


Поло 1.9 АЕФ нормален ли е този старт сутрин
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Поло 1.9 АЕФ нормален ли е този старт сутрин
Колеги от както зината започна,когато е студено сутрин под -5 да речем,колата си пали от раз,но първите 10-15 секунди се чува едно тракане,сякаш двигателя се разпада,много е шумен,след това утихва и си върви нормално,забелязвам,че акумулатора ми е паднал леко ,трябва да го заредя,дали може да е от това.
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
Ако можеш направи клип и го качи да се види/чуе по-добре. Примерно както в тази моя тема:
viewtopic.php?f=24&t=364078
Иначе щом има тракане само на минус темепература
Май и ти си като мене... маховик-пътник
Акумулатора ме съмнява да има връзка с тракането... ай разбирам да пали трудно ама...
viewtopic.php?f=24&t=364078
Иначе щом има тракане само на минус темепература


Акумулатора ме съмнява да има връзка с тракането... ай разбирам да пали трудно ама...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
gamble написа:Ако можеш направи клип и го качи да се види/чуе по-добре. Примерно както в тази моя тема:
viewtopic.php?f=24&t=364078
Иначе щом има тракане само на минус темеператураМай и ти си като мене... маховик-пътник
![]()
Акумулатора ме съмнява да има връзка с тракането... ай разбирам да пали трудно ама...
Не може да е маховик,защото преди 5 месеца го смених,там всичко е ново. Предварението е малко повече дадено,за да пали от миг и това е, мисля си ,че е от колата ,чист дизел и тъпа изработка,нямам друга идея.
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AEF 1997
- Местоположение: София
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
Ти не се ли отказа вече да и мислиш всяко нещо на тая кола
Ми тя и моята пали от раз, и първите 2-3 минути се тресе като бесна на 800 оборота. Вътре можеш да си разбиеш яйца сутрин
Ама после си заковава на 1000 оборота, утихва, и си върви доста прилично...
Всичко и е сменено - маховици, ролки на алтенатор, стартер и др.
Напоследък при много студено палене иска малко газ да подкачи оборотите (пали от първия път де), но това го отдавам на смотаната нафта (ОМВ алпин - уж качествена). С нафта на ЕКО ми замръзна през декември, та може и филтъра да се е позапушил нещо - ще го сменя скоро.
Само един проблем никой не се наема да ми реши, и това са замръзващите механизми на 2-те предни врати
Добре, че имам и задни
Според мен си е нормално за студовете да е така.

Ми тя и моята пали от раз, и първите 2-3 минути се тресе като бесна на 800 оборота. Вътре можеш да си разбиеш яйца сутрин

Ама после си заковава на 1000 оборота, утихва, и си върви доста прилично...
Всичко и е сменено - маховици, ролки на алтенатор, стартер и др.
Напоследък при много студено палене иска малко газ да подкачи оборотите (пали от първия път де), но това го отдавам на смотаната нафта (ОМВ алпин - уж качествена). С нафта на ЕКО ми замръзна през декември, та може и филтъра да се е позапушил нещо - ще го сменя скоро.
Само един проблем никой не се наема да ми реши, и това са замръзващите механизми на 2-те предни врати


Според мен си е нормално за студовете да е така.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
bread1978 написа:Ти не се ли отказа вече да и мислиш всяко нещо на тая кола![]()
Ми тя и моята пали от раз, и първите 2-3 минути се тресе като бесна на 800 оборота. Вътре можеш да си разбиеш яйца сутрин![]()
Ама после си заковава на 1000 оборота, утихва, и си върви доста прилично...
Всичко и е сменено - маховици, ролки на алтенатор, стартер и др.
Напоследък при много студено палене иска малко газ да подкачи оборотите (пали от първия път де), но това го отдавам на смотаната нафта (ОМВ алпин - уж качествена). С нафта на ЕКО ми замръзна през декември, та може и филтъра да се е позапушил нещо - ще го сменя скоро.
Само един проблем никой не се наема да ми реши, и това са замръзващите механизми на 2-те предни вратиДобре, че имам и задни
![]()
Според мен си е нормално за студовете да е така.
Аааа,много се мразя за това ,че трябваше да я натиря вече,ама и аз инат.съмнявам се в нафтата и аз ,като свърши тази ще зареждам на лукойл и да видя какво ще стане ,а замръзването на механизмите реших с ВД40 и едно масло от същия вид,напръсках и край,това направих и с ключалките.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
Някъде беше писано за неотварянето на вратите и решението на проблема, а той е разглобяване-почистване-сглобяване. И мойте не се отварят понякога, добре че имам още 3, но буди смях човек 185-6см да излиза каот йога през багажника или задна врата. На пролет ще се чистят бравичките и ще има снимки, това със спрейоете е до следващото замръзване. А по въпроса с тракането, ХАХАХАХ добре дошли в моя клуб, събуждам доста хора като запаля сутрин, френските дизели нищо не са пред моя. И аз мисля да сменя бензиностанцията, но това ОМВ ми е трън от години особенно със смяна на имената на ефтини горива с много добавки.
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AEF 1997
- Местоположение: София
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
и аз съм инат - вече 5 години го търкалям това чудо на инженерната мисъл 
Даже с един колега от форума щяхме да ходим до Волфсбург да клецаме конструктора на Поло 1.9 АЕФ
Ами според добри форумни ключари като Владко, този проблем с вратите няма трайно решение, и за това не се наемат да го правят. И аз не се наемам самичък да разглабям, че после не мога да го сглобя.
190 см съм, и при -15 градуса се правя на йога, за да влезна в тоя дарак, да го еВа. Поне задните врати си се отварят без проблем...
Карам и един Мерцедес 180С - ами при него при -20 градуса вратата си се отваря като през лятото.

