най-вече при европейските пазари, където тази шашма е нормална практика". Горе-долу е така превода
Важното е ние също да успеем, да навъртим едни 200 хил.км. без аварийни 



- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20225
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проверка на реални километри
Ето пример за пасат комби 1.9 тди 101 к.с, който е на вече почти 11 години и е от първи собственик и е със сервизна история и със сменен ангренаж и е на 79000 км.
Трудно ще се намери кой да го купи, особено в БГ, където всеки се мята на евтиното от Горубляне на "реални" километри - разбирай 400+К, а на таблото 150 К. Иначе тук е на същата цена но в лева, а не евро...
Не се гледа реалното състояние, а цената и да е на далавера. Защо да давам 6500 евро за пасат B5.5, като за тия пари ще си купя пасат B6? Ама никой не си прави сметка, че като купи тоя пасат на 79000 км той ще го вози още 200'000 без скъпи ремонти... А като купи B6 за същите пари и веднага ще започне да прави я турбо, я нещо друго, защото някой вече му ги е изкарал тези 300000 безпроблемни километри, нищо че на таблото пише 120000...
Има читави коли, но не са на тия цени, които са тук. Тук се продават кочини (99%). Купуват се кочини след "освежителен" ремонт и после техническите раздели на форума се пълнят с какви ли не безумни въпроси и проблеми.
И след това някои хора пишат, че VW не ставало и имало по-надеждни автомобили. Ами като не се внимава при покупката и се правят компромиси - така е.
Трудно ще се намери кой да го купи, особено в БГ, където всеки се мята на евтиното от Горубляне на "реални" километри - разбирай 400+К, а на таблото 150 К. Иначе тук е на същата цена но в лева, а не евро...
Не се гледа реалното състояние, а цената и да е на далавера. Защо да давам 6500 евро за пасат B5.5, като за тия пари ще си купя пасат B6? Ама никой не си прави сметка, че като купи тоя пасат на 79000 км той ще го вози още 200'000 без скъпи ремонти... А като купи B6 за същите пари и веднага ще започне да прави я турбо, я нещо друго, защото някой вече му ги е изкарал тези 300000 безпроблемни километри, нищо че на таблото пише 120000...
Има читави коли, но не са на тия цени, които са тук. Тук се продават кочини (99%). Купуват се кочини след "освежителен" ремонт и после техническите раздели на форума се пълнят с какви ли не безумни въпроси и проблеми.
И след това някои хора пишат, че VW не ставало и имало по-надеждни автомобили. Ами като не се внимава при покупката и се правят компромиси - така е.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проверка на реални километри
Vlad777 написа:Ето пример за пасат комби 1.9 тди 101 к.с, който е на вече почти 11 години и е от първи собственик и е със сервизна история и със сменен ангренаж и е на 79000 км.
Трудно ще се намери кой да го купи, особено в БГ, където всеки се мята на евтиното от Горубляне на "реални" километри - разбирай 400+К, а на таблото 150 К. Иначе тук е на същата цена но в лева, а не евро...
Не се гледа реалното състояние, а цената и да е на далавера. Защо да давам 6500 евро за пасат B5.5, като за тия пари ще си купя пасат B6? Ама никой не си прави сметка, че като купи тоя пасат на 79000 км той ще го вози още 200'000 без скъпи ремонти... А като купи B6 за същите пари и веднага ще започне да прави я турбо, я нещо друго, защото някой вече му ги е изкарал тези 300000 безпроблемни километри, нищо че на таблото пише 120000...
Има читави коли, но не са на тия цени, които са тук. Тук се продават кочини (99%). Купуват се кочини след "освежителен" ремонт и после техническите раздели на форума се пълнят с какви ли не безумни въпроси и проблеми.
И след това някои хора пишат, че VW не ставало и имало по-надеждни автомобили. Ами като не се внимава при покупката и се правят компромиси - така е.
Това е положението.


- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проверка на реални километри
Напълно подкрепям Влад777. Тука всеки иска да е*е дявола във въздуха, за малко пари да вземе хубава кола .. За мен ситуацията е такава: каквото е търсенето, такова е и предлагането. Повечето хора като ги слушам, кви хубави коли са поснали по автокъщите, супер, за 2-3000, кво им плащаш. Той като отиде да търси кола, и гледа за 2500 да вземе най-лъскавата и с най-много ектри, а тя е лъскава щото е пребоядисвана (защо ли!?) пък половината от ектрите не работят
. Еми хората търсят лъскави коли за малко пари, търговците тва предлагат. Ако всеки почне да вдига капаци, да бута тука там, и да се заглежда, няма кой да им купува трошките и ще сменят стратегията. То на тях това им е бизнеса, да продават такива коли които се търсят ..
Иначе може и да има тук там коли на малко км, но точно ние дали ще попаднем на тях .. съмнителна работа

Иначе може и да има тук там коли на малко км, но точно ние дали ще попаднем на тях .. съмнителна работа
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Проверка на реални километри
Golf 3 Yahting GT написа:А да ме убедиш че някои Немец, Австриец или Италианец - си купува масов модел кола(пр. голф, пасат, астра, вектра и др. подобни).
За около 20 000 до 50 000 евра, само и само да минава с ней максимум до 5000 км на година. И въпросната кола като остарее на 10 години и да е само на 50 000 км. Да да може ти да си я купиш за 2000 до 3000 евро.
Мога само да ти кажа, че мечтите са Безплатни!
Аа такаа, сам стигна до истината! Когато купуваш кола за смешни пари спрямо пазарната и цена там от където идва няма какво да очакваш


И продължавам да си бия главата как се оказа такъв познавач и обобщител на 82 милиона нация! Всичките 82 милиона взимат масови коли за да въртят кръгчета от Мюнхен до Хамбург? Най-после някой ни просветли от къде идвали задръстванията

Да не говорим и за Австрия, те пък ходят до тоалетна във Франция

Без коментар повече. Те немците хобито им е явно да търкалят гуми и въобще няма такива дето работят на 3км от къщи


Повтарям нещо от собствен опит - едната семейна кола е навъртяла 40 000 км за 6 години! Ползва се по предназначение, когато е необходимо.
А малко по-горе някой е посочил и съвсем меродавна статистика - 10 до 20 000 на година е средният пробег на колите в Германия! Среден значи, че има и такива, които правят по 50 000, но и такива, които правят по 2000

Но за да се върнем към темата - истината е, че пълна 100%-ова гаранция за километрите почти никога няма (освен ако не купуваш от роднина първи собственик или човек, на който имаш пълно доверие). Има обаче нюанси - от шанс едно на 100 000 да е с реални километри като на Горубляне, до шанс едно на 1000 да е с нереални километри, когато я вземеш с документация от първи собственик в Германия!
Всеки сам си избира, кое съотношение по- му харесва и дали е готов да плати за по-доброто...
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Проверка на реални километри
Ами Vlad777 и Haralampi го казаха максимално ясно.. На мен ми е писнало да обяснявам на приятели, че Голф 4ките на 130 000км за 2500лв не са нито хубави, нито на реални километри
Но кой да слуша, има хора толкова много си вярват 


-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 8:47
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1999
- Местоположение: Sofia
Re: Проверка на реални километри
моя Пасат 5 го купих на 143.000 /УЖ
/, ама преди няколко дни бях тръгнал на рожден ден и щях да си счупя краката да спра едно такси /Пасат 5/, който беше с по-добър външен вид от моя и беше на .........716.000 


Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта