Здравейте колеги,
Дойде време да се сменя маховика на на пасата, че се раздрънка.
Майсторите ми казаха че маховика е "мек" небил като на старите коли "твърд".
Въпроса ми е дали може да се намери като резервна част такъв "твърд" маховик.
И дали се сменя задалжително със съединителя.
Благодаря ви предварително.



Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
има комплекти на Valeo заместител с твърт маховик
по-добре смени и съеденителя ако не си го сменял скоро
по-добре смени и съеденителя ако не си го сменял скоро
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Някакви признаци все пак издава ли този маховик или се доверяваш ей така?
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 10 мар 2008 11:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AWX
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Чува се тракне от скоросната кутия.
След като го закарах на майсторите ми казаха че 90% е от маховика, но ще трябва да се разглоби за да се види.
Но наистина ми се иска да го сменя с твърд, аз поне невиждам смисъл от мекия.
След като го закарах на майсторите ми казаха че 90% е от маховика, но ще трябва да се разглоби за да се види.
Но наистина ми се иска да го сменя с твърд, аз поне невиждам смисъл от мекия.
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
От "мекия" маховик (или т.н. двумасов) смисъл има и то голям.Еле пък на PD,защото работят по-твърдо,има повече вибрации,както и голям въртящ момент (още една причина за по-честата смяна на маховици). Щом е AWX,значи си с 5ст. ск. кутия(228mm маховик),където не е задължително да купуваш нов маховик,защото цената не е малка. Ако не бъркам много дизелови аудита излизаха с едномасов маховик и може да се ползват за донор.Единствено съединителя и болтовете на маховика трябва да си купиш отделно.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 10 мар 2008 11:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AWX
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
ОТ кое ауди ще стане маховика? Може ли да каже някой.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
IvailoOo написа:От "мекия" маховик (или т.н. двумасов) смисъл има и то голям.Еле пък на PD,защото работят по-твърдо,има повече вибрации,както и голям въртящ момент (още една причина за по-честата смяна на маховици). Щом е AWX,значи си с 5ст. ск. кутия(228mm маховик),където не е задължително да купуваш нов маховик,защото цената не е малка. Ако не бъркам много дизелови аудита излизаха с едномасов маховик и може да се ползват за донор.Единствено съединителя и болтовете на маховика трябва да си купиш отделно.
Ха интересно, не го знаех.. и коя година и как се разбира кой аудита излизат с едномасов ?

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20303
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
При мен на AWX мотор на пасат 2001 г. (5 скорости) се появиха яки вибрации в скоростите и тракане.
Тогава, преди да свалим кутията бях намерил тук във форума кутия от AVF мотор - 6 скорости за 500 лв. Комплект - кутия, съединител и маховик.
Щях да я купувам, но след разглабянето се оказа, че едно парче от притискателя на съединителя буквално се е отчупило и се е забило в слънцето. От там и тракането и вибрациите.
Сменихме съединител комплект - маховикът си беше наред - и всичко се оправи.
Тогава, преди да свалим кутията бях намерил тук във форума кутия от AVF мотор - 6 скорости за 500 лв. Комплект - кутия, съединител и маховик.
Щях да я купувам, но след разглабянето се оказа, че едно парче от притискателя на съединителя буквално се е отчупило и се е забило в слънцето. От там и тракането и вибрациите.
Сменихме съединител комплект - маховикът си беше наред - и всичко се оправи.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 10 мар 2008 11:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AWX
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Такам интервенцията е направена. За колегите които ги интересува ще напиша какво се получи.
Значи маховика става от ауди а4 1.6 бензин 101кс и от ауди б4 1.9тди. Но все пак трябва да се пообикая по моргите. Саединителя и притискателя съответно ги купихме за същото ауди 229мм. Всичко пасна чудесно.
Положителни страни- Цената! всичко излезна 450лв (сигорно знаете колко струва комплект с демферен маховик
)
Другото е че колата почна много по пъргаво да потегля, обяснявам си го с по малкото тегло на твърдия маховик.
Третото е че педала на съединителя стана доста по чуствителен ( имам предвид че почва да отделя от ниско голу до почти най високото положение, стария ми отлепяше почти накрая и то доста рязко)
Отрицателни- единственното нещо което осетих са леки вибрации във волана и скоростния лост при скорост от 120 до 160км/ч (което не е малко де!) но за сметка на тва в ниските обороти до 2000 вибрациите са много по малко от преди (може да е заради прецакания маховик незнам)
Това е от мен по темата колеги, ако някой има интерес да прави тази интервенция (в стил България:) може да ме пита ще му дам кодовете за частите.
Поздрави!
Значи маховика става от ауди а4 1.6 бензин 101кс и от ауди б4 1.9тди. Но все пак трябва да се пообикая по моргите. Саединителя и притискателя съответно ги купихме за същото ауди 229мм. Всичко пасна чудесно.
Положителни страни- Цената! всичко излезна 450лв (сигорно знаете колко струва комплект с демферен маховик

Другото е че колата почна много по пъргаво да потегля, обяснявам си го с по малкото тегло на твърдия маховик.
Третото е че педала на съединителя стана доста по чуствителен ( имам предвид че почва да отделя от ниско голу до почти най високото положение, стария ми отлепяше почти накрая и то доста рязко)
Отрицателни- единственното нещо което осетих са леки вибрации във волана и скоростния лост при скорост от 120 до 160км/ч (което не е малко де!) но за сметка на тва в ниските обороти до 2000 вибрациите са много по малко от преди (може да е заради прецакания маховик незнам)
Това е от мен по темата колеги, ако някой има интерес да прави тази интервенция (в стил България:) може да ме пита ще му дам кодовете за частите.
Поздрави!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 10 мар 2008 11:47
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AWX
- Местоположение: Благоевград
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
.................. и след 15000хил км го смених с оригиналния. Колеги не се занимавайте с тая глупост!!!!!!!!!
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Кажи поне защо
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Да тука стана вече интересно..моля колега сподели тая информация..Защото съм сменил на бащата на колата Мазда6 и няма никакви вибрации и въобще проблеми вече 40 000км
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5.5 AWX - Смяна на маховик
Може би защото е сложил твърдия маховик и съединителя от 1З. Съединителя най-вероятно не е издържал на натоварването и се е предал. Може би е имал доста големи вибрации като са се посмачкали пружините на феродото. Малко работата като при мен в една от другите теми за маховици. Аз минах на Валео комплект с плътен маховик преди 4 дена. Отзиви за момента няма да давам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 38 госта