Даже с един колега от форума щяхме да ходим до Волфсбург да клецаме конструктора на Поло 1.9 АЕФ

Ами според добри форумни ключари като Владко, този проблем с вратите няма трайно решение, и за това не се наемат да го правят. И аз не се наемам самичък да разглабям, че после не мога да го сглобя.
190 см съм, и при -15 градуса се правя на йога, за да влезна в тоя дарак, да го еВа. Поне задните врати си се отварят без проблем...
Карам и един Мерцедес 180С - ами при него при -20 градуса вратата си се отваря като през лятото.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Нормален ли е този старт сутрин Поло1.9АЕФ
bread1978 написа:и аз съм инат - вече 5 години го търкалям това чудо на инженерната мисъл
Даже с един колега от форума щяхме да ходим до Волфсбург да клецаме конструктора на Поло 1.9 АЕФ![]()
Ами според добри форумни ключари като Владко, този проблем с вратите няма трайно решение, и за това не се наемат да го правят. И аз не се наемам самичък да разглабям, че после не мога да го сглобя.
190 см съм, и при -15 градуса се правя на йога, за да влезна в тоя дарак, да го еВа. Поне задните врати си се отварят без проблем...
Карам и един Мерцедес 180С - ами при него при -20 градуса вратата си се отваря като през лятото.
Ами колега ,ти сам казваш,карам мерцедес 180С,че то друга кола няма.Като отидеш до Волфсбург,удари едно мъдо на най-главния инженер и от мене.Аз се зарекох,ама то дано стане ако ми паднат пари поне 20-30 хиляди ще взема всички разрешения от държавата и ще взривя публично този таралясник с покана на всички журналисти да снимат и да видят онези шваби докъде ни докараха с тези котурници от нерви.
Сменям бензиностанцията и ще видя дали ще трака .
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Поло 1.9 АЕФ нормален ли е този старт сутрин
Самоче Швабите си карат колите първите 5 години,после ги препращат към други нормални държави,и към 10-12 тата година идват в перфектна форма на уникалните ни пътища,такаче едвали Швабите са виновни че караме 15+ години коли, и не можем да си позвалим по нови с нормална работа..И да ти кажа по мойта кола сменях елементи който бяха заводски,тоест елементи издържали над 14-15г,не виждам нешо лошо в това,няма вечни работи,по скоро има качествена подръжка... 

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9 АЕФ нормален ли е този старт сутрин
Това е признак най вече на разбиващ се маховик,то не става от веднъж,може и месеци да минат,при мен накрая не искаше да запали колата ,двигателя направо се тресеше ,все едно ще изпадне от коша и няма палене ,сега като го минах на обикновен няма такива грижи ,пали работи добре.Това е след като свещите и 4-те са ок няма какво друго да е при начален старт,ако работи на 3-цилиндъра ,също тресе докато запали четвъртия,но тя в този студ на 3 няма и да запали ,така че търси начин да ти прегледат маховика ,но без разглабяне че много работа е,има специалисти само като го чуе как работи и може да ти подскаже дали е той.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9 АЕФ нормален ли е този старт сутрин
Старта се оправи след смяна на бензиностанцията,вече е наред,темата може да се ключи,лукойл спечели пред ЕКО.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 33 госта